ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Από τα ζόμπι του Ντάνι Μπόιλ ως τον Κεν Λόουτς: Δέκα σπουδαίες ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι

10 σπουδαίες κινηματογραφικές ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι Facebook Twitter
O Κίλιαν Μέρφι δεν φιγουράρει απλώς στους all time σημαντικότερους ηθοποιούς που γεννήθηκαν στην Ιρλανδία, αλλά έχει ήδη αποδείξει ότι γεννήθηκε για το σινεμά. Φωτ.: Marco Grob for Universal Pictures
0

Εκτός από το δίκαιο Όσκαρ για το τιτάνιο πορτρέτο του Οπενχάιμερ και τη δεκαετή του θητεία στη σειρά του BBC που ολοκληρώθηκε σε 6 τμηματικές σεζόν, «Peaky Blinders», στον ρόλο του Τόμι Σέλμπι που τον έκανε διεθνώς διάσημο, και θα επαναλάβει, με ενθουσιασμό όπως δήλωσε, στην επερχόμενη μεταφορά της στη μεγάλη οθόνη, ο Κίλιαν Μέρφι δεν φιγουράρει απλώς στους all time σημαντικότερους ηθοποιούς που γεννήθηκαν στην Ιρλανδία, αλλά είχε ήδη αποδείξει ότι γεννήθηκε για το σινεμά, αψηφώντας τη στενή έννοια της καριέρας και τους περιορισμούς της εμφάνισης και της ηλικίας – ένας αυθεντικός καρατερίστας, αλλιώτικος και απόκοσμος, συγκινητικός στα όρια της συντριβής, ένας Ντάνιελ Ντέι Λιούις για τον 21ο αιώνα. 

DISCO PIGS (2001)

10 σπουδαίες κινηματογραφικές ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι Facebook Twitter
Ο Κίλιαν Μέρφι άδραξε την ευκαιρία στο «Disco Pigs» να δείξει το εύρος της μεταμορφωτικής του ευελιξίας.

Ο δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο για τον αιώνα που διανύουμε είναι ο Ντάρεν του Κίλιαν Μέρφι, ένας εν δυνάμει ρομαντικός ζεν πρεμιέ που δείχνει τη βίαιη όψη της απωθημένης αγάπης του για την ομογάλακτη κολλητή του, Σινέιντ, τον πλατωνικό του έρωτα (από το μαιευτήριο, χωρίς διακοπή!) που στράβωσε άγρια, όταν εκείνη προτίμησε κάποιον άλλον. Προφητεύοντας το σκοτεινό ζόρι των millenials, η κόρη του σκηνοθέτη Τζιμ Σέρινταν, Κίρστεν, υπέγραψε μια νοσηρή ιστορία ενηλικίωσης, που ο Μέρφι γνώριζε καλά (όπως και ο «Pig» της ταινίας, μεγάλωσε στο Κορκ, και με αυτό τον ρόλο έκανε το θεατρικό του ντεμπούτο, το 1996) και άδραξε την ευκαιρία να δείξει το εύρος της μεταμορφωτικής του ευελιξίας, από την παιδιάστικη αγνότητα στη λυσσασμένη εκδικητικότητα, σε πείσμα των ζωγραφισμένων του χαρακτηριστικών και της σχετικά μικρής του πείρας μπροστά στην κάμερα. 

28 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ (2001)

10 σπουδαίες κινηματογραφικές ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι Facebook Twitter
Στο «28 μέρες μετά» ο Ιρλανδός ηθοποιός χρίζεται πρωταγωνιστής.

Την ίδια χρονιά, ο Μέρφι ξυπνά γυμνός μετά από κώμα σε ένα νοσοκομείο, για να ανακαλύψει σύντομα πως το Λονδίνο είναι τελείως έρημο, η ανθρωπότητα κινδυνεύει από εξαφάνιση εξαιτίας ενός θανατηφόρου ιού, και ευτυχώς δεν είναι μόνος. Με τις δυναμικές «28 Μέρες Μετά» των Ντάνι Μπόιλ και Άλεξ Γκάρλαντ, η φρίκη αναστήθηκε, το ίδιο και το zombie genre, και ο Ιρλανδός ηθοποιός χρίζεται πρωταγωνιστής, αφού ο Τζιμ βρίσκει τσαγανό εκεί που δεν το περίμενε κανείς και ηγείται της αντίστασης κατά των τεράτων.

BATMAN BEGINS (2005)

10 σπουδαίες κινηματογραφικές ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι Facebook Twitter
Ο Κίλιαν Μέρφι με την Κέιτι Χολμς στο «Batman Begins».

Ο Μπάτμαν ξεκινά, το ίδιο και η σχέση ζωής, όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια, του Κίλιαν Μέρφι με τον Κρίστοφερ Νόλαν, εγκαινιάζοντας τη δημιουργική συνεργασία τους, που θα είχε λαμπρή συνέχεια με το «Inception», τη «Δουνκέρκη» και φυσικά το «Οπενχάιμερ», με τον Scarecrow, δηλαδή τον τέρμα διεφθαρμένο, ραδιούργο εξπέρ φαρμακολογίας Τζόναθαν Κρέιν, αφεντικό στο Άρκαμ και κανονικό φόβητρο, με την τοξίνη που ετοιμάζει για να αφανίσει τον πληθυσμό του Γκόθαμ. Σταθερός παράγων της απίστευτα επιτυχημένης τριλογίας, ο Scarecrow φέρει τη στάμπα του Μέρφι, ο οποίος σκέφτηκε να απαλλάξει τον χαρακτήρα από την κόμικ θεατρικότητά του, προτιμώντας απλούστερη μάσκα και άμεσο delivery – σταράτη κακία! 

RED EYE (2005)

10 σπουδαίες κινηματογραφικές ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι Facebook Twitter
O Μέρφι κλίκαρε τέλεια με τη Ρέιτσελ ΜακΆνταμς στην ταινία του Γουές Κρέιβεν.

Με προφορά μακρόσυρτης αυτοπεποίθησης, ο Μέρφι παίρνει το αμερικανικό βάπτισμα του πυρός στο annus mirabilis του, το 2005, από τον μαέστρο Γουές Κρέιβεν, στο «Red Eye», ένα καθαρόαιμο θρίλερ κλειστοφοβικής ατμόσφαιρας και γοργού ρυθμού: ο Τζάκσον Ρίπνερ του είναι τρομοκράτης με αψεγάδιαστο γούστο, flirty τρόπους, σαρδόνιο σαδισμό και διάπλατο χαμόγελο που σκοτώνει και μπερδεύει (ο τέλειος κακός, όπως έγραψε η Μανόλα Ντάρτζις των «New York Times»), κλικάροντας τέλεια με τη Ρέιτσελ ΜακΆνταμς και το συνεχές σοκ που δοκιμάζει στη νυχτερινή πτήση.

ΖΩΗ ΣΕ ΑΝΑΠΟΔΗ ΤΡΟΧΙΑ (2005)

10 σπουδαίες κινηματογραφικές ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι Facebook Twitter
Ο Κίλιαν Μέρφι ως τρανς γυναίκα στην ταινία του Νιλ Τζόρνταν.

Πλαισιωμένος από την… Εθνική Ιρλανδίας (Νιλ Τζόρνταν στη σκηνοθεσία, Λίαμ Νίσον, Μπρένταν Γκλίσον και Στίβεν Ρέι συμπρωταγωνιστές, πάνω στο μυθιστόρημα του Πάτρικ Μακέιμπ «Breakfast on Pluto»), ο Κίλιαν Μέρφι αστράφτει και βροντάει ως ορφανό που εγκαταλείπει την ανάδοχη οικογένεια, τον ιερέα πατέρα, τον στενόμυαλο επαρχιωτισμό και το υποχρεωτικό bullying στην Ιρλανδία των '60s για να ακολουθήσει το λονδρέζικο glam rock όνειρο και να εμπλακεί στον Απελευθερωτικό Στρατό. Η φανταχτερή, απελπισμένη τρανς γυναίκα που μετονομάζεται σε Γατούλα και ακολουθεί ένα αχαρτογράφητο, περιπετειώδη και συχνά διασκεδαστικό μονοπάτι (πολύ καλύτερο από τον διπλό ρόλο του Τζον και της Έμα Σκίλπα που υποδύθηκε πέντε χρόνια αργότερα στο αποτυχημένο «Peacock») είναι το πρώτο tour de force του ηθοποιού, αποσπώντας την προσοχή καθώς και το βραβείο της Ακαδημίας της ιδιαίτερης πατρίδας του.

Ο ΑΝΕΜΟΣ ΧΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΚΡΙΘΑΡΙ (2006)

10 σπουδαίες κινηματογραφικές ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι Facebook Twitter
Ο Ιρλανδός ηθοποιός τοποθετείται στον art κινηματογραφικό χάρτη, με ερμηνεία σαφήνειας και ευαισθησίας, αφήνοντας διακριτικά χώρο για το σκηνοθετικό όραμα του Κεν Λόουτς.

Ελάχιστοι είναι οι κάτοχοι Όσκαρ πρώτου ρόλου οι οποίοι έχουν πρωταγωνιστική συμμετοχή σε ταινία που έχει αποσπάσει τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ Καννών: ο Έρνεστ Μποργκνάιν για το «Μάρτι» του Ντέλμπερτ Μαν, η Χόλι Χάντερ για τα «Μαθήματα Πιάνου» της Τζέιν Κάμπιον, ο Έιντριαν Μπρόουντι για τον «Πιανίστα» του Πολάνσκι. Ο Κίλιαν Μέρφι ανήκει στο σπάνιο κλαμπ, ως αστός Ντέιμιαν που εγκαταλείπει τη λονδρέζικη ιατρική του καριέρα για να ριχτεί μαζί με τον αδελφό του στο αντάρτικο ενάντια στους Άγγλους, στην Ιρλανδία του 1920, στο βραβευμένο «Ο άνεμος χορεύει το κριθάρι». Ενσαρκώνοντας έναν απρόθυμο αγωνιστή που παίρνει μια κρίσιμη, ηρωική απόφαση έναντι μιας λαμπρής όσο και ανώδυνης σταδιοδρομίας, για να γράψει Ιστορία, ο Ιρλανδός ηθοποιός τοποθετείται στον art κινηματογραφικό χάρτη, με ερμηνεία σαφήνειας και ευαισθησίας, αφήνοντας διακριτικά χώρο για το σκηνοθετικό όραμα του Κεν Λόουτς.

SUNSHINE (2007)

10 σπουδαίες κινηματογραφικές ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι Facebook Twitter
Ο ίδιος δήλωσε πως η εμπλοκή του στην ταινία του Ντάνι Μπόιλ τον ώθησε να μετατοπιστεί ελαφρώς σε ό,τι αφορά την πίστη του, από τον αγνωστικισμό στην αθεΐα. 

Δεύτερη συνεργασία με τον Μπόιλ και τον Γκάρλαντ, και πιστοποίηση των εξαιρετικών επιλογών του Ιρλανδού ηθοποιού, καθώς και της αγαστής συνεργασίας του με πολυπληθές και δη διεθνές καστ σε ensemble ταινίες, όπως σε αυτή την εγκεφαλική, «κιουμπρικική» επιστημονική φαντασία υψηλού κόνσεπτ και αφαιρετικού περιεχομένου. Οι τελευταίες στιγμές και ο μονόλογος του φυσικού Ρόμπερτ Κάπα που υποδύεται είναι το κλου του «Sunshine». Ο ίδιος δήλωσε πως η εμπλοκή του στη διαδικασία (ο Μπόιλ επέλεξε μια method προετοιμασία, με εκτεταμένες πρόβες των ηθοποιών και επιστημονική κατάρτιση από ειδικούς) τον ώθησε να μετατοπιστεί ελαφρώς σε ό,τι αφορά την πίστη του, από τον αγνωστικισμό στην αθεΐα. 

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΣ (2016)

Ελάχιστοι έχουν δει το «Anthropoid» του Σον Έλις, και δικαίως. Σε ακόμη μια περιπέτεια με φόντο τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και μια σχετικά άγνωστη επιχείρηση αναχαίτησης της επέλασης των ναζί από ηρωικούς outsiders με στόχο μια πρακτικά ακατόρθωτη δολοφονία ενός πανίσχυρου αξιωματικού, ο Μέρφι, σαν καλός στρατιώτης, δείχνει την κρυστάλλινη, αταλάντευτη αποφασιστικότητά του, δίπλα στον πιο «ανθρώπινο» Τζέιμι Ντόρναν. Ακόμη και σε ταινίες που δεν πέτυχαν, ή χάθηκαν στον σωρό, είναι δύσκολο να μην παρακολουθείς τι κρύβει πίσω από τα διλήμματά του. 

ΕΝΑ ΗΣΥΧΟ ΜΕΡΟΣ 2 (2020)

10 σπουδαίες κινηματογραφικές ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι Facebook Twitter
Ο Κίλιαν Μέρφι υποδύεται τον Έμετ στο σίκουελ της ταινίας του Τζον Κραζίνσκι.

Κι ενώ αναρωτιόμαστε πώς θα μπορούσε να κρατήσει το ενδιαφέρον και να επιτείνει το σασπένς ο Τζον Κραζίνσκι στο δεύτερο κεφάλαιο της δολοφονικής σιγαλιάς του «Ένα ήσυχο μέρος», ο Έμετ του Κίλιαν Μέρφι είναι, αν όχι η απάντηση, ένας εξαιρετικός λόγος για την ενίσχυση του συναισθηματικού κέντρου βάρους και της αφηγηματικής πλοκής ενός στέρεου sequel, σε έναν ρόλο-κλειδί. 

ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ (2024)

Το «Small Things Like These» της Κλερ Κίγκαν μιλά με δύναμη μέσα από τα συμφραζόμενα για τη λανθασμένη τοποθέτηση των γυναικών σε μια εποχή που δεν είχαν καν χρόνο να σταθούν για να αναλογιστούν ποιες είναι και τι θέλουν, και μάλιστα με καταλύτη έναν άνδρα που δεν φέρει την κλισέ αύρα της αρρενωπότητας – η καριέρα του Κίλιαν Μέρφι οφείλει να μελετηθεί, εκτός από όλα τα άλλα, ειδικά για το γκρέμισμα του κλασικού machismo. Και στην ταινία του Τιμ Μιέλαντς, που θα προβληθεί τους επόμενους μήνες, νιώθει και επικοινωνεί το κενό ενός τραυματισμένου παιδιού και πλέον πατέρα κοριτσιών με αξιοθαύμαστη οικονομία και γλαφυρότητα. 

Οθόνες
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ