10+1 προτάσεις του 20ού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που αξίζει να προσέξετε

10+1 προτάσεις του 20ού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που αξίζει να προσέξετε Facebook Twitter
Το ντοκιμαντέρ της Ευαγγελίας Κρανιώτη «Obscuro Barroco»
0

Ένα ζευγάρι, ένας διάσημος μουσικός και η σύζυγός του, σε μια σχέση που ισορροπεί ανάμεσα στην ερωτική διαστροφή και στην υψηλή τέχνη

Τέχνη και διαστροφή | The Artist & The Pervert (Καλειδοσκόπιο)

Μπέατρις Μπεν | Beatrice Behn

Γερμανία, ΗΠΑ 2017, Έγχρωμο 96'

Ο Γκέοργκ Φρίντριχ Χάας είναι ίσως ο πιο σημαντικός εν ζωή συνθέτης συμφωνικής μουσικής και απόγονος μιας οικογένειας ναζιστών.

Η γυναίκα του, με την οποία γνωρίστηκαν μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας γνωριμιών «ΟkCupid», είναι Αφροαμερικανίδα και εκπαιδεύτρια του σεξ, με ειδίκευση στα σαδομαζοχιστικά παιχνίδια. Ο έρωτάς τους είναι ένα ανοιχτό, πλην αμφιλεγόμενο παιχνίδι ρόλων ανάμεσα σ' έναν λευκό αφέντη και μια μαύρη σκλάβα.

Αυτή η ριζοσπαστική ταινία καταγράφει τις ζωές τους που κινούνται ανάμεσα στη διαστροφή και στην τέχνη, τον έρωτα και τον ριζοσπαστικό αυτοπροσδιορισμό.

 

Ένα ντοκιμαντέρ για το μεγαλείο της ιταλικής γαστρονομίας που σίγουρα θα σας... ανοίξει την όρεξη

Φαγητό στο χέρι | Food on the go (Food vs. Food)

Μερσέντες Κόρντομπα | Mercedes Cordova

Ιταλία, Αργεντινή 2017, Έγχρωμο 66'

Πώς μπορεί να επιβιώσει η ιταλική γαστρονομία πέρα από τα σύνορα της χώρας και πώς μεταφράζεται αυτή η κουλτούρα των επίγειων απολαύσεων σε περιβάλλοντα στα οποία σπανίζουν οι καλές πρώτες ύλες και οι άνθρωποι αγνοούν τη σημασία του τραπεζιού ως κοινωνικού χώρου ή δεν σκέφτονται τι τρώνε;

Ένα άκρως ορεκτικό ντοκιμαντέρ για την ιταλική διασπορά και τη μαγειρική της κληρονομιά που μπορεί να κρατήσει την ίδια γεύση ακόμη κι όταν περνάει τον Ατλαντικό.

10+1 προτάσεις του 20ού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που αξίζει να προσέξετε Facebook Twitter
Food on the go (Food vs. Food)

Ένα κορίτσι γίνεται αγόρι, ο Κόμπι. Και η οικογένειά του μαθαίνει σιγά-σιγά να ζει με αυτό. Μια ιστορία γεμάτη θάρρος και ανθρωπιά.

Κόμπι | Coby (Ανθρώπινα Δικαιώματα)

Κρίστιαν Ζόντερεγκερ | Christian Sonderegger

Γαλλία 2017, Έγχρωμο 77'

Σ' ένα μικρό χωριό της αμερικανικής ενδοχώρας, όπου το χιόνι καλύπτει τα ίχνη των ανθρώπων, μια νεαρή γυναίκα αποφασίζει να αλλάξει φύλο.

Καθώς η Σουζάνα μεταμορφώνεται σε Τζέικομπ («Κόμπι»), η κάμερα καταγράφει την αλλαγή στο σώμα και, κυρίως, στην ψυχή ενός ατόμου και μιας οικογένειας σε μετάβαση.

Άλλωστε, σύμφωνα με τον πατέρα του ίδιου του Κόμπι, «η αλλαγή έχει συνέπειες, το ίδιο και η στασιμότητα».

10+1 προτάσεις του 20ού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που αξίζει να προσέξετε Facebook Twitter
Στο «Κόμπι» παρακολουθούμε μια νεαρή γυναίκα που αποφασίζει να αλλάξει φύλο.

Η θρυλική Γαλλίδα σκηνοθέτις Ανιές Βαρντά επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη με ένα ντοκιμαντέρ που συμπυκνώνει όλη τη χαρά της ζωής και θα ανοίξει την αυλαία του 20ού Φεστιβάλ ως μέρος του αφιερώματος που παρουσιάζει η φετινή διοργάνωση στο έργο της δημιουργού

Πρόσωπα & Ιστορίες | Faces Places (Ταινία έναρξης - αφιέρωμα Ανιές Βαρντά)

Ανιές Βαρντά & JR | Agnès Varda & JR

Γαλλία 2017, Έγχρωμο 89' | France 2017, Color 89'

Μια ευτυχής συνεργασία ανάμεσα στη «γιαγιά» της nouvelle vague και τον 33χρονο εικαστικό καλλιτέχνη JR, η οποία ξεκινά από ένα φωτογραφικό πρότζεκτ-οδοιπορικό στα χωριά της Γαλλίας και καταλήγει σ' έναν ύμνο για το αποτύπωμα που αφήνουν οι πιο απρόβλεπτες συναντήσεις, τη φιλία που έχει για θεμέλιο ένα κοινό λοξό βλέμμα στον κόσμο, τους ανθρώπους που κάνουν τους τόπους και τους τόπους που κρύβονται στους ανθρώπους, για την ομορφιά του εφήμερου και την αιωνιότητα της μνήμης.

 

Ένα αφιέρωμα επαναστατικό που φέρνει τα πάνω κάτω: «Το '68 πέρα από το '68» παρουσιάζει ντοκιμαντέρ που επιστρέφουν στο κρίσιμο έτος 1968 και αποκαλύπτουν ελάχιστα γνωστές εξεγέρσεις ανά τον κόσμο.

Στο έντονο παρόν | In The Intense Now (Αφιέρωμα «Το '68 πέρα από το '68»)

Ζουάου Μορέιρα Σάλες | João Moreira Salles

Βραζιλία 2017, Έγχρωμο/Ασπρόμαυρο 127'

Δεμένα με το νήμα μιας πρωτοπρόσωπης αφήγησης, πλάνα από τον Μάη του '68 στη Γαλλία, την Άνοιξη της Πράγας και τον απόηχο των διαδηλώσεων στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού (στο Ρίο ντε Τζανέιρο) διαπλέκονται αρμονικά με πλάνα από την κάμερα της μητέρας του σκηνοθέτη που βρέθηκε ως τουρίστρια στην Κίνα τη χρονιά της Πολιτιστικής Επανάστασης.


Ένας στοχασμός πάνω στη φύση των εικόνων ιστορικού περιεχομένου, ο οποίος γεννά μια σειρά ερωτήσεων: ποιος, γιατί και πώς τραβά αυτές τις εικόνες;

Τι αποκαλύπτει το αρχείο από μόνο του, χωρίς παραπομπές στα ιστορικά συμφραζόμενα; Τι είδους εικόνες δημιουργούνται από τον φόβο, τη χαρά ή την αίσθηση του επείγοντος;

10+1 προτάσεις του 20ού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που αξίζει να προσέξετε Facebook Twitter
In The Intense Now

Ζουμ στη ζωή του σπουδαίου κιθαρίστα Έρικ Κλάπτον, μια καλλιτεχνική και προσωπική πορεία άκρως κινηματογραφική

Έρικ Κλάπτον: Ζωή σε δωδεκάμετρο / Eric Clapton: Life in 12 bars (Ενότητα Μουσική)

Λίλι Φίνι Ζάνακ | Lili Fini Zanuck

Ηνωμένο Βασίλειο 2017, Έγχρωμο/Ασπρόμαυρο 135'

Μια πρωτόγνωρη διαισθητική ματιά στην ιστορία ενός από τους μεγαλύτερους κιθαρίστες και τραγουδοποιούς όλων των εποχών, που γίνεται ακόμα πιο έντονη χάρη στην αφήγηση του ίδιου του Έρικ Κλάπτον.

H γνώριμη, εξομολογητική χροιά του μας καθοδηγεί σε σπάνιο υλικό από παρασκήνια και home videos, εμβληματικές και ιδιωτικές φωτογραφίες, χειρόγραφα σημειώματα και ημερολόγια, φανερώνοντας μια βαθιά εσωτερική πάλη ανάμεσα στο ατόφιο ταλέντο του και στην προσωπική τραγωδία, στη φιλοδοξία και στον εθισμό.

 

Η νεά ταινία της Σάρα Ντράιβερ είναι μια αφιέρωση στον επιδραστικό καλλιτέχνη Ζαν Μισέλ Μπασκιά, μια ανατρεπτική προσωπικότητα που έζησε και δημιούργησε στα άκρα. Φέτος, το 20ό ΦΝΘ δίνει carte blanche στην Ντράιβερ που θα βρεθεί στη Θεσσαλονίκη για να παρουσιάσει αγαπημένες της ταινίες.

Αληθινή έκρηξη: Η ύστερη εφηβεία του Ζαν Μισέλ Μπασκιά | Boom for real: The late teenage years of Jean-Michel Basquiat

Σάρα Ντράιβερ | Sara Driver

ΗΠΑ 2017, Έγχρωμο 78'

Η κληρονομιά του Ζαν Μισέλ Μπασκιά, του καλλιτέχνη που συνδέθηκε όσο κανείς με την τέχνη του δρόμου, την αστική περιπλάνηση, το γκράφιτι, τον Γουόρχολ και την άγρια ζωή στη Νέα Υόρκη του '80, κοινωνείται με ευλάβεια από μια σκηνοθέτιδα που κατάγεται από την ίδια καλλιτεχνική σκηνή.

Ένα ερωτικό γράμμα γι' αυτό το «κράμα Μότσαρτ και Ρεμπό» και για μια εποχή ελευθερίας που χάθηκε ανεπιστρεπτί.

10+1 προτάσεις του 20ού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που αξίζει να προσέξετε Facebook Twitter
«Αληθινή έκρηξη»: Η ύστερη εφηβεία του Ζαν Μισέλ Μπασκιά

Ο πρώτος λόγος στις γυναίκες: Δύο κορίτσια με τραυματικό παρελθόν δεν το βάζουν κάτω και αποτελούν παράδειγμα θάρρους.

Ξαδέλφες | Primas (ενότητα Καλειδοσκόπιο)

Λάουρα Μπάρι | Laura Bari

Καναδάς, Αργεντινή 2017, Έγχρωμο 100'

Δύο ξαδέλφες που μεγαλώνουν σε διαφορετικές χώρες περνούν την εφηβεία τους προσπαθώντας να ξεπεράσουν τα σωματικά και ψυχολογικά τραύματα του σκληρού τους παρελθόντος. Εξασκούνται στον χορό, στο θέατρο, στα ακροβατικά, στις οπτικές τέχνες.

Ώσπου να γνωριστούν, το σώμα τους έχει μάθει να εκφράζει όσα εμποδίζει το φράγμα της γλώσσας, ενώ οι δυο τους καταφέρνουν να αντισταθμίζουν την απόγνωση με την ομορφιά.

 

Μεταμορφώσεις, καρναβάλι, σώμα και ταυτότητα: Μια ακραία περιπλάνηση στο Ρίο ντε Τζανέιρο μέσα από πανέμορφες εικόνες.

Obscuro Barroco (Ελληνικά ντοκιμαντέρ)

Ευαγγελία Κρανιώτη

Γαλλία, Ελλάδα 2018, Έγχρωμο 60'

Ένα ντοκιμαντέρ με στοιχεία μυθοπλασίας και θέμα τη μεταμόρφωση σε μια πόλη των άκρων, το Ρίο ντε Τζανέιρο.

Η ταινία αναζητά απαντήσεις για την ταυτότητά μας μέσα από το φύλο, το καρναβάλι και τις πολιτικές διαμάχες, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με την επιθυμία μεταμόρφωσης του σώματος, τόσο σε προσωπικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.

10+1 προτάσεις του 20ού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που αξίζει να προσέξετε Facebook Twitter
Η ταινία αναζητά απαντήσεις για την ταυτότητά μας μέσα από το φύλο.

Οι πιο φανατικές και αξιαγάπητες σινεφίλ αποκαλύπτονται on camera σε ένα ντοκιμαντέρ που θα σας κάνει να λατρέψετε ακόμα περισσότερο το σινεμά.

Οι σινεφίλες | Las Cinephilas (Διεθνές Διαγωνιστικό)

Μαρία Άλβαρες | Marνa Αlvarez

Αργεντινή 2017, Έγχρωμο 74'

Μια πρωτοεμφανιζόμενη σκηνοθέτις κάνει κοντινό στα κουρασμένα, αλλά φωτεινά πρόσωπα έξι γυναικών προχωρημένης ηλικίας, οι οποίες επισκέπτονται κάθε μέρα κάποια σκοτεινή κινηματογραφική αίθουσα στην Ισπανία, στην Αργεντινή και στην Ουρουγουάη.

Ένα τρυφερό ντεμπούτο για την αγέραστη ύλη απ' την οποία πλάθονται τα όνειρα και για το σινεμά ως τελετουργία που καταργεί τη μοναξιά.

 

Γραφειοκρατία στη Σουηδία; Ναι, υπάρχει, και σε αυτό το ντοκιμαντέρ αποτυπώνεται στην πιο ανατρεπτική εκδοχή της.

Ό,τι μας πούνε | As we 're told (Film Forward)

Erik Holmström, Fredrik Wenzel

Σουηδία 2017, Color 28'

Ένας καθηγητής Κοινωνιολογίας εκπονεί μια έρευνα στα γραφεία της πιο μισητής υπηρεσίας του σουηδικού κράτους, ενός δημόσιου πρακτορείου ευρέσεως εργασίας.

Φιλτράροντας τα αποτελέσματα της έρευνας μέσα από ευφάνταστες μεθόδους, π.χ. χρησιμοποιώντας δημιουργικά κούκλες από χαρτόνι, διατυπώνει μια συναρπαστική, κωμική σπουδή για την απέλπιδα προσπάθεια του Δυτικού ανθρώπου να ορθώσει το ανάστημά του απέναντι στη γραφειοκρατία.

10+1 προτάσεις του 20ού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που αξίζει να προσέξετε Facebook Twitter
As we 're told (Film Forward)
Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Mr Bates vs The Post Office»: Όταν οι Βρετανοί έχασαν την εμπιστοσύνη τους στη Δικαιοσύνη

Οθόνες / «Mr Bates vs The Post Office»: Όταν οι Βρετανοί έχασαν την εμπιστοσύνη τους στη Δικαιοσύνη

Μια σειρά τεσσάρων επεισοδίων υπενθυμίζει μία από τις μεγαλύτερες δικαστικές αδικίες στη βρετανική ιστορία, όταν εκατοντάδες αθώοι υπεύθυνοι ταχυδρομείων κατηγορήθηκαν για κλοπή και απάτη εξαιτίας ενός ελαττωματικού πληροφοριακού συστήματος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Λόρεν Γκρίνφιλντ: «Μόλις αποκτήσουμε ξανά χρήματα, επιστρέφουμε στις ίδιες συμπεριφορές»

Οθόνες / «Είμαστε εθισμένοι, θέλουμε παραπάνω χρήματα, παραπάνω ομορφιά, παραπάνω νιότη»

Με αφορμή το αφιέρωμα του 27ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης στο έργο της, μια δημιουργός που ξέρει πώς να φτιάχνει σωστά crowdpleasers, η Λόρεν Γκρίνφιλντ μιλά στη LiFO για την απροθυμία μας να διδαχτούμε από τις οικονομικές κρίσεις και εξηγεί γιατί βλέπει τις ταινίες τεκμηρίωσης ως μηχανές ενσυναίσθησης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
‘CHAOS: The Manson Murders’: Ο Μάνσον βρίσκεται ακόμα μέσα στο κεφάλι μας 

Daily / «CHAOS: The Manson Murders». Ο Μάνσον βρίσκεται ακόμα μέσα στο κεφάλι μας 

Το νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Έρολ Μόρις επιχειρεί ένα διαφορετικό προφίλ του «σατανικού μεσσία», φωτίζοντας κάποιες από τις λιγότερο ίσως προβεβλημένες εκδοχές, αιτιάσεις και εικασίες γύρω από μια υπόθεση που μοιάζει με σταυροδρόμι του Κακού.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Bong Joon Ho: «Δεν με συναρπάζουν οι υπερήρωες, προτιμώ να σώσω έναν απλό άνθρωπο που παλεύει στο χάος»

Μπονγκ Τζουν-Χο / «Δεν με συναρπάζουν οι υπερήρωες, προτιμώ να σώσω έναν απλό άνθρωπο που παλεύει στο χάος»

Μετά τα πολυβραβευμένα «Παράσιτα», ο Μπονγκ Τζουν-Χο επιστρέφει με το «Mickey 17», μια σάτιρα επιστημονικής φαντασίας, και μιλά στη LiFO για τις ιστορίες που επιλέγει να αφηγείται.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«To Magnolia με κάνει να νιώθω ότι η καρδιά μου θα εκραγεί»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Κατσή

Μυθολογίες / «To Magnolia με κάνει να νιώθω ότι η καρδιά μου θα εκραγεί»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Κατσή

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης μοιράζεται μια λίστα με ταινίες που έχει δει δεκάδες φορές και του έχουν προκαλέσει έντονα συναισθήματα, όπως εκείνη που κάνει τη ζωή του πιο υποφερτή και αυτή που τον έφερε αντιμέτωπο με τη φθορά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Movies

Οθόνες / Οι ταινίες της εβδομάδας: «Mickey 17» και 7 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μαζί με τον Μπονγκ Τζουν-Χο που επιστρέφει δυναμικά μετά τα «Παράσιτα», αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες προβάλλεται ένα καλοδουλεμένο θρίλερ, και ένα ντοκιμαντέρ που θα μιλήσει στην καρδιά των Αθηναίων – και δη των Εξαρχειωτών και των σκακιστών.
THE LIFO TEAM
15 επιλογές από το 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, 6-16/3/25

Οθόνες / 15 πολύ καλά ντοκιμαντέρ που έρχονται στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Το φεστιβάλ-θεσμός επιστρέφει από τις 6 έως τις 16 Μαρτίου με μια ποικιλία από συναρπαστικά ντοκιμαντέρ, που καλύπτουν επίκαιρα και διαχρονικά κοινωνικά ζητήματα, καθώς και προσωπικές ιστορίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Daredevil: Born again»: Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Οθόνες / «Daredevil: Born again»: Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Παρά τη μεταγραφή της στη Disney από το Netflix, η σειρά διατηρεί τον βλοσυρό τόνο και τα αιματοβαμμένα set-pieces, επιχειρώντας, παράλληλα, να μιλήσει για κάτι πέρα από το είδος της – σπάνιο αυτό για δημιουργία της Marvel.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

Οθόνες / «Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

Γοητεύτηκε ξαφνικά από το θέατρο και διάβαζε γι' αυτό ενώ εργαζόταν σε ένα περίπτερο. Όταν, δίχως να ξέρει τι τον περιμένει, ο Γιάννης Καράμπαμπας βρέθηκε μπροστά από την κάμερα της Πέννυς Παναγιωτοπούλου στο «Wishbone», διακρίθηκε με το βραβείο του πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Oι δέκα αγαπημένες ταινίες μυστηρίου της Ευτυχίας Γιαννάκη

Οθόνες / Oι δέκα αγαπημένες ταινίες μυστηρίου της Ευτυχίας Γιαννάκη

«Αν δεν ξέρεις το όνομα Keyser Söze, τότε έχεις ένα σοβαρό κινηματογραφικό κενό» - Είναι δυνατόν μια συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων να μην ξέρει από ατμόσφαιρα που κόβει την ανάσα και σασπένς; Αποκλείεται.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
H μεγάλη βραδιά της Ανόρα

OSCARS 2025 / H μεγάλη βραδιά της Ανόρα

Ο Σον Μπέικερ έσπασε τα κοντέρ κερδίζοντας 4 προσωπικά Όσκαρ για την άγρια κωμικοτραγική κινηματογραφική του χειροτεχνία. Η Μάϊκι Μάντισον χάλασε το πάρτι της Ντέμι Μουρ. Και η ιστορία της σεξεργάτριας, έδωσε ηχηρό μήνυμα για την ανάγκη του σινεμά να φτιάχνει ταινίες θαρραλέες και αυθεντικές.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
11 ταινίες για οσκαρικό binge-watching

Οθόνες / 11 ταινίες για οσκαρικό binge-watching (και πού να τις δείτε)

Καθώς πλησιάζει η 97η απονομή των Όσκαρ, επιλέγουμε 11 νικήτριες του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας που μπορείτε να βρείτε σε streaming πλατφόρμες και στη συνδρομητική τηλεόραση, για να κάνετε προθέρμανση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
CHECK Gene Hackman 1930-2025

Απώλειες / Τζιν Χάκμαν (1930-2025): Ο πιο ευαίσθητος σκληρός του αμερικανικού σινεμά

Ήθελε να τον θυμούνται ως τίμιο ηθοποιό, που έντυσε με ειλικρίνεια τους χαρακτήρες που υποδύθηκε. Ο Τζιν Χάκμαν πέτυχε πολύ περισσότερα, αφού κατάφερε να γίνει ο σπουδαιότερος καρατερίστας του αμερικανικού σινεμά από την εποχή του Σπένσερ Τρέισι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στην καρδιά του ταύρου - στην κοιλιά του καλλιτέχνη

Οθόνες / «Η καρδιά του ταύρου»: Ένα ντοκιμαντέρ για την πίστη στην ψευδαίσθηση

Σε παραγωγή Onassis Culture, η Εύα Στεφανή επιχειρεί μια κατάδυση στον σαγηνευτικό κόσμο του Δημήτρη Παπαϊωάννου και της προετοιμασίας της παράστασής του «Εγκάρσιος Προσανατολισμός».
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ