Θάνατος - Αννούλες: 2-0

Θάνατος - Αννούλες: 2-0 Facebook Twitter
Beloved Αnna Karina (1940-2019)
0

Πάει κι η δεύτερη Αννούλα του Γκοντάρ, η Αννούλα η Καρίνα. Δυο χρόνια μετά την Αννούλα τη Βιαζέμσκι, Θάνατος-Αννούλες: 2-0 , θα 'χει απανωτά ρημέικ στον Γκοντάρ εκεί στις Κάτω Χώρες.

 

Κούκλα κι αυτή η Αννούλα, μας έσχισε την καρδιά σαν βέλος. Και σήμερα που την ξεπροβοδίζουμε και την ξενυχτάμε εμείς οι ακόμα ζωντανοί, είπα να την μοιρολογίσω μ' ένα τραγουδάκι από μια ιταλική μπάντα που την αγαπούσε πολύ και βαφτίστηκε με τ' όνομά της : The death of Anna Karina / Ο θάνατος της Άννας Καρίνα- τι ωραία προεξαγγελτική παράθεση που σκέφτηκαν τα μουρλοϊταλάκια!

 

Το τραγούδι –κατευόδιο λέγεται me and wittgenstein /Εγώ κι ο Βιτγκενστάιν κι είναι από το άλμπουμ Bomb Bomb Baghdad (2008). Το απλώνω εδώ πρόχειρα,της ταιριάζει της Αννούλας που χάθηκε κι αυτή προσπαθώντας να βρει τα όρια της γλώσσας της.

 

 


Εγώ κι ο Βιτγκενστάιν

(στο δρόμο, μπροστά από την αυλή του σχολείου)

Βιτγκενστάιν / Δεν γίνεται να περιγράψουμε τα όρια της παγκόσμιας γλώσσας και να μεταδώσουμε αυτά τα όρια στους άλλους.

Εγώ/ Ο κόσμος δεν έχει όρια,εσύ νομίζεις ότι έλυσες όλα σου τα φιλοσοφικά προβλήματα;

Βιτγκενστάιν /Τα σχολιαρόπαιδα δεν καταλαβαίνουν γρι από άλγεβρα.

Εγώ/Τέλεια,σπάσε με στο ξύλο Βιτγκενστάιν!

Βιτγκενστάιν /Θα το κάνω.

Εγώ/ Είμαι ένα χαζό μωρό,εξήγησέ μου αυτή την απλή χειρονομία
Βιτγκενστάιν /Δεν μπορώ.

Βιτγκενστάιν /Η φύση της γλώσσας είναι κυρίως κοινωνική και αλληλεπιδραστική ,γι'αυτό με χτυπάς ηλίθιε.

Ήταν μια παλιομέρα σήμερα.

 

me and wittgenstein

(down the street by the schoolyard)

w: we cannot describe the limits of the language of the world, and indicate those limits to someone.
me: the world is an all limited world, so what do you think you have resolved, all of philosophy's problems?

w: the babies of the country don't understand algebra.

me: great, beat me wittgenstein, beat me!

w: ok.
me: I'm a poor baby explain to me this simple gesture.
w: I can't.
me: the nature of the language is essentially social and interactive, that's why you beat me, idiot.

It was a strange day

Crying Game
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Godzilla Minus One»: Ένα ατόφια επικό διαμάντι μόλις προστέθηκε στο Netflix

Οθόνες / «Godzilla Minus One»: Ένα ατόφια επικό διαμάντι προσγειώθηκε στο Netflix

Φτιαγμένο για να βιωθεί στη μεγάλη οθόνη, από την οποία δυστυχώς έκανε μόνο ένα ολιγοήμερο πέρασμα, το «Godzilla Minus One» είναι ένα από τα καλύτερα monster movies που γυρίστηκαν ποτέ και, ταυτόχρονα, μια γνήσια αντιπολεμική ταινία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ευθύμης Φιλίππου: «Είμαστε και απάνθρωποι και σκληροί και μαλακοί και γλυκούληδες»

Συνέντευξη / Ευθύμης Φιλίππου: «Είμαστε και απάνθρωποι και σκληροί και μαλακοί και γλυκούληδες»

Ο συν-σεναριογράφος του «Ιστορίες Καλοσύνης» του Γιώργου Λάνθιμου φέρνει τον καταδικό του κόσμο στο Φεστιβάλ Αθηνών, σε μια παράσταση που βασίζεται στις επινοημένες λέξεις.
M. HULOT
Βικτοριανά μανίκια και μικροσκοπικά εσώρουχα: Τα κοστούμια της Holly Waddington για το «Poor Things»

Συνέντευξη / Βικτοριανά μανίκια και μικροσκοπικά εσώρουχα: Τα κοστούμια της Holly Waddington για το «Poor Things»

Η Βρετανή ενδυματολόγος που βραβεύθηκε με Όσκαρ για την εκπληκτική δουλειά της στην ταινία του Γιώργου Λάνθιμου περιγράφει στη LiFO πώς έπλασε τον ενδυματολογικό κώδικα της Μπέλα Μπάξτερ με αφορμή την έκθεση των κοστουμιών της ταινίας στο Μουσείο Μπενάκη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Το «Θεέ μου, τι σου κάναμε;» και η διαφορά ανάμεσα στο λαϊκό και στο λαϊκίστικο θέαμα

Οθόνες / Το «Θεέ μου, τι σου κάναμε;» και η διαφορά ανάμεσα στο λαϊκό και στο λαϊκίστικο θέαμα

Η γαλλική κωμωδία επιστρέφει στις αίθουσες δέκα χρόνια μετά τη μεγάλη επιτυχία της. Μήπως όμως δεν πρόκειται για γνήσιο λαϊκό θέαμα, αλλά για την παρέκβασή του;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Το αιώνιο καλοκαίρι του Ρομέρ./ Πού πήγαν τα καλοκαίρια που έμοιαζαν/Πού πήγε το καλοκαίρι που έμοιαζε με ταινία του Ρομέρ;

Οπτική Γωνία / Πού πήγε το καλοκαίρι που έμοιαζε με ταινία του Ρομέρ;

Δεν είναι μόνο η μαζικοποίηση του τουρισμού ούτε το άπιαστο όνειρο των διακοπών που τείνει να γίνει προνόμιο για λίγους, είναι και η ολοένα πιο δύσκολη αναζήτηση εκείνης της άχρονης στάσης απέναντι στα πράγματα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Ο Κλιντ Ίστγουντ έγινε 94 χρονών: Όλες οι ταινίες του μία προς μία

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Κλιντ Ίστγουντ έγινε 94 χρονών: Όλες οι ταινίες του μία προς μία

Ένας από τους μεγαλύτερους Αμερικανούς σκηνοθέτες, πιθανότατα το τελευταίο ευρέως αναγνωρίσιμο κινηματογραφικό είδωλο μιας άλλης εποχής, ο Κλιντ Ίστγουντ κλείνει σήμερα τα 94.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Ιστορίες Καλοσύνης»: Θριαμβευτική επιστροφή ή ανυπόφορο πισωγύρισμα για τον Λάνθιμο;

The Review / «Ιστορίες Καλοσύνης»: Θριαμβευτική επιστροφή ή ανυπόφορο πισωγύρισμα για τον Λάνθιμο;

O Γιάννης Βασιλείου και ο Λουκάς Κατσίκας είδαν τις «Ιστορίες Καλοσύνης» του Γιώργου Λάνθιμου και του Ευθύμη Φιλίππου και αναλύουν τα επιτεύγματα, αλλά και τις αστοχίες της ταινίας. Με καλοσύνη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Λάνθιμος, Furiosa και Γιάννης Σπανός στους κινηματογράφους από αύριο

Πολιτισμός / Λάνθιμος, Furiosa και Γιάννης Σπανός στους κινηματογράφους από αύριο

Η προκλητική ανθολογία του Γιώργου Λάνθιμου, η νέα συμφωνία δράσης του Τζορτζ Μίλερ, μια έκπληξη από τη Γαλλία και ένα ωραιότατο ντοκιμαντέρ για τον Γιάννη Σπανό στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Λώξη»: Μια ιστορία συμπερίληψης

Ζούμε, ρε! / «Λώξη»: Μια ιστορία συμπερίληψης

Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν με τους Δημήτρη Ζάχο και Θανάση Καφετζη, τους δύο δημιουργούς του ντοκιμαντέρ «Λώξη» ενώ ο συγγραφέας Θανάσης Τριαρίδης μοιράζεται την εμπειρία του από τη θεατρική ομάδα «Εν δυνάμει», μέλος της οποίας είναι και η Λωξάνδρα.
THE LIFO TEAM