Κριστίν Τσάμπακ: Η παρουσιάστρια που αυτοκτόνησε ζωντανά στην τηλεόραση, στην επικαιρότητα ξανά

Κριστίν Τσάμπακ: Η παρουσιάστρια που αυτοκτόνησε ζωντανά στην τηλεόραση, στην επικαιρότητα ξανά Facebook Twitter
Η Τσάμπακ ήταν παρουσιάστρια ενός τοπικού τηλεοπτικού σταθμού στην Σαρασότα της Φλόριντα, κι όταν αυτοκτόνησε on-air στις 15 Ιουλίου 1974, στην τοπική κοινότητα σημειώθηκε ένας μικρός πανικός. Το κοινό της ήταν μεν μικρό αλλά πολλοί ήταν εκείνοι που κάλεσαν την αστυνομία για να αναφέρουν το περιστατικό.Η Τσάμπακ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και ανακηρύχθηκε νεκρή μετά από 14 ώρες.Το βίντεο του θανάτου της σφραγίστηκε από την διεύθυνση του σταθμού και δεν έχει προβληθεί έκτοτε.
0

 

"Σύμφωνα με την πολιτική του Channel 40, να σας μεταδίδει την επικαιρότητα "με αίμα και κότσια" και έγχρωμα, θα παρακολουθήσετε άλλη μία πρώτη απόπειρα αυτοκτονίας. Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια της τηλεοπτικής παρουσιάστριας Κριστίν Τσάμπακ. Στη συνέχεια έβγαλε από μια τσάντα που είχε κάτω από το γραφείο της ένα ρεβόλβερ, στόχευσε το κεφάλι της και πάτησε την σκανδάλη. Και όλα αυτά καθώς οι κάμερες έγραφαν. 


Η Τσάμπακ ήταν παρουσιάστρια ενός τοπικού τηλεοπτικού σταθμού στην Σαρασότα της Φλόριντα, κι όταν αυτοκτόνησε on-air στις 15 Ιουλίου 1974, στην τοπική κοινότητα σημειώθηκε ένας μικρός πανικός. Το κοινό της ήταν μεν μικρό αλλά πολλοί ήταν εκείνοι που κάλεσαν την αστυνομία για να αναφέρουν το περιστατικό.Η Τσάμπακ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και ανακηρύχθηκε νεκρή μετά από 14 ώρες.Το βίντεο του θανάτου της σφραγίστηκε από την διεύθυνση του σταθμού και δεν έχει προβληθεί έκτοτε.  


Μέσα στα χρόνια η αυτοκτονία της Τσάμπακ ξεχάστηκε αλλά το εντυπωσιακό είναι πως δύο διαφορετικές ταινίες που διερευνούν την αυτοκτονία της μόλις έκαναν πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Σάντανς στην Παρκ Σίτυ της Γιούτα. Το Christine, του Αντόνιο Κάμπος, έχει πρωταγωνίστρια την Ρεμπέκα Χωλ, που υποδεύεται την τηλεοπτική δημοσιογράφο σε μία δραματοποιημένη εκδοχή της ιστορίας της, και απεικονίζει τις κλιμακούμενες εντάσεις που πιθανά οδήγησαν στο να θέσει τέλος στην ζωή της.

Το Kate Plays Christine, του σκηνοθέτη Ρόμπερτ Γκρην, είναι μια πιο ανατρεπτική αποδόμηση της ιστορίας. Πρόκειται για ένα ντοκυμαντέρ για μια ηθοποιό, την Κέιτ Λυν Σέϊλ, η οποία αποπειράται να παίξει τον ρόλο της Τσάμπαλ και αποκτά μια εμμονή με την ιστορία της, ενώ ταυτόχρονα συνειδητοποιεί ότι δεν υπάρχει καμμία εξήγηση για τις πράξεις της.

 

Για το Talking Movies, ο Κριστιαν Μπλόβελτ εξετάζει αυτές τις δύο ταινίες που αποπειρώνται να εντοπίσουν την ανθρωπιά πίσω από τον εντυπωσιασμό. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM