H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter

H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon

2

Η Μπριζίτ Μπαρντό ήταν μια 15χρονη μπαλαρίνα στο Conservatoire de Paris, όταν έγινε εξώφυλλο στα γαλλικό Elle. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1956, έπαιξε τη σεξουαλικά απελευθερωμένη γυναίκα στην ταινία Και ο Θεός Έπλασε τη Γυναίκα του Ροζέ Βαντίμ και καθιερώθηκε ως το φλογερό είδωλο εκατομμυρίων ανδρών και γυναικών του πλανήτη. Το 1959 ένα άρθρο του Esquire υποστήριζε ότι η Μπαρντό δεν ήταν απλώς μια «ατμομηχανή στην ιστορία των γυναικών» ήταν -όπως είχε πει και η Simone de Beauvoir- η πιο απελευθερωμένη γυναίκα στη μεταπολεμική Γαλλία.

Η παρουσία της στον χώρο της μόδας ήταν εξίσου εμβληματική. Μούσα του Dior, του Balmain και του Pierre Cardin είχε μία μοναδική αίσθηση για την εμφάνιση και το προσωπικό της στυλ -ουσιαστικά εφηύρε το στυλ της- και ήταν αυτή που έκανε διάσημο το μπικίνι, πρωτολάνσαρε την φαρδιά κορδέλα στα μαλλιά, το Μπαρντό ντεκολτέ και τον ατημέλητο (σε στυλ κυψέλης) κότσο. Ένα βιβλίο, το Brigitte Bardot: My Life in Fashion του Henry-Jean Servat που εκδόθηκε πριν λίγους μήνες από τον οίκο Flammarion αναδεικνύει μέσα από φωτογραφίες και συνεντεύξεις τις στυλιστικές επαναστάσεις της Γαλλίδας σταρ που αναμφισβήτητα διαμόρφωσε το πρόσωπο της μόδας όπως το ξέρουμε σήμερα.

H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
Στο Φεστιβάλ Καννών του 1953. Η μπλούζα που φοράει με τους ανοιχτούς ώμους έγινε γνωστή ως Μπαρντό ντεκολτέ. Φωτογραφία: Kary H Lasch/Brigitte Bardot: My Life in Fashion
H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
Σε φωτογράφιση από τον William Klein για το περιοδικό Vogue το 1959. Φωτογραφία: William Klein/Vogue
H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
Με τον χαρακτηριστικό της κότσο - «κυψέλη» το 1960. Φωτογραφία: Cinémathèque Française/Brigitte Bardot: My Life in Fashion
H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
Φωτογραφία: Cinémathèque Française/Brigitte Bardot: My Life in Fashion
H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
Με το Sacha Distel στο μεγάλο κανάλι της Βενετίας κατά τη διάρκεια του κινηματογραφικού φεστιβάλ το 1958. Φωτογραφία: Cinémathèque Française/Brigitte Bardot: My Life in Fashion
H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
Στα γυρίσματα της ταινίας Contempt στα Cinecittà studios, Ιταλία, 1963. Φοράει στα μαλλιά τη χαρακτηριστική πλατιά κορδέλα της. Φωτογραφία: Cinémathèque Française/Brigitte Bardot: My Life in Fashion
H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
Η Μπαρντό στα γυρίσματα του A Ravishing Idiot. Φωτογραφία: Cinémathèque Française/Brigitte Bardot: My Life in Fashion
H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
Με τον Jean-Pierre Cassel στην ταινία The Bear and the Doll, 1970. Φωτογραφία: Cinémathèque Française/Brigitte Bardot: My Life in FashionFrançaise/Brigitte Bardot: My Life in Fashion
H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
Χορεύοντας μάμπο με τον Τούρκο τραγουδιστή Darío Moreno. Τα ρούχα της σχεδίασε ο Jacques Esterel. Φωτογραφία: Cinémathèque Française/Brigitte Bardot: My Life in Fashion
H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
Φωτογραφία: Cinémathèque Française/Brigitte Bardot: My Life in Fashion
H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
Το εξώφυλλο του βιβλίου.
H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
H Μπριζίτ Μπαρντό ως fashion Icon Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Μόδα & Στυλ / Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Από τις νέες προσεγγίσεις των οίκων Givenchy και Dries Van Noten, μέχρι τις καλλιτεχνικές παραστάσεις του Comme des Garçons και τη δημιουργική ανατροπή του Duran Lantink, στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η βιομηχανία απέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά της να εξελίσσεται και να εντυπωσιάζει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Μόδα & Στυλ / Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Mε αφορμή την αποχώρησή της από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του οίκου Versace, ανατρέχουμε στην πραγματικά αξιοσημείωτη tour de force μιας γυναίκας που κατάφερε να δώσει δεύτερη ζωή σε αυτό που δημιούργησε ο αδερφός της.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΝΗ