Η τέχνη του cross-marketing

Η τέχνη του cross-marketing Facebook Twitter
0

Το «New Yorker» της προηγούμενης εβδομάδας κυκλοφόρησε με εξώφυλλο που δημιούργησε ο ζωγράφος Jorge Colombo χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Brushes του iPhone.

Ανεξάρτητα από το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, το σημαντικό είναι πως πρόκειται για μια πανέξυπνη κίνηση μάρκετινγκ, η οποία είχε εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο για το περιοδικό, που έγινε είδηση μόνο και μόνο για το εξώφυλλό του, όσο και για το Brushes που αύξησε τις πωλήσεις του αμέσως μετά την κυκλοφορία του «New Yorker».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Τα Ταξίδια του Γκιούλιβερ», η νέα τηλεοπτική σειρά από τον Ουμπέρτο Παζολίνι

TV & Media / «Τα Ταξίδια του Γκιούλιβερ», η νέα τηλεοπτική σειρά από τον Ουμπέρτο Παζολίνι

«Αυτό που μας επιτρέπει να κάνουμε σήμερα ο Γκιούλιβερ, είναι να μιλήσουμε για την πολιτική, την απληστία, τη θέση του δυτικού ανθρώπου στον κόσμο» σημείωσε ο πολυβραβευμένος παραγωγός και σκηνοθέτης:
LIFO NEWSROOM
White Lotus: Όλοι μιλούν σήμερα για τον συγκλονιστικό queer μονόλογο του Sam Rockwell

TV & Media / White Lotus: Όλοι μιλούν σήμερα για τον αποκαλυπτικό queer μονόλογο του Sam Rockwell

Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, δίνει μία απίστευτη ερμηνεία σε έναν μονόλογο για την ταυτότητα φύλου, το queerness και το ταξίδι αυτοανακάλυψης που γράφει ήδη ιστορία και θα μείνει - SPOILER ALERT.
LIFO NEWSROOM