ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Κωλοέλληνες.

Κωλοέλληνες. Facebook Twitter
0

[Η σύλληψη 18χρονου Πακιστανού πριν από μια εβδομάδα για πρόκληση επικίνδυνων σωματικών βλαβών σε βάρος δύο ομοεθνών του στη Αμάρυνθο Ευβοίας άνοιξε πάλι μια παλιά κουβέντα στο ίντερνετ. Τα εγκλήματα και ο ρατσισμός, η κλειστές τοπικές κοινωνίες, οι αποφάσεις των δικαστηρίων: όλα είχαν συζητηθεί στο παρακάτω, περσινό ποστ του Στέλιου Κούλογλου.] 



Δεν είχε στεγνώσει η μελάνη, που λέγανε κι οι παλιότεροι, από το άρθρο του προηγούμενου φύλλου, όταν μια δικαστική απόφαση ήρθε να επιβεβαιώσει ότι ζούμε σε μια ξενόφοβη και φασιστοειδή χώρα που καμώνεται τάχα μου ότι είναι προοδευτική και, προπαντός, καθόλου ρατσιστική. Το προηγούμενο άρθρο λοιπόν αναφερόταν στους Ελληναράδες που έχουν καταπιεί τη γλώσσα τους για την ανωτερότητα της φυλής μετά το διεθνές ρεζιλίκι της χώρας που συνεχίζεται αμείωτο και σίγουρα θα καταλήξει σε μια νέα μετανάστευση. Είχε τίτλο «Προσεχώς Έλληνες» (και Ελληνίδες), αυτό δηλαδή που θα αναγγέλλουν σε λίγα χρόνια τα μπουρδέλα του Βελγίου. Κάτι σαν το «Προσεχώς Βουλγάρες», που υπόσχονταν πριν από λίγα χρόνια στη Βόρεια Ελλάδα τα σκυλάδικα. Η υπόθεση του παρόντος άρθρου είναι τόσο εξοργιστική και της αξίζει μόνο ένας τίτλος: Κωλοέλληνες.

Ίσως να θυμάστε την ιστορία της Αμαρύνθου, μιας κωμόπολης στην Εύβοια, όπου το 2006 τέσσερις μαθητές είχαν βιάσει μέσα στις τουαλέτες του Λυκείου τους μια μαθήτρια στη διάρκεια των μαθητικών καταλήψεων. Αρχικά, όταν η 15χρονη κατήγγειλε τον βιασμό της στην Αστυνομία και το σκάνδαλο ξέσπασε, οι ντόπιοι δεν αρνήθηκαν το συμβάν, το απέδωσαν όμως στην προκλητικότητα του θύματος. «Τους έθιγε συνέχεια τον ανδρισμό τους. Τι θέλατε να κάνουν τα παιδιά;» έλεγε ένας νεαρός από τη στενή παρέα των τεσσάρων σε μια δημοσιογράφο αθηναϊκής εφημερίδας. «Τους έλεγε ότι δεν ξέρουν τίποτα από σεξ, τους προκαλούσε [...] Κι αν έγινε βιασμός, δεν πειράζει. Μικρά είναι, θα ξεχάσουν» συμπλήρωνε ένας 65χρονος έμπορος.

Στη συνέχεια όμως η τοπική κοινωνία ανασκουμπώθηκε και αποφάσισε να συγκαλύψει το έγκλημα. Άλλωστε, δύο από τους τέσσερις κατηγορούμενους ήταν γόνοι οικογενειών με τοπική εξουσία, ο ένας εκπαιδευτικού και ο άλλος αστυνομικού. Κάπως έτσι η τοπική αστυνομία δεν μπόρεσε ποτέ να βρει το βίντεο του βιασμού, που μαγνητοσκοπούσαν τρεις μαθήτριες που ήταν συγκατηγορούμενες στην υπόθεση, αλλά βέρες Ελληνίδες. Απεναντίας, η παθούσα δεν διέθετε παρά ελαττώματα, τρία μάλιστα: φτωχή (ήταν εργαζόμενη και παράλληλα αριστούχα μαθήτρια), γυναίκα και, το χειρότερο, ξένη.

Το γεγονός ότι η νεαρή μετανάστρια το πήγαινε φιρί-φιρί δέχθηκε άλλωστε και το Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων της Χαλκίδας, που έκρινε παμψηφεί αθώους τους κατηγορούμενους. Σύμφωνα με την απόφαση, που θα μείνει ιστορική, οι κατηγορούμενοι «ασέλγησαν μεν εις βάρος της κοπέλας, ωστόσο αυτό έγινε με τη θέληση της παθούσης»!

Στην ανατριχιαστική δίκη, 40 μάρτυρες κατέθεσαν υπέρ των κατηγορουμένων, μεταξύ των οποίων και εκπαιδευτικοί! Από την πλευρά της μηνύτριας δεν υπήρξε κανένας μάρτυρας, εκτός από τη μητέρα της, καθώς στην αίθουσα υπήρχαν συνθήκες τρομοκρατίας για να μην τολμήσει να εμφανιστεί κανείς.

Το σκηνικό θυμίζει έντονα δίκες της δεκαετίας του '50 ή του '60 στον αμερικανικό Νότο, με κατηγορούμενους μέλη της Κου Κλουξ Κλαν που όχι μόνο αθωώνονται παρά τα εγκλήματά τους, αλλά στο τέλος καταδικάζεται και ο μαύρος, παρότι είναι ο παθών. Όπως ακριβώς η μαθήτρια στην Αμάρυνθο που αντιμετωπίζει τώρα μηνύσεις για ψευδορκία, ψευδή ανωμοτί κατάθεση, ψευδή καταμήνυση, παραπλάνηση σε ψευδορκία και συκοφαντική δυσφήμηση των τεσσάρων πρώην συμμαθητών της. Που ασέλγησαν μεν, αλλά με τη θέληση της παθούσης που τους προκαλούσε. Φταίνε μετά τα κωλοελληνόπουλα;

Στήλες
0

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ