Τι μας φτιάχνει περισσότερο - ο Τιμοτέ Σαλαμέ ή το ροδάκινο;

Τι μας φτιάχνει περισσότερο- ο Τιμοτέ Σαλαμέ ή το ροδάκινο; Facebook Twitter
0

Όνομα: Ροδάκινο

Ηλικία: Αρχαία. Το συναντάμε ήδη στη νεολιθική εποχή και έχει καταγωγή από την Κίνα.

Εμφάνιση: Ένα στρογγυλό, ζουμερό, κόκκινο-πορτοκαλί σαν μπάλα φρούτο.

Πάλι για ροδάκινα θα μιλάμε; Καμία σχέση με το emoji. Τώρα μιλάμε για τη σεξουαλικοποίηση ενός πραγματικού ροδάκινου.

Την ποια; Aυτό που διάβασες. Έλα τώρα, δεν θυμάσαι πριν από τέσσερα χρόνια εκείνη την ταινία του Λούκα Γκουαντανίνο, όπου ο Τιμοτέ Σαλαμέ ερωτοτροπούσε –για να μην το πούμε αλλιώς και μας κλείσουν μέσα‒ με ένα ροδάκινο; Σε εκείνη την περιβόητη σκηνή του «Call me by your name», λοιπόν, γλυκοκοίταζε περίεργα και ερωτικά το κακόμοιρο ροδάκινο σαν να ήταν ο Άρμι Χάμερ, το αντικείμενο του πόθου του – ο οποίος Χάμερ έγινε τόσο διάσημος μετά από αυτή την ταινία, που η φήμη τον χτύπησε στο κεφάλι και κατέληξε να γίνει κανίβαλος, αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει εδώ, απλώς το αναφέρω.

Πού τα θυμήθηκες όλα αυτά τώρα; Mου τα θύμισε μια online έρευνα που έγινε πρόσφατα στο FandomSpot. Μάζεψαν εκατό άτομα και τα έκλεισαν μέσα σε ένα δωμάτιο, όπου για δύο εβδομάδες παρακολουθούσαν πενήντα από τις πιο διάσημες σέξι σκηνές του κινηματογράφου, καθώς μηχανήματα μετρούσαν τους παλμούς τους. Με αυτόν τον τρόπο καθόρισαν ποια σκηνή τούς ανάβει περισσότερο και πόσο ερωτική είναι τελικά. 

Εδώ ο κόσμος καίγεται, αλλά, για πες, ποιος κέρδισε; Το «Call me by your name» βγήκε τέταρτο στις προτιμήσεις, αυξάνοντας κατά 29% τους παλμούς. Νικήτρια ήταν η τελευταία σκηνή σεξ της σειράς «Normal People», που ανέβαζε τους χτύπους καρδιάς στο 38%. Δεύτερο ήρθε το μάθημα κεραμικής που έκανε η Ντέμι Μουρ στον Πάτρικ Σουέιζι στο «Ghost» και ακολουθεί η σκηνή που σπάνε ένα κρεβάτι στη σειρά «Jessica Jones». Η μόνη άλλη queer σκηνή στη λίστα ήταν αυτή στο ντους από το «Orange is the new black». 

O κόσμος έχει περίεργα γούστα. Ναι, ροδάκινα, κρεβάτια που σπάνε, υπερήρωες που προσπαθούν να κάνουν σεξ, κανίβαλοι, το «Ghost», που απορώ πού το ξέθαψαν. Πάντως, η σκηνή από το «Normal People» θεωρείται μία από τις πιο αληθοφανείς σκηνές σεξ που έχουν γυριστεί ποτέ και συγκεκριμένα ο κόσμος γούσταρε πολύ, επειδή το σουτιέν της πρωταγωνίστριας πιάστηκε κάπως στο κεφάλι της!

Καλά, γιατί τόσο ντόρος με το «Call me by your name»; Τέταρτο βγήκε. Ντόρος είχε γίνει και τότε ‒ δεν ξεπεράστηκε ποτέ. Κοίτα, στην ουσία δεν καυλώνεις με τη σκηνή καθαυτή –εδώ που τα λέμε, δεν μας έπεσε και το σαγόνι, όπως με το «Βασικό Ένστικτο»– αλλά με τον Τιμοτέ, σε ολόκληρη την ταινία. Τέλος πάντων, μπορείς να δεις τη σκηνή εδώ, αν δεν σ’ τα πρήξει το YouTube με την ηλικία σου.

Επιπλέον, κάπου διάβασα ότι συνδέεται και με μια έρευνα που έγινε πρόσφατα και έδειξε την άνοδο των αυτοσχέδιων και σπιτικών sex toys κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ώστε ήταν το ροδάκινο εν τέλει; Όπως θέλεις πάρ’ το…

Τι να πεις: 🍑 🍑 🍑 🍑 🍆 🍑 🍑 🍑

Τι να μην πεις: «Θα καούμε στην Κόλαση», ή «Δεν έχω δει ακόμη την ταινία», ή «Εντάξει, σιγά τον παίδαρο».






 

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Θεέ μου, τι σου κάναμε;» και η διαφορά ανάμεσα στο λαϊκό και στο λαϊκίστικο θέαμα

Οθόνες / Το «Θεέ μου, τι σου κάναμε;» και η διαφορά ανάμεσα στο λαϊκό και στο λαϊκίστικο θέαμα

Η γαλλική κωμωδία επιστρέφει στις αίθουσες δέκα χρόνια μετά τη μεγάλη επιτυχία της. Μήπως όμως δεν πρόκειται για γνήσιο λαϊκό θέαμα, αλλά για την παρέκβασή του;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Το αιώνιο καλοκαίρι του Ρομέρ./ Πού πήγαν τα καλοκαίρια που έμοιαζαν/Πού πήγε το καλοκαίρι που έμοιαζε με ταινία του Ρομέρ;

Οπτική Γωνία / Πού πήγε το καλοκαίρι που έμοιαζε με ταινία του Ρομέρ;

Δεν είναι μόνο η μαζικοποίηση του τουρισμού ούτε το άπιαστο όνειρο των διακοπών που τείνει να γίνει προνόμιο για λίγους, είναι και η ολοένα πιο δύσκολη αναζήτηση εκείνης της άχρονης στάσης απέναντι στα πράγματα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Ο Κλιντ Ίστγουντ έγινε 94 χρονών: Όλες οι ταινίες του μία προς μία

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Κλιντ Ίστγουντ έγινε 94 χρονών: Όλες οι ταινίες του μία προς μία

Ένας από τους μεγαλύτερους Αμερικανούς σκηνοθέτες, πιθανότατα το τελευταίο ευρέως αναγνωρίσιμο κινηματογραφικό είδωλο μιας άλλης εποχής, ο Κλιντ Ίστγουντ κλείνει σήμερα τα 94.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Ιστορίες Καλοσύνης»: Θριαμβευτική επιστροφή ή ανυπόφορο πισωγύρισμα για τον Λάνθιμο;

The Review / «Ιστορίες Καλοσύνης»: Θριαμβευτική επιστροφή ή ανυπόφορο πισωγύρισμα για τον Λάνθιμο;

O Γιάννης Βασιλείου και ο Λουκάς Κατσίκας είδαν τις «Ιστορίες Καλοσύνης» του Γιώργου Λάνθιμου και του Ευθύμη Φιλίππου και αναλύουν τα επιτεύγματα, αλλά και τις αστοχίες της ταινίας. Με καλοσύνη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Λάνθιμος, Furiosa και Γιάννης Σπανός στους κινηματογράφους από αύριο

Πολιτισμός / Λάνθιμος, Furiosa και Γιάννης Σπανός στους κινηματογράφους από αύριο

Η προκλητική ανθολογία του Γιώργου Λάνθιμου, η νέα συμφωνία δράσης του Τζορτζ Μίλερ, μια έκπληξη από τη Γαλλία και ένα ωραιότατο ντοκιμαντέρ για τον Γιάννη Σπανό στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Λώξη»: Μια ιστορία συμπερίληψης

Ζούμε, ρε! / «Λώξη»: Μια ιστορία συμπερίληψης

Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν με τους Δημήτρη Ζάχο και Θανάση Καφετζη, τους δύο δημιουργούς του ντοκιμαντέρ «Λώξη» ενώ ο συγγραφέας Θανάσης Τριαρίδης μοιράζεται την εμπειρία του από τη θεατρική ομάδα «Εν δυνάμει», μέλος της οποίας είναι και η Λωξάνδρα.
THE LIFO TEAM
Marcello Mio

Ανταπόκριση / Marcello mio: Η πιο meta ταινία του φετινού Φεστιβάλ Καννών

Διανύοντας τη δική της πορεία κάτω από τη σκιά της μητέρας της, Κατρίν Ντενέβ, και το φάντασμα του εξίσου διάσημου πατέρα της, η Κιάρα αποφασίζει να υποδυθεί τον Μαστρογιάνι και να βγει μόνη της στη σέντρα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
L'Amour Ouf

Ανταπόκριση / L'amour Ouf: Μία από τις χειρότερες ταινίες που έχουμε δει ποτέ στο διαγωνιστικό των Καννών

Αν την ταινία την είχε σκηνοθετήσει οποιοσδήποτε Αμερικανός και όχι ο Γάλλος Ζιλ Λελούς, όχι μόνο στις Κάννες δεν θα είχε ταξιδέψει αλλά δεν θα την είχε δει κανείς μας πουθενά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Parthenope

Ανταπόκριση / Parthenope: Η υπερβολή δεν είναι ποτέ αρκετή για τον Σορεντίνο

Στο πρόσωπο της grande bellezza που ανακάλυψε, της αποθεωτικά φωτογενούς 27χρονης Τσελέστε Ντάλα Πόρτα, ο Ιταλός δημιουργός συγκεντρώνει τα αντιφατικά του αισθήματα για τη γειτονιά της μνήμης του, τη Νάπολη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ