ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
«Υποστηρίζουμε την έκφραση και την ελευθερία του σώματος, θέλουμε όλοι να μπορούν να κυκλοφορούν παντού με την άνεση και την αυτοπεποίθηση αλλά και την ασφάλεια που νιώθουν όταν βρίσκονται στο σπίτι τους με τα εσώρουχα». Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
0


ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΓΙΑ χρόνια με άβολα εσώρουχα, έχουμε μείνει για ώρες να υπομένουμε εκείνο το σουτιέν από το mass market και την μπανέλα του που έχει ξεφύγει από το ύφασμα και μας πληγώνει το δέρμα.

Μεγαλώνοντας παρατηρώ ότι οι γυναίκες της γενιάς μου έχουμε αναθεωρήσει όσον αφορά το ποιο είναι το σωστό εσώρουχο και ποιο όχι. Και όταν είσαι από το πρωί μέχρι το βράδυ έξω, αυτό που συνήθως ψάχνεις είναι κάτι καλαίσθητο και άνετο ταυτόχρονα.

Η Ευαγγελία Δελένδα και η Φελίσια Αφάρογλου βρίσκονται πίσω από το Μνους, ένα μικρό ανεξάρτητο brand που το όνομά του πάει να πει «λεπτό χνούδι», ξεκίνησε ως ιδέα πριν από μερικά καλοκαίρια και τον περασμένο Δεκέμβρη έκανε την πρώτη του εμφάνιση σε pop up events. Οι δυο τους προέρχονται από τον χώρο των εικαστικών τεχνών και της μόδας, φαντάστηκαν ότι η συνεργασία των δύο αυτών κόσμων θα έδινε ενδιαφέροντα αποτελέσματα και την τόλμησαν.

Με το Μνους οι δυο τους κάνουν βιώσιμη μόδα. «Η ποιότητα της πρώτης ύλης και της κατασκευής είναι η μεγαλύτερη δέσμευση. Αν κάτι που δημιουργείς αντέχει στον χρόνο, τότε μιλάμε πραγματικά για μια βιώσιμη προσέγγιση».

«Με σεβασμό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον, δημιουργούμε εσώρουχα με μια πρόθεση αυτο-αποδοχής, και για να καταρρίψουμε τη στερεοτυπική εικόνα των γυναικείων εσωρούχων. Υποστηρίζουμε την έκφραση και την ελευθερία του σώματος, θέλουμε όλοι να μπορούν να κυκλοφορούν παντού με την άνεση και την αυτοπεποίθηση αλλά και την ασφάλεια που νιώθουν όταν βρίσκονται στο σπίτι τους με τα εσώρουχα.

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Η Ευαγγελία Δελένδα και η Φελίσια Αφάρογλου βρίσκονται πίσω από το Μνους, ένα μικρό ανεξάρτητο brand που το όνομά του πάει να πει «λεπτό χνούδι» και ξεκίνησε ως ιδέα πριν από μερικά καλοκαίρια.

Με μότο το «outwear your underwear», τα εσώρουχά τους δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα, αλλά και για να αποτελέσουν μέρος ενός outfit. Η πρώτη τους ύλη είναι το οργανικό βαμβάκι, με την ελάχιστη προσθήκη ελαστάνης, για να κάνει το εσώρουχο λειτουργικό.

Οι κωδικοί τους είναι μέχρι τώρα πέντε, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και ένα κορμάκι, ή σωβρακοφανέλα, όπως προτιμούν να αποκαλούν η Ευαγγελία και η Φελίσια το προϊόν που θεωρούν το «σήμα κατατεθέν» του brand τους, το οποίο είναι εμπνευσμένο από έναν ξεπερασμένο ανδρικό τύπο εσωρούχου.

Με το Μνους οι δυο τους κάνουν βιώσιμη μόδα, «η ποιότητα της πρώτης ύλης και της κατασκευής είναι η μεγαλύτερη δέσμευση. Αν κάτι που δημιουργείς αντέχει στον χρόνο, τότε μιλάμε πραγματικά για μια βιώσιμη προσέγγιση».

«Μας επηρεάζουν σίγουρα σε μεγάλο βαθμό οι προσωπικές μας ανάγκες για άνεση και ποιότητα, μας εμπνέει η μόδα, η τέχνη και η φύση. Σίγουρα απευθυνόμαστε σε ένα κοινό που είναι ανοιχτό στο να δοκιμάσει νέα πράγματα, που έχει τη διάθεση να στραφεί σε slow fashion επιλογές και μικρότερα brands τα οποία αντιπροσωπεύουν αξίες που κάνουν τον κόσμο καλύτερο».

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
«Μας επηρεάζουν σίγουρα σε μεγάλο βαθμό οι προσωπικές μας ανάγκες για άνεση και ποιότητα, μας εμπνέει η μόδα, η τέχνη και η φύση». Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου, φτιάχνουν εσώρουχα σε μεγάλη ποικιλία μεγεθών. «Θέλουμε μέσα από την ποιοτική πρώτη ύλη, την εργασιακή ηθική που διέπει όλες μας τις συνεργασίες και την αισθητική μας να δημιουργήσουμε το εσώρουχο που θα το φοράς ως μέρος της συνολικής σου εικόνας».

Είναι πολύ καινούργιες σε όλο αυτό, ήδη δουλεύουν κάποιες συνεργασίες που θα παρουσιάσουν μελλοντικά, και αυτήν τη στιγμή βρίσκονται στη δεύτερη παραγωγή, στην οποία θα υπάρξουν και νέοι κωδικοί.

«Προσπαθούμε να κάνουμε ένα βήμα τη φορά, προσεκτικά και μεθοδικά, έχοντας ως στόχο να βάλουμε όσο πιο σταθερά θεμέλια μπορούμε. Αλλά και το να το απολαμβάνουμε όλο αυτό παράλληλα είναι πολύ σημαντικό για εμάς και καθόλου δευτερεύον».

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Η πρώτη τους ύλη είναι το οργανικό βαμβάκι, με την ελάχιστη προσθήκη ελαστάνης, για να κάνει το εσώρουχο λειτουργικό. Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας

Instagram: @mnous__

Μόδα & Στυλ
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ