Η AEGEAN μετέφερε περίπου 2,9 εκατομμύρια επιβάτες στο α' τρίμηνο του 2024

Η AEGEAN μετέφερε περίπου 2,9 εκατομμύρια επιβάτες καταγράφοντας 11% αύξηση στην επιβατική κίνηση κατά το 1ο τρίμηνο του έτους Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ιδιαίτερα θετικός καταγράφεται ο απολογισμός της επιβατικής κίνησης για την AEGEAN κατά το 1ο τρίμηνο του έτους, σημειώνοντας ισοδύναμη αύξηση κίνησης 11% τόσο στο δίκτυο εσωτερικού όσο και στο δίκτυο εξωτερικού. Ειδικότερα, η AEGEAΝ στο παραδοσιακά πιο αδύναμο τρίμηνο του έτους μετέφερε συνολικά περίπου 2,9 εκατ. επιβάτες, αυξημένους κατά 279 χιλ. σε σχέση με το 2023, έχοντας προσφέρει περίπου 3,5 εκατ. διαθέσιμες θέσεις.

Αντίστοιχα ισορροπημένη ήταν και η ανάπτυξη σε σχέση με το 2023, στο δίκτυο εξωτερικού της Αθήνας (+10%) και της Θεσσαλονίκης (+10%), επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσης της εταιρείας στην ανάπτυξη και των δυο κύριων αεροδρομίων της χώρας που έχουν σημαντική διεθνή δραστηριότητα και το χειμώνα. Σημειώνεται ότι το δίκτυο της AEGEAN τη φετινή χειμερινή περίοδο περιλάβανε 85 απευθείας συνδέσεις από και προς προορισμούς του εξωτερικού, με 10 συνολικά από αυτές να πραγματοποιούνται για πρώτη φορά και το χειμώνα, συμπεριλαμβανομένων των Μπιλμπάο, Μπρατισλάβα, Τάλλιν, της Βαρκελώνης από Θεσσαλονίκη καθώς και του νέου δρομολογίου στο Ντουμπάι.

Υπενθυμίζεται ότι κατά την χειμερινή περίοδο που ολοκληρώθηκε, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά σε συνεργασία με ειδικούς Tour Operators του εξωτερικού πρόγραμμα χειμερινού τουρισμού στη Ρόδο, διασυνδέοντας το νησί με περισσότερους από 20 προορισμούς σε Σκανδιναβία, Γαλλία, Γερμανία και Αγγλία. Παράλληλα συνεχίστηκε, αλλά και επεκτάθηκε, η δεκαετής πλέον συνεργασία της AEGEAN με την ΤΕΜΕΣ, για πτήσεις κατά τη χειμερινή περίοδο από και προς Καλαμάτα με Γερμανία, Σουηδία και Δανία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αύξηση στην επιβατική κίνηση εξωτερικού ξεπερνά το 27% για την Αθήνα και το 32% για τη Θεσσαλονίκη εάν συγκριθεί με την αντίστοιχη περίοδο το 2019, καταγράφοντας τα πρώτα σημαντικά αποτελέσματα για την εταιρεία αλλά και τον ελληνικό τουρισμό από τη συστηματική επένδυση της AEGEAN στη διατήρηση του δικτύου, της δια συνδεσιμότητας και των συχνοτήτων κατά τη χειμερινή περίοδο.

Η AEGEAN μετέφερε περίπου 2,9 εκατομμύρια επιβάτες καταγράφοντας 11% αύξηση στην επιβατική κίνηση κατά το 1ο τρίμηνο του έτους Facebook Twitter

Σημειώνεται, ότι η AEGEAN το 2023 προσέφερε συνολικά περισσότερες από 18,5 εκατ. θέσεις εκ των οποίων 11,1 εκατ. θέσεις εξωτερικού, 2,1 εκατ. περισσότερες συγκριτικά με το 2022 και 800 χιλιάδες περισσότερες από το 2019. Το δίκτυο της εταιρείας περιελάβανε συνολικά 180 προορισμούς σε 49 χώρες με 307 απευθείας δρομολόγια τακτικών και ναυλωμένων πτήσεων και επιχείρησε με 76 αεροπλάνα παραλαμβάνοντας 9 ακόμη νέα αεροσκάφη Airbus 320/321 neo που ήταν προγραμματισμένα για το 2023.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM