«House of Hammer»: Ο έκλυτος βίος και η πτώση μιας πανίσχυρης οικογένειας

«House of Hammer»: Ο έκλυτος βίος και η πτώση μιας πανίσχυρης οικογένειας Facebook Twitter
0

Τον Μάρτιο του 2021 ο Αμερικανός ηθοποιός Άρμι Χάμερ κατηγορήθηκε για τον βιασμό μιας γυναίκας στο Λος Άντζελες το 2017.

Η 24χρονη σήμερα Έφι Ανγκέλοβα, που ζει πλέον στην Ευρώπη, έδωσε μια διαδικτυακή συνέντευξη για τον κατά δέκα χρόνια μεγαλύτερό της ηθοποιό, το golden boy του Χόλιγουντ και πρωταγωνιστή των ταινιών «The Social Network» και «Call Me By Your Name», λέγοντας: «Ο Άρμι Χάμερ με βίαζε για τέσσερις ώρες στο Λος Άντζελες, στη διάρκεια των οποίων κοπανούσε επανειλημμένα το κεφάλι μου σε έναν τοίχο, γεμίζοντας μώλωπες το πρόσωπό μου» και κατηγορώντας τον για χειραγώγηση, βία και πνευματική, συναισθηματική και σεξουαλική κακοποίηση.

Δικηγόρος του Χάμερ ήταν ο Άντριου Μπρέτλερ, γνωστός και μη εξαιρετέος στην υπεράσπιση «κακών παιδιών» του Χόλιγουντ, που δήλωσε ότι οι σεξουαλικές σχέσεις του πελάτη του ήταν «απολύτως συναινετικές, συζητήσιμες και προσυμφωνημένες, με αμοιβαία συμμετοχή».

Η καριέρα του Χάμερ καταβαραθρώθηκε κυριολεκτικά, η συμμετοχή του στην ταινία «Shotgun Wedding» και στη μίνι σειρά για τη δημιουργία του «Νονού» «The Offer» ακυρώθηκαν, ενώ το 2020 είχε πάρει ήδη διαζύγιο από την τηλεπαρουσιάστρια και μητέρα των δυο παιδιών του Ελίζαμπεθ Τσέιμπερς – η οποία, με το που έσκασε η ιστορία τον Φεβρουάριο του 2021, εξέδωσε μια ανακοίνωση λέγοντας πως «στηρίζει οποιοδήποτε θύμα σεξουαλικής επίθεσης ή κακοποίησης».

Το σκάνδαλο της υπόθεσης Άρμι Χάμερ έπεσε σαν πέτρα στη βιτρίνα της οικογένειας που επί τέσσερις γενιές, χάρη στον πλούτο, τη δύναμη και το χρήμα, κατόρθωνε να συγκαλύπτει απάτες, εκβιασμούς, δωροδοκίες κι έναν έκλυτο βίαιο βίο με μεγάλη επιτυχία.

Τα σκοτεινά μυστικά της υπόθεσης που αφορά μια δυναστεία βίαιων, χειριστικών, αδίστακτων ανδρών παρουσιάζεται σε ένα ντοκιμαντέρ που έκανε πρεμιέρα πριν από λίγες ημέρες, σε τρία μέρη, στο Discovery+ με τίτλο «House of Hammer».

Το σκάνδαλο της υπόθεσης Άρμι Χάμερ έπεσε σαν πέτρα στη βιτρίνα της οικογένειας που επί τέσσερις γενιές, χάρη στον πλούτο, τη δύναμη και το χρήμα, κατόρθωνε να συγκαλύπτει απάτες, εκβιασμούς, δωροδοκίες κι έναν έκλυτο βίαιο βίο με μεγάλη επιτυχία.

Το ντοκιμαντέρ δεν μένει μόνο στη δράση του Άρμι Χάμερ. Ανατρέχει πίσω στον προπάππο του Αρμάντ –ιδιοκτήτη της Occidental Petroleum–, τον παππού του Τζούλιαν και τον πατέρα του Μάικλ, ξεδιπλώνοντας την άθλια ιστορία της πλούσιας οικογένειάς του. Έναν χρόνο μετά τις πρώτες αποκαλύψεις και έπειτα από την εμφάνιση πολλών γυναικών με καταγγελίες για σεξουαλική κακοποίηση από τον ηθοποιό, η σειρά καταγράφει ανατριχιαστικά το μοτίβο με το οποίο δρούσε ο λαμπερός κι άλλο τόσο σκοτεινός σταρ.

Και αν οι γυναίκες που εμφανίζονται στη σειρά φέρνουν στο φως τρομακτικές λεπτομέρειες για τη δράση του, η θεία του Κέισι Χάμερ είναι αυτή που αποκαλύπτει τα κακουργήματα που οι άνδρες της οικογένειάς της φέρεται να προσπάθησαν να θάψουν, ξετυλίγοντας τον ιστό των Χάμερ με κάθε λεπτομέρεια.

Στο πρώτο επεισόδιο μια πρώην του Χάμερ, η Κόρτνεϊ Βουτσέκοβιτς, ιδιοκτήτρια και CEO της Flashed, αποκαλύπτει τον τρόπο που ο Χάμερ την προσέγγισε: πολιορκώντας την επίμονα μέσω του Instagram, με δεκάδες μηνύματα, μέχρι να συναντηθούν. Όταν πλέον συναντήθηκαν, την πήγε να περάσουν κάποιες μέρες μαζί σε ένα μοτέλ στην έρημο, κι όλα έμοιαζαν πολύ ρομαντικά, με τον Χάμερ να δείχνει αφοσιωμένος και ερωτευμένος.

Το πρώτο βράδυ είδαν μαζί το «E.T.». Το δεύτερο βράδυ είδαν τη «Γραμματέα» του Στίβεν Σάινμπεργκ, ένα κινηματογραφικό ορόσημο για το BDSM. Το τι συνέβη έπειτα από την προβολή η Βουτσέκοβιτς δεν το αποκαλύπτει, ωστόσο λέει ότι της προκάλεσε τόσο μεγάλη συναισθηματική δυσφορία που μπήκε τελικά σε κέντρο αποκατάστασης.

Μια άλλη ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι πως ο Χάμερ γνώριζε κάθε νέα φίλη του στη μητέρα του, πιθανώς για να τους δημιουργήσει ασφάλεια και να μπορεί να τις χειραγωγεί συναισθηματικά.

Χάμερ φάμιλι Facebook Twitter
H Κόρτνεϊ Βουτσέκοβιτς, ιδιοκτήτρια και CEO της Flashed. Φωτο: Instagram
Χάμερ φάμιλι Facebook Twitter
Ο Άρμι Χάμερ φωτογραφίζεται με την Πέιτζ Λόρενς και τη μητέρα του Ντρου.

Το μοτίβο ήταν ίδιο και με μια επόμενη γυναίκα, ονόματι Πέιτζ Λόρενς, που την πήρε μαζί του στην ίδια απόδραση στην έρημο. Η Βουτσέκοβιτς –αφότου είχε χωρίσει με τον Χάμερ– παρατήρησε ότι η γυναίκα είχε μώλωπες σε όλο το σώμα της σε φωτογραφίες που δημοσίευσε στο Instagram.

Πέρα από τις πικάντικες λεπτομέρειες και τα μηνύματα που έστελνε ο, εξαιρετικά απρόσεκτος τελικά, Χάμερ, το ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει και μια ακόμα πτυχή: τα πρόσωπα που εμφανίζονται τα επέλεγε και επειδή δεν είχαν καμία σχέση ή εμπειρία με το BDSM, κάτι που τελικά τον ερέθιζε περισσότερο, να μην ακολουθεί τους κανόνες, να τις τρομάζει για να νιώθουν έρμαια στα χέρια του και να μοιράζεται μαζί τους φαντασιώσεις κανιβαλισμού.

Τα σκοινιά, τα μαχαίρια και τα λοιπά «παραφερνάλια» βρίσκονταν σε μια κομψή βαλίτσα, αναπόσπαστο αξεσουάρ του ηθοποιού, ενώ τα θύματα δείχνουν τις δαγκωνιές και τις χαρακιές με μαχαίρι στο σώμα τους με το αρχικό του Α. 

«House of Hammer»: Ο έκλυτος βίος και η πτώση μιας πανίσχυρης οικογένειας Facebook Twitter
«Ο Άρμι Χάμερ με βίαζε για τέσσερις ώρες στο Λος Άντζελες, στη διάρκεια των οποίων κοπανούσε επανειλημμένα το κεφάλι μου σε έναν τοίχο...»
Χάμερ φάμιλι Facebook Twitter
Πλάνο από το «House of Hammer»
Χάμερ φάμιλι Facebook Twitter
Μηνύματα του εμφανώς απρόσεκτου Χάμερ.

Στις αρχές του 2021 εμφανίζεται στο Instagram ένα λογαριασμός, το homeofeffie, που δημοσιεύει screenshots με τις προσωπικές συνομιλίες του Χάμερ. Όταν η Βουτσέκοβιτς βλέπει τα μηνύματα –πανομοιότυπα με αυτά που είχε λάβει και εκείνη– τα δίνει σε μια σελίδα που λέγεται deuxmoi, όπου και δημοσιεύονται.

Οι μάνατζερ και οι παραγωγοί εγκαταλείπουν τον Χάμερ και ο λογαριασμός homeofeffie αποκαλύπτεται πως ανήκει στην Ανγκέλοβα που έχει δικηγόρο την Γκλόρια Όλρεντ. Η Αμερικανίδα δικηγόρος δεν αστειεύεται καθόλου σε ζητήματα δικαιωμάτων των γυναικών και εξηγεί ότι ο πυρήνας των σχέσεων, ειδικά για το BDSM, είναι η συναίνεση. Αν δεν υπάρχει, είναι βιασμός.

Σαν τους απατεώνες που έχουμε δει συχνά στα ντοκιμαντέρ του Netflix –που έχουν κακοποιήσει, καταστρέψει η απομυζήσει οικονομικά τα θύματά τους– ο ρόλος του «κυνηγού», του στόκερ έχει πάντα επιτυχία σε κάποιες γυναίκες μόνες, ευάλωτες. Πόσο μάλλον αν ο «θαυμαστής» τους είναι ένα διάσημος ηθοποιός που δεν φαντάζονται ότι μπορεί να κάνει κάτι παράνομο, επικίνδυνο η διεστραμμένο και που η εικόνα του δεν προδίδει τη διπλή ζωή και τη βρόμικη ταυτότητά του μέχρι την μέρα που τον γνωρίζουν. 

Όταν οι δημοσιογράφοι άρχισαν να ερευνούν την υπόθεση του Χάμερ, ανακάλυψαν –ακολουθώντας όχι το χρήμα, αλλά τα likes που έκανε σε σελίδες που σχετίζονταν με το BDSM– ένα δεύτερο «κρυφό» προφίλ του στο οποίο μιλούσε φανερά για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, που δεν είχαν σχέση με το προφίλ του οικογενειάρχη.

Χάμερ φάμιλι Facebook Twitter
Η οικογένεια Χάμερ: Όρθιοι ο Μάικλ και η Κέισι, η Ντρου με τον Βίκτορ, ο Αρμάντ, και στην αγκαλιά του ο Άρνι και δεξιά ο Τζούλιαν Χάμερ, περ. 1989. Courtesy of Casey Hammer

Πίσω στο ντοκιμαντέρ και στην ιστορία της οικογένειας των αντρών που πίστευαν πάντα ότι είναι πάνω από τον νόμο, διαπιστώνουμε ότι δεν ξυπνάς ένα πρωί και γίνεσαι ένας σαδιστής ή ένας βιαστής – στην προκειμένη περίπτωση έχεις μεγαλώσει έτσι και δεν βλέπεις τίποτα το στραβό ή το σκοτεινό στις πράξεις σου. Η σχεδόν βασιλική οικογένεια Χάμερ, πίσω από τον πλούτο και το lifestyle, έκρυβε σκότος, προδοσία και απάτη.

Ο πατριάρχης Άρμαν Χάμερ, ένας σύγχρονος Μίδας που κυριολεκτικά κατέστρεψε ηθικά την οικογένεια του, πήγε στις Ηνωμένες Πολιτείες τη δεκαετία του 1930, σε μια εποχή απτής περιφρόνησης για τον κομμουνισμό. Προσπάθησε να αποστασιοποιηθεί από τη Ρωσίδα σύζυγό του, Όλγα, και τον γιο του Τζούλιαν.

Παντρευτηκε άλλες δυο φορές. Η τάση του για εγκληματική δραστηριότητα αλλά και μια συγκεκριμένη στάση απέναντι στις γυναίκες έγινε σχεδόν πρότυπο για τον γιο ,τον εγγονό και τον δισέγγονό του. Ήθελε να υποτάσσονται όλοι στη θέλησή του και αλίμονο σε όποιον ξέκοβε από την αγέλη.

Η περιουσία του χτίστηκε αρχικά με τα χρήματα της τρίτης γυναίκας του, με φαυλότητα, παρακολουθήσεις –ένα επιχειρηματικό Watergate– και δεν ήταν καθόλου τυχαία η σχέση του με τον Νίξον. Ο δημοσιογράφος Έντουαρντ Τζέι Επστάιν, ο οποίος έγραψε ένα βιβλίο για τον Άρμαν, γράφει χαρακτηριστικά: «Πίσω από κάθε μεγάλη περιουσία κρύβεται ένα μεγάλο έγκλημα. Σίγουρα πίσω από την οικογένεια Χάμερ υπήρχε ένας μεγάλος αριθμός μεγάλων εγκλημάτων».

Χάμερ φάμιλι Facebook Twitter
Ο πατριάρχης Άρμαν Χάμερ

Ο γιος του Τζούλιαν, ένας μέθυσος, χτυπούσε τη γυναίκα του και την απειλούσε με όπλο. Όταν εκείνη αποφάσισε να πάρει τα παιδιά της και να φύγει, ο πεθερός της την κατέστρεψε. Τα παιδιά χωρίστηκαν, ο γιος Μάικλ έμεινε με τον πατέρα του.

Τον Τζούλιαν ο πατέρας του τον έβαλε να κάνει παρακολουθήσεις. Ήταν τόσο μεγάλο το μίσος που έτρεφε για εκείνον που, όταν ο Άρμαν πέθανε το 1990, έδωσε σε έναν ερευνητή των ΝΥΤ τα αρχεία του και αποκαλύφθηκαν τα εγκλήματα που είχε διαπράξει.

Το σπίτι του Τζούλιαν μέσα στο οποίο μεγάλωσε ο Μάικλ ήταν ένα άντρο ακολασίας. Ο ίδιος δεν δίστασε ακόμα και να αποπλανήσει τη φίλη του γιου του. Άντρες μεγάλης ηλικίας, ανήλικα κορίτσια και βουνά κόκας συμπλήρωναν το σκηνικό. Σκότωσε εν ψυχρώ έναν φίλο του αλλά ο πατέρας του τον έσωσε από τις συνέπειες της πράξης του. Ήταν ο Χιου Χέφνερ του Πασίφικ Παλισέιτζ, ένας άντρας σκληρός προς τα παιδιά του, με νεαρές που τον υπηρετούσαν σεξουαλικά και τις οποίες αποκαλούσε housekeeepers. Για τον Τζούλιαν, όπως και για όλη την οικογένεια Χάμερ, οι γυναίκες ήταν αναλώσιμες.

Χάμερ φάμιλι Facebook Twitter
Τρεις γενιές Χάμερ. Ο Τζούλιους, ο Άρμαν και ο Τζούλιαν.

Ο Μάικλ, ο γιoς του, κυνηγούσε τις φίλες της αδερφής του, ήταν το πλουσιόπαιδο στο κολλέγιο που έκανε ό,τι ήθελε και από νωρίς έδειχνε την ίδια αλαζονική συμπεριφορά με τον πατέρα του. Σαν σε άλλο «Succesion», ήθελε να τον παραγκωνίσει στη σειρά διαδοχής, κάνοντας ό,τι επιθυμούσε ο παππούς του.

Και τα κατάφερε. Όταν άνοιξε η διαθήκη του Άρμαν, ο Τζούλιαν πήρε 500.000 δολάρια, και όλα τα υπόλοιπα πήγαν στον Μάικλ και σε ιδρύματα. Σε ένα παιχνίδι της μοίρας, όταν πέθανε ο Μάικλ, είχε και αυτός αφήσει την περιουσία του σε ιδρύματα και χριστιανικές οργανώσεις, έχοντας απαρνηθεί τον ιουδαϊσμό.

O Μάικλ γνώρισε τη μητέρα του Άρμι, την Ντρου, η οποία προερχόταν από πλούσια οικογένεια της Τούλσα, και όταν απέκτησαν τον Άρμι, του φέρονταν σαν να είναι «ο μικρός πρίγκιπας».

Ο Μάικλ που κυκλοφορούσε ηλιοκαμένος και πολύ άνετος στο τζετ σετ της Νέας Υόρκης, ως συλλέκτης και φιλάνθρωπος, μπλέχτηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα πλαστών έργων τέχνης των τελευταίων ετών.

Αυτό δεν αναφέρεται στο ντοκιμαντέρ, ωστόσο η ιστορία της απάτης του παραμένει πολύ ενδιαφέρουσα. Ήταν ιδιοκτήτης της γκαλερί Νόντλερ, η οποία έκλεισε το 2011, έχοντας πουλήσει συνολικά 63 πλαστά έργα αξίας 70 εκατομμυρίων δολαρίων, κυρίως των εκπροσώπων του αμερικάνικου εξπρεσιονισμού – μεταξύ άλλων του Μαρκ Ρόθκο και του Τζάκσον Πόλοκ. Οι αγωγές κατά της Νόντλερ διευθετήθηκαν έναντι πολλών εκατομμυρίων το 2016.  Ένας λογιστής της γκαλερί, μάλιστα, κατέθεσε ότι ο Μάικλ είχε χρησιμοποιήσει τον όμιλο 8-31 Holdings, στον οποίο ανήκε η γκαλερί, ως τον προσωπικό του κουμπαρά, την πιστωτική κάρτα της εταιρείας, για να αγοράσει διάφορα είδη πολυτελείας όπως δύο πολυτελή αυτοκίνητα και ένα ταξίδι στο Παρίσι με κόστος λίγο πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια.

Χάμερ φάμιλι Facebook Twitter
Ο Μάικλ και η Ντρου Χάμερ. Courtesy of Casey Hammer

Αυτό είναι το οικογενειακό σκηνικό. Η δημόσια παρουσία του Άρμι μπήκε στο μικροσκόπιο και πολλοί συνειδητοποίησαν ότι ο σταρ έκανε συχνά αστεία με σκοινιά και κόμπους σε τοκ σόου και τηλεοπτικές εμφανίσεις –που μέχρι πρότινος δεν είχε κανείς παρατηρήσει– ενώ ταυτόχρονα μιλούσε ανοιχτά για ακραία σεξουαλική συμπεριφορά.

Το γεγονός ότι το Χόλιγουντ χτίζει επάνω σε λεφτά τον βοήθησε να κρύψει επί χρόνια τις επικίνδυνες, για γυναίκες που δεν συναίνεσαν μαζί του, προτιμήσεις του. Ζει στα νησιά Κέιμαν, πουλώντας χρονομερίδια σε ένα ξενοδοχείο, μετά την κατά δήλωσή του στο Variety νοσηλεία του σε κέντρο για την καταπολέμηση των εθισμών.

Το χολιγουντιανό σύστημα φαίνεται ότι τον έχει διαγράψει διά παντός. Η τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση ήταν στην ταινία της Disney «Death on the Nile», αλλά ο ίδιος δεν έκανε καμία δημοσιογραφική εμφάνιση για την ταινία – η παραγωγή της οποίας ολοκληρώθηκε πριν από την έκρηξη του σκανδάλου του.

Ωστόσο, μια βόλτα στο διαδίκτυο δείχνει ότι παρά το «cancel», η περίπτωσή του δεν τους βρίσκει όλους σύμφωνους. Πολλοί είναι οι θαυμαστές του που αφήνουν χιλιάδες μηνύματα μίσους και απειλές θανάτου στα θύματά του, τα οποία έχουν αναγκαστεί να αλλάξουν ακόμα και τόπο κατοικίας και να ζουν με μέτρα προστασίας. 

House of Hammer | Official Trailer

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Άγγελοι και δαίμονες: Ένα ντοκιμαντέρ για τη σκοτεινή πλευρά της Victoria's Secret

Οθόνες / «Άγγελοι και δαίμονες»: Ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ για τη σκοτεινή πλευρά της Victoria's Secret

Ένα νέο ντοκιμαντέρ μιλά για τη μόδα, το σεξ, το χρήμα, τη δύναμη, τη δημοσιότητα και για τις παραβατικές συμπεριφορές στον αμερικανικό κολοσσό εσωρούχων, που ήταν κοινό μυστικό αλλά έμειναν στο σκοτάδι για πολλά χρόνια.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM