Πέντε πολυαναμενόμενες ταινίες για το προσεχές δίμηνο

ΚΥΡΙΑΚΗ Πέντε πολυαναμενόμενες ταινίες για το προσεχές δίμηνο Facebook Twitter
Το Do not expect too much from the End of the World ακολουθεί μια TikToker που εργάζεται ως βοηθός παραγωγής κατά τη διάρκεια μιας μέρας με απρόοπτα και ευτράπελα.
0

Do not expect too much from the End of the World

Με το Ατυχές Πήδημα ή Παλαβό Πορνό να αναδεικνύεται σε ανέλπιστο hit στις ελληνικές αίθουσες, το επόμενο χτύπημα του Ράντου Ζούντε αποκτά διαστάσεις σινεφιλικού γεγονότος – πάντα στην arthouse κατηγορία. Το Do not expect too much from the End of the World ακολουθεί μια TikToker που εργάζεται ως βοηθός παραγωγής κατά τη διάρκεια μιας μέρας με απρόοπτα και ευτράπελα. Ο δυϊσμός των social media, ο ψυχαναγκασμός της άποψης, η κουλτούρα της ακύρωσης και άλλες μάστιγες της εποχής μπαίνουν στο σατιρικό στόχαστρο του Ρουμάνου μετρ του κινηματογραφικού ευθυμογραφήματος. (Από 1/2)

The Holdovers

Mε τον Πολ Τζιαμάτι να υπενθυμίζει ότι είναι σπουδαίος σολίστας και κακώς περιορίζεται σε υποστηρικτικούς ρόλους, την Ντα Βάιν Tζόι Ράντολφ να κλειδώνει ως φαβορί για το Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου και τον πρωτοεμφανιζόμενο Ντόμινικ Σέσα να συνιστά ανακάλυψη περιωπής, ο Αλεξάντερ Πέιν πραγματοποιεί ακόμα μία αξιόλογη προσθήκη σε μια ανθρωπιστική φιλμογραφία crowdpleasing αρετών και σταθερά υψηλών υποκριτικών πτήσεων. Μην απορήσετε αν η ταινία φύγει με το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας στις αποσκευές της από την επερχόμενη απονομή, δεν είναι τυχαίο ότι ανεβαίνει θέσεις τελευταία στις εκτιμήσεις των οσκαρικών αναλυτών. (Από 25/1)

Animal

CINEMA PREVIEW Facebook Twitter
Το φιλμ της Σοφίας Έξαρχου ακολουθεί μια ομάδα ανιματέρ σε ένα all-inclusive ξενοδοχείο στην Κρήτη.

To Αnimal της Σοφίας Εξάρχου διέπρεψε στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο και αποτέλεσε την πρώτη ελληνική ταινία που έχει φύγει με Χρυσό Αλέξανδρο από το διεθνές διαγωνιστικό εδώ και τρεις δεκαετίες – αν μη τι άλλο, κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει τις επιτροπές του φεστιβάλ για τοπικισμό και ευνοιοκρατία. Το φιλμ ακολουθεί μια ομάδα ανιματέρ σε ένα all-inclusive ξενοδοχείο στην Κρήτη, αποδομεί υπόγεια το «μεγάλο, φωτεινό ελληνικό καλοκαίρι» και το τουριστικό δόγμα «come to Greece για να τη βρεις» και διαθέτει μια πραγματικά ηλεκτρισμένη ερμηνεία από τη Δήμητρα Βλαγκοπούλου. (Από 8/2)

All of Us Strangers

CINEMA PREVIEW Facebook Twitter
Άντριου Σκοτ και Πολ Μεσκάλ στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Πρέπει να φτάσεις στους τίτλους τέλους για να διαπιστώσεις ότι ο Άντριου Χέιγκ του Weekend και του 45 Years όλη αυτή την ώρα ξετύλιγε μπροστά στα μάτια σου την ιστορία του «πιο μόνου (όχι μοναχικού) ανθρώπου στον κόσμο», σκαρώνοντας έναν κινηματογραφικό ψίθυρο ικανό να ξεκλειδώσει έναν χείμαρρο συναισθημάτων, αν συντονιστείς με τη συχνότητά του. Απαλλαγμένος από κάθε γνώριμο ερμηνευτικό τικ, ο Άντριου Σκοτ (Sherlock, «Fleabag») μοιάζει να έσκαψε βαθιά, σε πολύ προσωπικούς χώρους για να υποδυθεί τον κεντρικό ήρωα. Το σίγουρο είναι ότι μετά το πέρας της προβολής δεν θα ακούσεις ποτέ ξανά με τον ίδιο τρόπο το «Power of Love» των Frankie Goes to Hollywood. (Από 15/2)

Dune: Part Two

Αφού παρακολουθήσαμε τον εκτεταμένο, μακροσκελή πρόλογο του πρώτου μέρους, κι αφού ο Πολ Ατρείδης του Τιμοτέ Σαλαμέ αποφάσισε τι τύπου Μεσσίας θέλει να είναι –κάποιος που επιβάλλει τη Σωτηρία με το τσεκούρι του πολέμου–, ο Ντενί Βιλνέβ μας σερβίρει το κυρίως πιάτο στην πιο φιλόδοξη υπερπαραγωγή της χρονιάς που υπόσχεται να παντρέψει το ηχητικό κρεσέντο και την επική διάθεση του προκατόχου της με το ανάλογο περιεχόμενο. Φλόρενς Πιου, Όστιν Μπάτλερ και Κρίστοφερ Γουόκεν οι ηχηρές προσθήκες στο καστ. (Από 29/2)

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFΟ δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Κλιντ Ίστγουντ έγινε 94 χρονών: Όλες οι ταινίες του μία προς μία

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Κλιντ Ίστγουντ έγινε 94 χρονών: Όλες οι ταινίες του μία προς μία

Ένας από τους μεγαλύτερους Αμερικανούς σκηνοθέτες, πιθανότατα το τελευταίο ευρέως αναγνωρίσιμο κινηματογραφικό είδωλο μιας άλλης εποχής, ο Κλιντ Ίστγουντ κλείνει σήμερα τα 94.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Ιστορίες Καλοσύνης»: Θριαμβευτική επιστροφή ή ανυπόφορο πισωγύρισμα για τον Λάνθιμο;

The Review / «Ιστορίες Καλοσύνης»: Θριαμβευτική επιστροφή ή ανυπόφορο πισωγύρισμα για τον Λάνθιμο;

O Γιάννης Βασιλείου και ο Λουκάς Κατσίκας είδαν τις «Ιστορίες Καλοσύνης» του Γιώργου Λάνθιμου και του Ευθύμη Φιλίππου και αναλύουν τα επιτεύγματα, αλλά και τις αστοχίες της ταινίας. Με καλοσύνη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Λάνθιμος, Furiosa και Γιάννης Σπανός στους κινηματογράφους από αύριο

Πολιτισμός / Λάνθιμος, Furiosa και Γιάννης Σπανός στους κινηματογράφους από αύριο

Η προκλητική ανθολογία του Γιώργου Λάνθιμου, η νέα συμφωνία δράσης του Τζορτζ Μίλερ, μια έκπληξη από τη Γαλλία και ένα ωραιότατο ντοκιμαντέρ για τον Γιάννη Σπανό στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Λώξη»: Μια ιστορία συμπερίληψης

Ζούμε, ρε! / «Λώξη»: Μια ιστορία συμπερίληψης

Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν με τους Δημήτρη Ζάχο και Θανάση Καφετζη, τους δύο δημιουργούς του ντοκιμαντέρ «Λώξη» ενώ ο συγγραφέας Θανάσης Τριαρίδης μοιράζεται την εμπειρία του από τη θεατρική ομάδα «Εν δυνάμει», μέλος της οποίας είναι και η Λωξάνδρα.
THE LIFO TEAM
Marcello Mio

Ανταπόκριση / Marcello mio: Η πιο meta ταινία του φετινού Φεστιβάλ Καννών

Διανύοντας τη δική της πορεία κάτω από τη σκιά της μητέρας της, Κατρίν Ντενέβ, και το φάντασμα του εξίσου διάσημου πατέρα της, η Κιάρα αποφασίζει να υποδυθεί τον Μαστρογιάνι και να βγει μόνη της στη σέντρα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
L'Amour Ouf

Ανταπόκριση / L'amour Ouf: Μία από τις χειρότερες ταινίες που έχουμε δει ποτέ στο διαγωνιστικό των Καννών

Αν την ταινία την είχε σκηνοθετήσει οποιοσδήποτε Αμερικανός και όχι ο Γάλλος Ζιλ Λελούς, όχι μόνο στις Κάννες δεν θα είχε ταξιδέψει αλλά δεν θα την είχε δει κανείς μας πουθενά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Parthenope

Ανταπόκριση / Parthenope: Η υπερβολή δεν είναι ποτέ αρκετή για τον Σορεντίνο

Στο πρόσωπο της grande bellezza που ανακάλυψε, της αποθεωτικά φωτογενούς 27χρονης Τσελέστε Ντάλα Πόρτα, ο Ιταλός δημιουργός συγκεντρώνει τα αντιφατικά του αισθήματα για τη γειτονιά της μνήμης του, τη Νάπολη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τζία Ζάνγκε, ο εθνολόγος της κινεζικής συνείδησης

Ανταπόκριση / Τζία Ζάνγκε, ο Κινέζος εθνολόγος του σινεμά

Με το «Caught by the Tides», ο κορυφαίος σκηνοθέτης της Κίνας καταγράφει τις συντριπτικές αλλαγές στη χώρα μέσα από τον ποιητικό φακό του. Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος τον συνάντησε στις Κάννες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Γιατί δεν μου άρεσε το «Megalopolis» του Κόπολα»

The Review / «Γιατί δεν μου άρεσε το Megalopolis του Κόπολα»

Πόσα λεπτά χειροκροτούσαν όρθιοι οι θεατές και γιατί δεν έχει απολύτως καμία σημασία; Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Τάσος Μελεμενίδης συζητούν για τη φιλόδοξη νέα ταινία του Φράνσις Φορντ Κόπολα που έκανε την πρεμιέρα της στις Κάννες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ