Tι είδε ο Cacao Rocks;

Tι είδε ο Cacao Rocks; Facebook Twitter
0
Τι περιλάμβανε το πρόγραμμα του φεστιβάλ;

Τo Meeting οf Styles έχει ιστορία 10 χρόνων και είναι από τα σημαντικότεραφεστιβάλ γκράφιτι παγκοσμίως. Έχει διεξαχθεί σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο, από τις ΗΠΑ και τη Βραζιλία ως τη Ρωσία και την Κίνα. To Σάββατο και την Κυριακή που μας πέρασε διοργανώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την ομάδα του Stigma Lab. Στο Κατράκειο Θέατρο της Νίκαιας στήθηκαν Dirt Jumps για Bmx, mini ramp για skateboard, break dance stage, music stage με πολλά λάιβ, ενώ φυσικά υπήρχαν και πολλοί τοίχοι για γκράφιτι.

 

Ποια μεγάλα ονόματα της διεθνούς γκράφιτι σκηνής μας επισκέφτηκαν;

Είχαμε την τιμή και τη χαρά να μας επισκεφτούν οι Fatheat, Mr Zero (Ουγγαρία), Erse , Gore (Σουηδία), Studio Flo, Jotapepax (Βραζιλία), Psa crew, Mck crew (Ιταλία), Blaze, Burg, Ovni (Γαλλία), Flak (Βουλγαρία), Mesa (Ισπανία) και πολλοί άλλοι.

 

Το γκράφιτι εντάσσεται σε ένα είδος κουλτούρας;

Ναι, είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της urban κουλτούρας. Είναι κάτι που γεννήθηκε στις μεγαλουπόλεις κι εξαπλώθηκε πολύ σύντομα σε όλο τον κόσμο. Αυτή η κουλτούρα περιλαμβάνει όλες τις μορφές έκφρασης και τέχνης - για κάποιους είναι και τρόπος ζωής με κώδικες και αρχέτυπα.

 

Είναι ανεπτυγμένη στην Ελλάδα;

Η urban κουλτούρα στην Ελλάδα είναι πολύ ανεπτυγμένη. Τα τελευταία 20 χρόνια το χιπ-χοπ, το breakdance και το skateboard είναι σε πολύ καλό επίπεδο και το γκράφιτι δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τις χώρες της Δύσης. Έχουμε πολύ σημαντικούς καλλιτέχνες, που μας κάνουν περήφανους και στο εξωτερικό.

 

Τα τελευταία χρόνια το γκράφιτι έχει «εισβάλει» στις γκαλερί και γενικότερα στους χώρους τέχνης.

Το φυσικό περιβάλλον του είναι ο δρόμος. Αλλά επειδή είναι μια τέχνη εφήμερη, δεν είναι κακό να «προστατεύεται», να αντέχει στον χρόνο και να μπορεί να αποκτά κάποιος δείγμα της, χωρίς όμως αυτό να γίνεται αποστειρωμένα.

Το γκράφιτι είναι ένα πολύ σημαντικό και σίγουρα το μεγαλύτερο σε «ποσότητα» παραγωγής κίνημα στην ιστορία της τέχνης, που πηγάζει από τον λαό και ανήκει σε όλο τον κόσμο.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί έφυγα από την Ουάσιγκτον Ποστ

Τι διαβάζουμε σήμερα / Γιατί έφυγα από την Ουάσιγκτον Ποστ

Μετά από σαράντα χρόνια στην εφημερίδα, η αρθρογράφος γνώμης της Washington Post Ρουθ Μάρκους υπέβαλλε προχθές την παραίτησή της και εξηγεί στο κείμενο που δημοσιεύεται στο New Yorker γιατί δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.
THE LIFO TEAM
Δημήτρης Οικονόμου: Απαράδεκτη η φράση για τους ανάπηρους, ζητούμε συγγνώμη

TV & Media / Δημήτρης Οικονόμου: Απαράδεκτη η φράση για τους ανάπηρους, ζητούμε συγγνώμη

«Ειπώθηκε μία φράση, η οποία ήταν λάθος 100%, δεν έπρεπε να ειπωθεί με τον τρόπο που ειπώθηκε, γιατί αναπαράγει στερεότυπα για τη μη ισότιμη μεταχείριση των αναπήρων», δήλωσε ο δημοσιογράφος του Σκάι
LIFO NEWSROOM