«Heghan 2.0»: Ο νέος υπεύθυνος επικοινωνίας του Χάρι και της Μέγκαν έχει αναλάβει ένα σισύφειο έργο

μεγκαν μαρκλ Facebook Twitter
Τις τελευταίες εβδομάδες η Μέγκαν Μαρκλ γυρίζει μια εκπομπή μαγειρικής για το Netflix και έχει υπογράψει μια νέα συμφωνία για podcast με τη Lemonada Media, η αποστολή της οποίας είναι να «κάνει τη ζωή περισσότερο υποφερτή».
0



ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΕ
 το lifestyle brand της με 50 βαζάκια μαρμελάδας φράουλας. Τώρα η Μέγκαν ελπίζει ότι ένας Βρετανός υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων, που κάποτε εργαζόταν για τη Haribo, τη γερμανική εταιρεία και μεγαλύτερο παραγωγό ζαχαρωτών παγκοσμίως, θα μπορέσει να κάνει την εταιρεία της να έχει εξίσου γλυκά αποτελέσματα.

Μόλις αυτή την εβδομάδα η εταιρεία της Μέγκαν και του Χάρι, Archewell Foundation, προσέλαβε τον Τσάρλι Γκίπσον ως νέο διευθυντή επικοινωνίας. Ο Γκίπσον, ο οποίος έχει εργαστεί στο παρελθόν για brand όπως η Mars, η Cadbury και η Domino's, θα αποτελεί το κύριο κανάλι επικοινωνίας του δούκα και της δούκισσας του Σάσεξ με όλα τα βρετανικά και ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης.

Είναι η πρώτη φορά μετά το «Megxit» το 2020 που η 42χρονη Μέγκαν και ο 39χρονός Χάρι προσλαμβάνουν στο μόνιμο προσωπικό τους κάποιον που έχει έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο· αυτό θα μπορούσε να υποδηλώνει ότι η οικογένεια Σάσεξ σκοπεύει να περνάει περισσότερο χρόνο στην απέναντι πλευρά του ωκεανού. Αλλά θα είναι αρκετά δύσκολο να αλλάξει η φήμη της Μέγκαν.

Ο Μαρκ Μπορκόβσκι, σύμβουλος δημοσίων σχέσεων και κρίσεων, λέει ότι δεν εκπλήσσεται που η δούκισσα προσέλαβε έναν ειδικό στα καταναλωτικά προϊόντα για να τη βοηθήσει «να πουλήσει προϊόντα όπως η μαρμελάδα», αλλά πιστεύει ότι το rebranding της Μέγκαν με σκοπό να προσελκύσει το βρετανικό κοινό θα είναι «ένα από τα πιο δύσκολα στοιχήματα στις δημόσιες σχέσεις... Ίσως και να ξεπερνάει τη διαχείριση των δημοσίων σχέσεων του πρίγκιπα Άντριου».

«Δεν υπάρχει καμία συνοχή στο πώς θέλουν να παρουσιάζονται ως ζευγάρι. Είναι βασιλικοί ή όχι; Θέλουν να είναι στο επίκεντρο της δημοσιότητας ή θέλουν ιδιωτικότητα, να ζουν απομονωμένοι;».

Ο 41 ετών Γκίπσον από το νοτιοδυτικό Λονδίνο τις τελευταίες εβδομάδες έχει διαγράψει μεγάλο μέρος του προσωπικού του ιστορικού από το Διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένων των προφίλ του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Περιγράφει τον εαυτό του ως «ειδικό σε θέματα δημοσίων σχέσεων και εκδηλώσεων με πάνω από 15 χρόνια πείρας στην επικοινωνία στον τομέα της κατανάλωσης».

Εργάστηκε τρία χρόνια ως αναπληρωτής διευθυντής στο τμήμα πελατών του κολοσσού των δημοσίων σχέσεων Edelman καθώς και σε άλλα πόστα σε μικρότερες εταιρείες, όπως η Splendid Communications (πελάτες της, μεταξύ άλλων, είναι η γνωστή εταιρεία προφυλακτικών Durex και η αρτοβιομηχανία Ginsters). Στο προφίλ του στο LinkedIn, που, όπως είπαμε, έχει πλέον διαγραφεί, έγραφε ότι είχε λανσάρει «νόστιμες νέες λιχουδιές για τη Mars» και ότι έχει εκπροσωπήσει το Crufts για την Pedigree, ενώ κάποτε ντύθηκε Pudsey το αρκουδάκι για την τηλεοπτική φιλανθρωπική εκπομπή του BBC «Children In Need».

Τσάρλι Γκίπσον Facebook Twitter
Ο Τσάρλι Γκίπσον έχει εργαστεί στο παρελθόν για brand όπως η Mars, η Cadbury και η Domino's.

Η ανάγκη πρόσληψης ενός νέου εκπροσώπου στο Ηνωμένο Βασίλειο αποτελεί μέρος του παγκόσμιου rebranding των Sussexes, γνωστού και ως «Heghan 2.0». Τον Φεβρουάριο έκαναν επανεκκίνηση στον ιστότοπό τους και τον Μάρτιο η δούκισσα ανακοίνωσε το λανσάρισμα του brand της στο Instagram, του πολυαναμενόμενου American Riviera Orchard, με ένα βίντεο σε σέπια.

Τις τελευταίες εβδομάδες γυρίζει μια εκπομπή μαγειρικής για το Netflix και υπέγραψε μια νέα συμφωνία για podcast με τη Lemonada Media, η αποστολή της οποίας είναι να «κάνει τη ζωή περισσότερο υποφερτή».

Ο Χάρι και η Μέγκαν χρειάζονται σίγουρα ένα νέο ξεκίνημα. Το Spotify τούς απέρριψε, έχουν επικριθεί για το ντοκιμαντέρ τους στο Netflix και τα νούμερα στις δημοσκοπήσεις δεν λένε να ανέβουν. Πολλοί υπάλληλοί τους που δεσμεύονται από NDAs (συμφωνίες εμπιστευτικότητας) έχουν παραιτηθεί, ενώ μέλη του προσωπικού του παλατιού ισχυρίστηκαν ότι δέχτηκαν εκφοβισμό από τη Μέγκαν κατά τη σύντομη θητεία της ως εργαζόμενης γαλαζοαίματης – αυτούς τους ισχυρισμούς η ίδια τους αρνείται. Τον Ιανουάριο, μια δημοσκόπηση της Ipsos Mori αποκάλυψε ότι μόλις το 18% έχει θετική γνώμη για τη Μέγκαν, το χαμηλότερο ποσοστό της εδώ και πέντε χρόνια.

Πώς θα συμβούλευαν, λοιπόν, οι ειδικοί του κλάδου των δημοσίων σχέσεων τη Μέγκαν να προχωρήσει;

«Όταν βγάζεις τα άπλυτά σου στη φόρα, δεν καθαρίζεις εύκολα»

Natalie Trice, σύμβουλος δημοσίων σχέσεων. Έχει συνεργαστεί με το CNN, τη Sense και τον Τζέιμς Κάμερον. Συγγραφέας του βιβλίου «PR School: Your time to shine»

Η Μέγκαν πρέπει να είναι συνεπής, αν θέλει να κάνει rebranding στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μέχρι τώρα αναλώνεται σε μια σειρά δραστηριοτήτων ασύνδετων μεταξύ τους. Από το παιδικό βιβλίο μεταπήδησε στα podcasts, από εκεί πήγε σε lifestyle brand και ούτω καθεξής. Δεν μοιάζουν πολύ συγκροτημένες οι κινήσεις της.

Δεν υπάρχει επίσης καμία συνοχή στο πώς θέλουν να παρουσιάζονται ως ζευγάρι. Είναι βασιλικοί ή όχι; Θέλουν να είναι στο επίκεντρο της δημοσιότητας ή θέλουν ιδιωτικότητα, να ζουν απομονωμένοι; Οι άνθρωποι είναι περισσότερο δεκτικοί σε μια συνεπή αφήγηση, οπότε πρώτο μέλημα θα πρέπει να είναι μια πιο συγκροτημένη προσέγγιση σχετικά με το ποια είναι η Μέγκαν και οι στόχοι της.

Δεν ξέρω ποιος τους συμβούλευε μέχρι τώρα, αλλά η στρατηγική τους μοιάζει τόσο σκόρπια που είναι να αναρωτιέται κανείς αν λαμβάνουν υπόψη τις συμβουλές που τους δίνουν. Πολλά απ' όσα ακούγονται γι' αυτούς είναι είναι πολύ τοξικά και αρνητικά. Δεν είναι μόνο η δυναμική «εμείς εναντίον τους» που δημιούργησαν έναντι της βασιλικής οικογένειας αλλά και τα σκάνδαλα που έχουν ξεσπάσει με την οικογένεια της Μέγκαν και οι κατηγορίες για εκφοβισμό από ορισμένα μέλη του προσωπικού της – η εργαζόμενη στο παλάτι Σαμάνθα Κοέν επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι ρωτήθηκε από το παλάτι σχετικά με τους ισχυρισμούς. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να ξεκαθαριστούν και να διορθωθούν και αυτό απαιτεί ειλικρίνεια, θάρρος και υπομονή. Όταν βγάζεις τα άπλυτά σου στη φόρα, δεν καθαρίζεις εύκολα.

Έχουν πολλά να ξαναχτίσουν, αλλά θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν το ότι την εποχή του γάμου τους υπήρχαν πολλά θετικά συναισθήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο για τη Μέγκαν. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα της και να εκμεταλλευθεί τον τρόπο με τον οποίο ξεπέρασε τις δικές της αρνητικές εμπειρίες για να βοηθήσει άλλες γυναίκες. Είδαμε το έργο της στο φιλανθρωπικό ίδρυμα Smart Works και σχετικά με ένα σπίτι διάσωσης ζώων που άνοιξε πρόσφατα στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά πρέπει να καταλάβει ότι για να διορθωθούν ορισμένα πράγματα δεν αρκούν απλώς τα χειροκροτήματα.

Πρέπει το κοινό να τη δει να αφιερώνει χρόνο και να οργανώνει εκστρατείες για θέματα που την ενδιαφέρουν. Πρέπει επίσης να υπάρχει ένα ισχυρό, απλό μήνυμα, με συνοχή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Μισέλ Ομπάμα και το πώς έχτισε έναν ρόλο, ενισχύοντας τις νέες γυναίκες μέσω της εκπαίδευσης.

Η Μέγκαν έχει φωνή και βήμα, αλλά για ποιο πράγμα θέλει να τα χρησιμοποιήσει, για να πει τι; Ποια είναι και τι πραγματικά υποστηρίζει; Κανείς δεν ξέρει ακόμα. Θα ήταν ευχής έργο να είναι κάτι περισσότερο από μαρμελάδες φράουλα για πλούσιους.

Εκπροσωπώντας την Μέγκαν και τον Χάρι Facebook Twitter
Δεν ξέρω ποιος τους συμβούλευε μέχρι τώρα, αλλά η στρατηγική τους μοιάζει τόσο σκόρπια που αναρωτιέται κανείς αν άκουγαν τις συμβουλές που τους έδιναν. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

«Πρέπει να δούμε ένα πραγματικό πρόσωπο πίσω από όλα τα κουτσομπολιά και τους τίτλους»

Mark Borkowski, σύμβουλος δημοσίων σχέσεων και κρίσεων, συγγραφέας του βιβλίου «The fame formula»

Πιστεύω ότι πρέπει να δείξει λίγη ταπεινοφροσύνη. Αν θέλει να κερδίσει τον κόσμο, θα πρέπει να εκπλήξει πραγματικά τους ανθρώπους. Να παραδειγματιστεί από τις περιπτώσεις όσων στο παρελθόν ήρθαν σε ρήξη με τη βασιλική οικογένεια, όπως η πριγκίπισσα Άννα και η Σόφι Ουέσεξ, αλλά κατάφεραν να ασκήσουν βαθιά επιρροή δουλεύοντας σκληρά, ελεγχόμενα, για τους σκοπούς που πίστευαν. Μερικές φορές το λιγότερο είναι πιο ουσιαστικό. Η Μέγκαν, απ' ό,τι φαίνεται, ενδιαφέρεται περισσότερο για τα φλας και τους αποθεωτικούς τίτλους παρά για το απαλό και ευγενικό άγγιγμα. Καλό θα ήταν να κάνει κάποιες φιλανθρωπικές δράσεις χωρίς δημοσιότητα, γιατί αν τα πράγματα στα οποία συμμετείχε αποδεικνύονταν πετυχημένα, θα εξέπληττε ευχάριστα τον κόσμο

Πρέπει να οικοδομήσει σχέσεις βασιζόμενη στις φιλανθρωπικές οργανώσεις και να μη στηριχθεί απλώς σε φιλίες με διασημότητες όπως η Όπρα. Θα ήθελα να τη δω να χτίζει γέφυρες με μερικούς από τους μεγαλύτερους επικριτές της. Δεν πρόκειται να τους μεταπείσει σε μια νύχτα, αλλά μπορεί να αποδείξει ότι τα λόγια μπορούν να οδηγήσουν σε καλές πράξεις και καλά καθήκοντα. Εν τέλει, οι άνθρωποι είναι επιεικείς και οι Βρετανοί αγαπούν την ταπεινότητα· η Μέγκαν και ο Χάρι δεν θα πάνε μακριά αν συνεχίσουν να πλασάρουν το προσωπικό τους μαλθακό, αδιάφορο και άκρως ελεγχόμενο αφήγημα.

Προσέλαβε τον Τσάρλι Γκίπσον, ο οποίος προέρχεται από ένα πολύ ευρύ εταιρικό περιβάλλον δημοσίων σχέσεων, για να αντιμετωπίσει την αρνητικότητα γύρω της. Θα παίξει τον ρόλο ενός στρατιώτης άμυνας που μπαίνει στη μάχη με τον βρετανικό Τύπο και τη ρητορική κατά της Μέγκαν. Αλλά το πρώτο της λάθος είναι ότι η πρόσληψή του έχει γίνει είδηση.

Όταν γίνεσαι είδηση ως PR, το 50% της δύναμής σου έχει χαθεί. Τώρα ο Γκίπσον πρέπει να αποδείξει στα μέσα ενημέρωσης ότι θα μπορέσει να προσφέρει κάτι τόσο σε αυτά όσο και σ' εκείνη. Ο Paddy Harveson, που δούλευε για τον Κάρολο, έμενε πάντα στη σκιά. Μόλις ο κόσμος διακρίνει τα νήματα που κινούνται, μένεις πίσω.

Για να πετύχει το rebrand της, η Μέγκαν πρέπει να εμπιστευτεί απόλυτα τον Γκίπσον και να πιστέψει σε αυτόν και σε όλα όσα προτείνει. Μερικοί άνθρωποι προσλαμβάνουν PR που θέλουν απλώς να είναι «yes men», αλλά αν ο τύπος έχει απαιτητικές ιδέες και συμβουλές, η Μέγκαν οφείλει να τον ακούσει.

Δεν θα πρέπει να επικεντρωθεί στα «Invictus Games» (τους αγώνες που ίδρυσε ο Χάρι για να βοηθήσει στην αποκατάσταση τραυματισμένων ή ασθενών στρατιωτικών και βετεράνων, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αγωνιστούν σε αθλητικές δραστηριότητες), αν και αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα του Χάρι. Αν, δε, φαίνεται σαν να εξαρτάται από αυτό, δεν θα αρέσει στον κόσμο.

Χρειάζεται τη δική της ξεχωριστή ομάδα επικοινωνίας για να ξεχωρίσει μόνη της. Πρέπει να δούμε ένα πραγματικό πρόσωπο πίσω από όλα τα κουτσομπολιά και τους τίτλους. Θα αποκαλυφθεί η πραγματική Μέγκαν;

«Μια καλή αρχή θα ήταν να μειώσει τον χολιγουντιανό τρόπο συμπεριφοράς»

Rachel Richardson, σύμβουλος περιεχομένου και συγγραφέας του ενημερωτικού δελτίου πολιτισμού Highly Flammable στο Substack

Η πρώτη συμβουλή που θα έδινα στη Μέγκαν, αν θέλει να κερδίσει το Ηνωμένο Βασίλειο, θα ήταν «γίνε λιγότερο Αμερικάνα». Η δεύτερη θα ήταν να ξεκινήσει να αυτοσαρκάζεται. Και τρίτον, να αφήσει τις πράξεις της να μιλούν πιο δυνατά από τα λόγια της. Μόνο έτσι νομίζω ότι έχει πιθανότητες να κερδίσει το βρετανικό κοινό μετά από όλα όσα έχουν συμβεί από το 2020 και μετά.

Θα είναι μια δύσκολη στροφή, αλλά όχι αδύνατη για μια γυναίκα με τα ταλέντα της Μέγκαν. Θα πρέπει όμως να το θέλει, και να βρει αρκετά κίνητρα για να προσαρμοστεί. Όσον αφορά αυτό, δεν διατηρώ πολλές ελπίδες. Η έχθρα είναι βαθιά και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού και αμφιβάλλω αν έχει καν την επιθυμία να προσπαθήσει να συμφιλιωθεί με τους Βρετανούς μετά τις εμπειρίες της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αλλά, φυσικά, η φιλοδοξία είναι ισχυρό κίνητρο.

Μια καλή αρχή θα ήταν να μειώσει τον χολιγουντιανό τρόπο συμπεριφοράς. Λιγότερο ανακάτεμα λέξεων και λιγότερες ψυχολογικές μπούρδες θα βοηθούσαν πολύ τους Βρετανούς που μιλούν απλά και χρησιμοποιούν σπάνια λέξεις όπως «θεραπεύω» ή «ενδυναμώνω».

Το να πάψει να είναι υπερβολικά σοβαρή θα βοηθούσε επίσης. Τα τελευταία χρόνια την έχουν δει να εμμένει στις αρνητικές εμπειρίες της βασιλικής ζωής και, δικαίως ή αδίκως, κάποιοι τη θεωρούν γκρινιάρα. Αν αποκάλυπτε την αίσθηση του χιούμορ της ή, ακόμα καλύτερα, αν αυτοσαρκαζόταν, θα μπορούσε να κατακτήσει την καρδιά και το μυαλό των ταπεινών Βρετανών.

Τέλος, η Mέγκαν θα ήταν συνετό να επικεντρωθεί στο να μας δείξει ποια είναι, αντί να μας το λέει. Τα τελευταία χρόνια πολλές από τις πρωτοβουλίες της έχουν προβληθεί έντονα και έχει μιλήσει εκτενώς για τους σκοπούς της. Αν έδινε προτεραιότητα στη δράση και όχι στην προβολή νομίζω ότι θα ήταν ακαταμάχητη και πιθανότατα θα αποστόμωνε πολλούς από τους επικριτές της.

Αν η Μέγκαν κατάφερνε και τους τρεις αυτούς στόχους, θα μπορούσε να κάνει τεράστια βήματα, αλλά και πάλι η επιτυχία δεν είναι εγγυημένη. Αν οι πρόσφατοι ισχυρισμοί της πρώην βοηθού Σαμάνθα Κόεν τινάξουν τα πάντα στον αέρα, θα χρειαστεί κάτι παραπάνω από μερικές προσαρμογές για να αποκαταστήσει την εικόνα της.

Η Κόεν έχει επιβεβαιώσει ότι έδωσε πρόσφατα συνέντευξη στο πλαίσιο της έρευνας σχετικά με καταγγελίες ότι η Mέγκαν εκφόβιζε το προσωπικό, γεγονός που επανέφερε στα φώτα της δημοσιότητας την έρευνα και τα αδημοσίευτα ως τώρα ευρήματά της. Αν οι ισχυρισμοί αποδειχθούν τελικά αληθείς, νομίζω ότι ούτε ολόκληρη βιομηχανία δημοσίων σχέσεων δεν θα μπορούσε να σώσει την εικόνα της.

Εκπροσωπώντας την Μέγκαν και τον Χάρι Facebook Twitter
Το να αποτινάξει από πάνω της την υπερβολική σοβαρότητα θα βοηθούσε. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

«Ήταν πολύ καλή στο να μιλάει με τους ανθρώπους, θα ήθελα να δω περισσότερο αυτήν τη ζεστή, αληθινή πλευρά της»

Abesi Manyando, συγγραφέας και ιδρύτρια της εταιρείας δημοσίων σχέσεων και ανάπτυξης branding Abesi PR

Η Μέγκαν συνειδητοποίησε ότι χρειαζόταν έναν Βρετανό επικοινωνιολόγο για να «ερμηνεύσει τον χώρο». Η είδηση και μόνο ότι ξεκίνησε ένα lifestyle blog την ώρα που το Ηνωμένο Βασίλειο αντιμετωπίζει οικονομική κρίση και δύο ανώτεροι βασιλείς έχουν καρκίνο οδήγησε σε έντονες αντιδράσεις.

Το timing δεν ήταν δεν ήταν το καλύτερο δυνατό. Θα πρέπει να το κοιτάξει αυτό στο μέλλον.

Νομίζω ότι έχει καλή αντίληψη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το lifestyle brand της απέκτησε πολύ γρήγορα 600.000 followers. Θα ήθελα να τη δω να είναι πιο αυθεντική σε αυτά. Το φαγητό και η μαγειρική είναι κάτι που της βγαίνει φυσικά.

Προτού γνωρίσει τον Χάρι, είχε ένα lifestyle blog με το όνομα The Tig, αλλά αντί για ένα τόσο προσεγμένο αμπαλάζ θα ήθελα να δω κάτι περισσότερο αυθόρμητο, σχετικό περιεχόμενο και να μιλάει απευθείας στο κοινό της με βίντεο.

Όσο βρισκόταν στο Ηνωμένο Βασίλειο, ήταν πολύ καλή στο να μιλάει με τους ανθρώπους και να δείχνει ενσυναίσθηση και συναίσθημα. Για να αξιοποιήσει πραγματικά τη δύναμή της, πρέπει να έχει περιεχόμενο όχι τόσο γυαλιστερό, επεξεργασμένο και μελετημένο. Θα ήθελα να δω περισσότερο αυτήν τη ζεστή, αληθινή πλευρά της.

Με αυτόν τον τρόπο οι άνθρωποι συνδέονται με ένα προσωπικό brand, έτσι μπορείς να γίνεις οικείος, ακόμα και όταν έχεις τόσο μεγάλη περιουσία και θέση. Η Κιμ Καρντάσιαν είναι αυθεντία σε αυτό.

Όσον αφορά το podcast της, θα τη συμβούλευα να υπερασπιστεί πραγματικούς ανθρώπους με ενδιαφέρουσες ιστορίες από περιβάλλοντα με μικρή εκπροσώπηση, αντί να χρησιμοποιεί μόνο τους διάσημους φίλους της.

Το γεγονός είναι ότι η Mέγκαν έχει αντιμετωπίσει ρατσισμό και υπάρχουν άνθρωποι που δεν πρόκειται να την αποδεχτούν ό,τι κι αν κάνει. Μέρος της στρατηγικής της θα πρέπει να είναι το να φιλτράρει ποια κριτική τής είναι χρήσιμη και ποια προέρχεται από όσους μένουν στο χρώμα του δέρματός της.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Η «κοινή θνητή» Κέιτ Μίντλετον είναι το πιο δημοφιλές μέλος της βασιλικής οικογένειας

Διεθνή / Η «κοινή θνητή» Κέιτ Μίντλετον είναι το πιο δημοφιλές μέλος της βασιλικής οικογένειας

Με ποσοστό 38% «βασίλισσα» στις καρδιές των Βρετανών η Κέιτ Μίντλετον, σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε από την εταιρεία δημοσκοπήσεων Ipsos, πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο PhotoGate
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μεξικό: Νέα δολοφονία υποψηφίου δημάρχου - Εντοπίστηκαν διαμελισμένα πτώματα σε πυρπολημένο ΙΧ

Διεθνή / Μεξικό: Νέα δολοφονία υποψηφίου δημάρχου - Εντοπίστηκαν διαμελισμένα πτώματα σε πυρπολημένο ΙΧ

Από την 23η Σεπτεμβρίου -όταν άρχισε επίσημα η προεκλογική περίοδος- ως την 1η Μαΐου, δολοφονήθηκαν τουλάχιστον 26 υποψήφιοι στις εκλογές της 2ης Ιουνίου στο Μεξικό
NEWSROOM
Πέθανε ο δημοσιογράφος Φράνκο Ντι Μάρε - Ο σπάνιος καρκίνος που θεωρούσε ότι συνδέεται με τη Γιουγκοσλαβία

Διεθνή / Πέθανε ο δημοσιογράφος Φράνκο Ντι Μάρε - Ο σπάνιος καρκίνος που θεωρούσε ότι συνδέεται με τη Γιουγκοσλαβία

Σε πρόσφατες δηλώσεις του είχε αναφερθεί στις αιτίες της ασθένειάς του, η οποία θεωρούσε ότι συνδεόταν με την έκθεση σε απεμπλουτισμένο ουράνιο και σε αμίαντο, κυρίως στην πρώην Γιουγκοσλαβία και στο Κόσοβο
NEWSROOM
Νάνσι Πελόζι: Σε κάθειρξη 30 ετών καταδικάστηκε ο άνδρας που εισέβαλε στο σπίτι της και τραυμάτισε τον σύζυγό της

Διεθνή / Νάνσι Πελόζι: Σε κάθειρξη 30 ετών καταδικάστηκε ο άνδρας που εισέβαλε στο σπίτι της και τραυμάτισε τον σύζυγό της

Ο Πολ Πελόζι, 82 ετών, υπέστη κρανιοεγκεφαλικό κάταγμα και άλλα τραύματα που τον επηρεάζουν μέχρι και σήμερα, όπως περιέγραψε σε επιστολή του προς το δικαστήριο πριν από τη σημερινή ανακοίνωση της απόφασης
NEWSROOM
Μυστήριο στις Άλπεις: Μια κινεζική οικογένεια, ένα ελβετικό ξενοδοχείο και το πιο ακριβό όπλο του κόσμου

Διεθνή / Μυστήριο στις Άλπεις: Μια κινεζική οικογένεια, ένα ελβετικό ξενοδοχείο και το πιο ακριβό όπλο του κόσμου

Λίγο αφότου η Ελβετία συμφώνησε να αγοράσει F-35, οι ΗΠΑ εστίασαν στους Κινέζους ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου ακριβώς δίπλα από απομακρυσμένο διάδρομο προσγείωσης όπου εγκαταστάθηκαν τα υπερσύγχρονα μαχητικά αεροσκάφη
NEWSROOM