Ρομέο Καστελούτσι: «Το θέατρο είναι για να σε προβληματίζει, όχι για να σε λυτρώνει» Facebook Twitter
Φωτ.: Luca Del Pia

Ρομέο Καστελούτσι: «Το θέατρο είναι για να σε προβληματίζει, όχι για να σε λυτρώνει»

0

Τι συμβολίζει η αστυνομική στολή και σε τι είδους αρχέτυπα παραπέμπει; Πόσο εφικτό είναι να έχουμε μια αστυνομία λιγότερο βάρβαρη και αυταρχική, πόσο εφικτό είναι, επιπλέον, να υπάρξουν κοινωνίες χωρίς αστυνόμευση; Ποιες καλλιτεχνικές δημιουργίες είναι προτιμότερες, αυτές που προσφέρουν «έτοιμες» λύσεις ή εκείνες που δημιουργούν νέους προβληματισμούς; Μπορεί ένα θέατρο που αποφεύγει τον ιδεολογικά «στρατευμένο» ακτιβισμό να είναι εξίσου ή και περισσότερο ριζοσπαστικό; Είναι ο αυθορμητισμός και η έκπληξη προτιμότερα από την αυστηρότητα της μεθόδου, είναι απαραίτητα τα «σκάνδαλα» στην τέχνη και γιατί; Σε τι είδους «σκηνή» θα επιθυμούσε να βρεθεί όταν πρόκειται πια να βγει στη σύνταξη; Ιδού τι σταχυολογήσαμε απ' όσα είπε ο ρηξικέλευθος Ιταλός δημιουργός στην online συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε λίγο πριν από το ανέβασμα της τελευταίας του δουλειάς στη Στέγη.

• Αφορμή για την παράσταση αυτή ήταν η υπόθεση της δολοφονίας του Τζορτζ Φλόιντ, γι’ αυτό και το τόσο «μαύρο» επί σκηνής, όμως το το Bros είναι μια μεταφορά για τον ρόλο της βίας στις σύγχρονες κοινωνίες, ιδίως δε της θεσμικής. Η οποία βία δεν έχει μόνο κοινωνικοπολιτική αλλά και ανθρωπολογική διάσταση. Η αστυνομία καθαυτή λειτουργεί ως μια αδελφότητα με μια πρωτόγονη, προγλωσσική, τοτεμική έννοια, γι’ αυτό και ο τίτλος Bros. Είναι σίγουρα μια σκοτεινή, αινιγματική παράσταση, δεν έχει όμως κάποια παράδοξη θεματική – ήδη από το κλασικό θέατρο της αρχαιότητας η αναγκαιότητα της ρήξης με τον νόμο είναι ο σκληρός πυρήνας κάθε δράματος.

Μου αρέσουν τα σκάνδαλα στην τέχνη γιατί σε αφυπνίζουν, είναι σαν μια πέτρα πίσω από την πλάτη σου όταν ξαπλώνεις, που σε αναγκάζει να ξεβολευτείς, να αλλάξεις θέση, λειτουργούν προβοκατόρικα. Σε μια παράσταση ή σε μια καλλιτεχνική έκθεση  πας για να σκανδαλιστείς, αλλιώς ποιο το νόημα!

• Η παράσταση καταπιάνεται μεν με την αστυνομική βία και αυθαιρεσία, αλλά δεν την καταγγέλλει ανοιχτά, περισσότερο την εξυπονοεί με τον τρόπο που το έκανε το αρχαίο δράμα. Όπως στο αρχαίο θέατρο, όπου η βία ποτέ δεν συμβαίνει επί σκηνής –οι φόνοι π.χ. απλώς αναγγέλλονται ή τελούνται στα παρασκήνια, μακριά από το βλέμμα των θεατών– και η υπόνοιά της λειτουργεί «ομοιοπαθητικά» προς αποφυγή της πραγματικής, έτσι κι εδώ η βία είναι μεν εκεί, αλλά δεν το «φωνάζει», χωρίς αυτό να την κάνει λιγότερο ενοχλητική. Απαραίτητο δε στοιχείο για την εφαρμογή της είναι η άμεση, απόλυτη, αδιαμφισβήτητη υπακοή των ένστολων υποκειμένων στις εντολές που λαμβάνουν. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα οιονεί ανθρωπολογικό πείραμα που δεν αφορά μόνο την αστυνομία αλλά την κοινωνία συνολικά. Γι’ αυτό άλλωστε προτίμησα να δουλέψω με ερασιτέχνες, κατά βάση, ηθοποιούς, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν τον μέσο άνθρωπο. Ερασιτέχνες που προέρχονται από την πόλη όπου δίνεται κάθε φορά η παράσταση, ώστε να συνδιαλέγεται καλύτερα μαζί της. Οι ίδιοι άλλωστε οι αστυνομικοί είναι κι αυτοί απλοί, συνηθισμένοι άνθρωποι που σαν φορέσουν τη στολή μεταμορφώνονται και γίνονται μια ενιαία μάζα, μια μάζα που μπορεί να μετατραπεί σε εφιάλτη. Γι’ αυτό ακόμα και ένας φιλήσυχος πολίτης συμβαίνει συχνά να νιώθει φόβο όταν αντικρίζει στον δρόμο έναν ένστολο, παρότι δεν έχει κανέναν λόγο να φοβάται! Μάλιστα, θυμάμαι ότι είχα έντονο το συναίσθημα αυτό όταν βρισκόμουν στο Παρίσι στο απόγειο των κινητοποιήσεων των «Κίτρινων Γιλέκων», οπότε όλοι οι δρόμοι στο κέντρο, όπου διέμενα, είχαν γεμίσει πάνοπλους μαυροντυμένους αστυνομικούς που χτυπούσαν και πυροβολούσαν αδιάκριτα με πλαστικές σφαίρες, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν σοβαρά πολλοί διαδηλωτές, ακόμα και απλοί περαστικοί. 

Bros Facebook Twitter
Προτίμησα στολές Αμερικανών αστυνομικών στην παράσταση και ως αναφορά στον Τζορτζ Φλόιντ και το κίνημα Black Lives Matter αλλά και γιατί τη συγκεκριμένη στολή την έχουμε δει τόσες φορές στο σινεμά ήδη από το ξεκίνημά του, ώστε αποτελεί πια ένα οικουμενικό αρχέτυπο με την πλατωνική έννοια. Φωτ.: Luca Del Pia

• Η αστυνομική στολή καθαυτή και ειδικά το κύριο εξάρτημά της, το κλομπ, παραπέμπει σε αρχετυπικά σύμβολα εξουσίας, καταπίεσης και καταστολής. Το αστυνομικό κλομπ είναι μια μετεξέλιξη του ρόπαλου των πρωτόγονων, που ήταν εργαλείο επιβίωσης για έναν κυνηγό αλλά και άσκησης βίας, συχνά θανατηφόρας, σε έναν άλλο άνθρωπο. 

• Προτίμησα στολές Αμερικανών αστυνομικών στην παράσταση και ως αναφορά στον Τζορτζ Φλόιντ και το κίνημα Black Lives Matter αλλά και γιατί τη συγκεκριμένη στολή την έχουμε δει τόσες φορές στο σινεμά ήδη από το ξεκίνημά του, ώστε αποτελεί πια ένα οικουμενικό αρχέτυπο με την πλατωνική έννοια. 

• Η βία σε κάθε της μορφή, εκτός από ανθρωπολογικά, εγείρει και φιλοσοφικά ερωτήματα, αφού είναι έμφυτη στον καθένα μας –το βλέπουμε και στα θρησκευτικά βιβλία, η Βίβλος περιέχει ποταμούς αίματος–, και είναι θέμα παιδείας και καλλιέργειας η αποφυγή της εκδήλωσής της. Η θεατρική σκηνή και γενικότερα η τέχνη είναι, θα έλεγα, το μόνο μέρος όπου η βία είναι αποδεκτή ακριβώς επειδή είναι ψεύτικη. Το ψεύτικο αίμα που χύνεται εκεί μας λυτρώνει από το αληθινό.

• Όχι, το Bros δεν δίνει κάποια απάντηση στο ζήτημα της αστυνομικής βίας, δεν έχει άλλωστε σχεδόν καθόλου λόγο. Υποδηλώνει βέβαια ότι η αστυνομία ως θεσμός χρειάζεται αναμόρφωση και εκδημοκρατισμό, ότι χρειάζεται να είναι δίπλα στην κοινωνία και όχι να αποτελεί εργαλείο καταπίεσης και ελέγχου μιας αυταρχικής εξουσίας, βλέπει όμως τα πράγματα πιο σφαιρικά. Ο αστυνομικός, για παράδειγμα, είναι ταυτόχρονα θύτης αλλά και θύμα της εξουσίας που υπηρετεί, πρόκειται για μια αμφίδρομη σχέση. Έπειτα, δύσκολα μπορεί να υπάρξουν ανθρώπινες κοινωνίες όπως τις γνωρίζουμε χωρίς κάποιας μορφής αστυνόμευση. Η βαρβαρότητα, η κτηνωδία, η απουσία λογοδοσίας, είναι το πρόβλημα. Στα επεισόδια που είχαν γίνει το ’11 στο Παρίσι έξω από το Theatre de la Ville όπου παιζόταν η παράσταση On the concept of the face, regarding the son of god, εκατοντάδες φανατικοί καθολικοί και φασίστες άρχισαν να μας πετούν πέτρες και επιχείρησαν να εισβάλουν στον χώρο, απειλώντας τη σωματική ακεραιότητα τη δική μου, των ηθοποιών και του κοινού. Οι αστυνομικοί ήταν που μας προστάτεψαν τότε και μας «επέτρεψαν» να συνεχίσουμε την παράσταση, προστατεύοντας έτσι και την ελευθερία του λόγου. Σε άλλες περιστάσεις, βέβαια, μπορεί να λειτουργήσουν αντίστροφα, γι’ αυτό και λέω ότι δεν είναι ένα εύκολο ερώτημα αυτό της αστυνόμευσης.    

Bros Facebook Twitter
Δεν πιστεύω ότι μια παράσταση οφείλει να δίνει ή να παρουσιάζει λύσεις στα ζητήματα που θέτει, ούτε καν να οδηγεί σε κάποιο είδος κάθαρσης. Φωτ.: Luca Del Pia

• Πολιτικό ον με την κυριολεκτική έννοια δεν είμαι, όμως όλη η ζωή μας εμπεριέχει έτσι κι αλλιώς την πολιτική σε καθημερινή βάση. Ακόμα και το τι ψωνίζουμε στο σούπερ μάρκετ είναι μια επιλογή με πολιτικά κριτήρια, έστω ασυνείδητα. Κατεξοχήν πολιτική τέχνη είναι και το θέατρο, δεν εννοώ όμως το επί τούτου ακτιβιστικό θέατρο, αυτό είναι κάτι άλλο. Δεν κάνω πολιτικά στρατευμένη τέχνη, δεν βρίσκω γενικά ελκυστικό τον ακτιβισμό στην τέχνη γιατί καταλήγει ανταγωνιστικός με αυτό που αντιμάχεται, κάπως σαν αντεστραμμένος καθρέφτης του. Χρειάζεται να αλλάξεις εντελώς τα σημεία αναφοράς αν οραματίζεσαι έναν άλλο κόσμο. Εάν, τώρα, κάποιος καλλιτέχνης έχει ακτιβιστικές ανησυχίες, κανένα πρόβλημα, δεν είναι όμως το δικό μου στοίχημα αυτό. Πιστεύω ότι το θέατρο είναι κάτι πιο ριζοσπαστικό από μια απλή αντιπαράθεση ιδεών, είναι περισσότερο μια πύλη εισόδου σε ένα άλλο επίπεδο συνείδησης. 

• Στο θέατρο και γενικότερα στην καλλιτεχνική δημιουργία η πολιτική, όπως και η βία, πρέπει πιστεύω να υπονοείται, όχι να δηλώνεται. Το να καταγγείλω απλώς την αστυνομική βία και τον αυταρχισμό θα ήταν κάτι πολύ εύκολο και προβλέψιμο, όπως όμως είπα εγώ θέλω να πάω την προβληματική αυτή ένα βήμα παραπέρα, να μη μείνω στα στερεότυπα.

• Δεν ακολουθώ κάποιο στυλ ή μέθοδο στη δουλειά μου. Νομίζω ότι η μέθοδος σκοτώνει την τέχνη γιατί δημιουργεί γύρω σου μια πανοπλία, ένα τείχος προστασίας. Σκοτώνει τον αυθορμητισμό και το στοιχείο της έκπληξης που είναι για μένα πολύ σημαντικό, μια συνθήκη υπαρξιακή. Κάθε παράσταση οφείλει να είναι μια πρωτότυπη, μοναδική αναμέτρηση με τη σκηνή και μια ελεύθερη από συμβάσεις προσέγγιση στο αισθητικό μας αντικείμενο με καινούργια κάθε φορά εργαλεία και γλώσσα βοηθά να το κατανοήσουμε και να το αναδείξουμε καλύτερα. Και για μένα, ξέρετε, το σημαντικότερο δεν είναι να εκφράσω τη δική μου οπτική στο πλαίσιο μιας αυτοβιογραφίας αλλά να μπω και στο πετσί του θεατή, κάτι που άλλωστε επεδίωκαν και οι μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες τραγικοί. Το θέατρο εξακολουθεί να είναι η αναμμένη φωτιά που καίει στη σπηλιά των μακρινών μας προγόνων. Αποστολή του είναι να μας κρατάει διαρκώς σε εγρήγορση.

• Μου αρέσουν τα σκάνδαλα στην τέχνη γιατί σε αφυπνίζουν, είναι σαν μια πέτρα πίσω από την πλάτη σου όταν ξαπλώνεις, που σε αναγκάζει να ξεβολευτείς, να αλλάξεις θέση, λειτουργούν προβοκατόρικα. Σε μια παράσταση ή σε μια καλλιτεχνική έκθεση  πας για να σκανδαλιστείς, αλλιώς ποιο το νόημα! Συμμερίζομαι, ξέρετε, απόλυτα το «δόγμα του σοκ» του Μποντλέρ. Σκάνδαλα, ωστόσο, δεν προκαλούνται μόνο στην τέχνη αλλά επίσης στην τηλεόραση, στη διαφήμιση, ακόμα και στο Ίντερνετ.

Ρομέο Καστελούτσι: «Το στοίχημα μιας παράστασης είναι να γυρνάς έπειτα σπίτι σου προβληματισμένος, όχι “λυτρωμένος”» Facebook Twitter
Η παράσταση καταπιάνεται μεν με την αστυνομική βία και αυθαιρεσία αλλά δεν την καταγγέλλει ανοιχτά, περισσότερο την εξυπονοεί με τον τρόπο που το έκανε το αρχαίο δράμα. Φωτ.: Luca Del Pia

• Δεν πιστεύω ότι μια παράσταση οφείλει να δίνει ή να παρουσιάζει λύσεις στα ζητήματα που θέτει, ούτε καν να οδηγεί σε κάποιο είδος κάθαρσης. Συμφωνώντας με τον Χάιντεγκερ, θεωρώ πιο γόνιμο το να σου θέτει νέους προβληματισμούς και το ίδιο ισχύει για κάθε μορφή τέχνης, για τη λογοτεχνία επίσης. 

• Αν ξαναγινόμουν νέος, δεν θα επέλεγα να κάνω θέατρο αλλά κάτι άλλο, ίσως να μάθαινα σέρφινγκ ή να γινόμουν αγρότης, όπως ήταν οι γονείς μου! Δεν σκόπευα καν να ασχοληθώ με το θέατρο όταν σπούδαζα Ιστορία Τέχνης στην Μπολόνια, έγινε εντελώς συμπτωματικά. Κάτι πάντως πρέπει να πήγε λάθος με μένα, καθώς ακόμα προτιμώ περισσότερο άλλες εκφραστικές γλώσσες. Θα μπορούσα βέβαια να αλλάξω προσανατολισμό, αλλά φοβάμαι τις αλλαγές, είμαι, βλέπετε, λίγο δειλός! Αν με ρωτούσατε, πάντως, πώς θα επέλεγα να περάσω τα τελευταία χρόνια της ζωής μου, θα ήταν όχι σε κάποιο στούντιο ή σκηνή ανάμεσα σε καλλιτέχνες, φώτα και σκηνικά αλλά σε μια φάρμα στην εξοχή, ανάμεσα σε ζώα που λατρεύω, όπως πρόβατα, άλογα και γαϊδουράκια.

BROS
Romeo Castellucci
28.9-2.10.2022 | Κεντρική Σκηνή | Τετάρτη-Σάββατο 20:30, Κυριακή 17:00

Σύλληψη και σκηνοθεσία: Romeo Castellucci
Μουσική: Scott Gibbons

Με τον Valer Dellakeza και τους αστυνόμους Luca Nava, Sergio Scarlatella
Με άντρες από τον δρόμο

Συνεργάτιδα στη δραματουργία: Piersandra Di Matteo
Βοηθοί σκηνοθέτη: Silvano Voltolina, Filippo Ferraresi
Τα μότο έγραψε η Claudia Castellucci
Τεχνικός διευθυντής: Eugenio Resta
Τεχνικός σκηνής: Andrei Benchea
Τεχνικός φωτισμών: Andrea Sanson
Τεχνικός ήχου: Claudio Tortorici
Κοστούμια: Chiara Venturini
Γλυπτά και αυτοματισμοί σκηνής: Plastikart studio
Δημιουργία κοστουμιών: Atélier Grazia Bagnaresi
Μετάφραση λατινικών: Stefano Bartolini
Μετάφραση στα ελληνικά: Βασίλης Δουβίτσας

Μια παραγωγή της Societas, σε συμπαραγωγή με: Kunsten Festival des Arts Brussels (Βέλγιο), Printemps des Comédiens Montpellier 2021 (Γαλλία), LAC Lugano Arte Cultura (Ελβετία), Maillon Théâtre de Strasbourg - Scène Européenne (Γαλλία), Temporada Alta 2021 (Ισπανία), Manège-Maubeuge Scène nationale (Γαλλία), Le Phénix Scène nationale Pôle européen de création Valenciennes (Γαλλία), MC93 Maison de la Culture de Seine-Saint-Denis (Γαλλία), ERT Emilia Romagna Teatro (Ιταλία), Ruhrfestspiele Recklinghausen (Γερμανία), Holland Festival Amsterdam (Ολλανδία), Triennale Milano Teatro (Ιταλία), Εθνικό Θέατρο της Ταϊτσούνγκ (Ταϊβάν)

Η παράσταση είναι κατάλληλη για ηλικίες άνω των 16 ετών, καθώς περιλαμβάνει γυμνές εικόνες και χρήση παρατεταμένης βίας.
Κατά τη διάρκεια της παράστασης θα γίνεται χρήση νερού, φωτιάς, καπνού, μπογιάς και όπλων κρότου.
Λόγω της δυνατής μουσικής, καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης, θα διανέμονται ωτοασπίδες για το κοινό.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αργύρης Ξάφης: «Η φράση “πάμε κι ό,τι γίνει” είναι ενδεικτική μιας νοοτροπίας που μας έχει γαμήσει σε αυτή τη χώρα σε κάθε επίπεδο»

Θέατρο / Αργύρης Ξάφης: «Να μου προτείνουν τι; Να αναλάβω το Εθνικό; Δεν με ενδιαφέρει»

Το «Πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» είναι από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις της σεζόν και με την ευκαιρία βρεθήκαμε με τον Αργύρη Ξάφη στο θέατρο Θησείο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τι συμβαίνει με το Θεατρικό Μουσείο;

Θέατρο / Τι συμβαίνει με το Θεατρικό Μουσείο;

Η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, μιλά για τις εργασίες μεταστέγασής του στην οικία Αλεξάνδρου Σούτσου, για την πολύτιμη αρχειακή συλλογή αλλά και για το τι αναμένεται να γίνει με τα καμαρίνια σπουδαίων ηθοποιών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Περιμένοντας τον Γκοντό του Θεόδωρου Τερζόπουλου

Θέατρο / «Περιμένοντας τον Γκοντό»: Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος ανατρέπει όσα γνωρίζαμε για το αριστούργημα του Μπέκετ

Ένα ταξίδι, μια παράσταση, μια συνάντηση με τον σημαντικότερο εν ζωή Έλληνα σκηνοθέτη: από το Μιλάνο στην Αθήνα, από το Piccolo Teatro στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, το «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Θεόδωρου Τερζόπουλου προσφέρει μια ριζοσπαστική ανάγνωση του έργου του Μπέκετ.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Σαν πλοίο που ναυάγησε, σα νούφαρο που μάδησε

Κριτική Θεάτρου / Σαν πλοίο που ναυάγησε, σαν νούφαρο που μάδησε

Επιχειρώντας να αποδώσει τη «φαινομενικά ασύνδετη μορφή ενός ονείρου που υπακούει στη δική του λογική», όπως αναφέρει ο Στρίνμπεργκ στο «Ονειρόδραμα», η Γεωργία Μαυραγάνη επέλεξε να μιλήσει για το ίδιο το θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
42' με τον Βασίλη Βηλαρά

Θέατρο / Βασίλης Βηλαράς: «Το θέατρο είναι ένα ομοφοβικό και χοντροφοβικό επάγγελμα»

Στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου και στον «Καταποντισμό» ο ηθοποιός και σκηνοθέτης φέρνει στο φως μαρτυρίες από την γκέι Ελλάδα της Μεταπολίτευσης μέσα από επιστολές που στάλθηκαν στο περιοδικό ΑΜΦΙ, το πρώτο μέσο που άρθρωσε δημόσια λόγο στην Ελλάδα για την εμπειρία των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Καύσωνας: Το όνειρο και ο εφιάλτης του ελληνικού καλοκαιριού σε μια παράσταση

Θέατρο / Καύσωνας: Το όνειρο και ο εφιάλτης του ελληνικού καλοκαιριού σε μια παράσταση

Βασισμένος σε διηγήματα της Βίβιαν Στεργίου, μέσα από αποσπασματικές αφηγήσεις χαρακτηριστικών συμπεριφορών ντόπιων, τουριστών και expats, ο σκηνοθέτης Γιάννης Παναγόπουλος διερευνά τη μεταβατική φάση από τα ’90s μέχρι το 2020, μιλώντας για την πραγματικότητα της γενιά του -των millennials- στην παράσταση που ανεβαίνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», μάγισσες και μαγείρισσες της μυστικής Θεσσαλίας

Θέατρο / «Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», οι μάγισσες και οι μαγείρισσες της μυστικής Θεσσαλίας σε μια παράσταση

Με έμπνευση από τη θεσσαλική λαογραφία και σε σύγχρονη σκηνική φόρμα, ο Κωνσταντίνος Ντέλλας σκηνοθετεί μια παράσταση για τις αόρατες γυναίκες της παράδοσης, αποκαλύπτοντας την κοινωνική απομόνωση, τον παραγκωνισμό τους, ακόμα και την απόκρυψη του γυναικείου σώματος.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ράνια Σχίζα: «Να γουστάρεις, αυτό είναι το κέρδος. Μόνο έτσι προχωράς στη ζωή»

Θέατρο / Ράνια Σχίζα: «Να γουστάρεις, αυτό είναι το κέρδος. Μόνο έτσι προχωράς στη ζωή»

Μια ηθοποιός με λεπτές ποιότητες, εξαιρετικές συνεργασίες, επιμονή και πάθος μιλά για την επιλογή της να δώσει προτεραιότητα στην οικογένειά της σε πολλές φάσεις της καριέρας της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας λυκάνθρωπος πρωταγωνιστεί στη νέα, απίστευτη παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη

Θέατρο / Ένας λυκάνθρωπος πρωταγωνιστεί στη νέα, απίστευτη παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη

Ο τρόμος στο θέατρο και τον κινηματογράφο, η περίοδος γύρω από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και ο γερμανικός εξπρεσιονισμός, οι εικαστικές τέχνες, τα αμερικανικά μιούζικαλ και οι μεταμορφώσεις χωράνε στο «Lapis Lazuli» που ανεβαίνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
M. HULOT