Όποιοςκυκλοφορεί στην Αθήνα θα έχει παρατηρήσειπως τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθείεντυπωσιακά οι ποδηλάτες. Η παρουσίαχιλιάδων ποδηλάτων στους κεντρικούςδρόμους της πόλης δεν οφείλεται στηδημιουργία ποδηλατόδρομων -δεν υπάρχουνούτε για δείγμα-, αλλά στο γεγονός πωςπολλοί συνάνθρωποί μας έχουν απελπιστείαπό τα χρέη προς τις τράπεζες καιαναζητούν εναλλακτικούς τρόπουςαυτοκτονίας. Οπωσδήποτε είναι άλλοπράγμα να πηδήξεις από το μπαλκόνι κιάλλο να σε παρασύρει τρόλεϊ στηνΠανεπιστημίου, ενώ κάνεις πετάλιαμέριμνος. Η αυτοκτονία διά ποδηλάτουέχει πιο πολύ σασπένς, γιατί δεν ξέρειςούτε από πού θα σου έρθει, αλλά ούτε καιπότε θα σου έρθει - η νταλίκα.
Οιποδηλάτες συμπολίτες μας ζουν κάθεστιγμή σαν να είναι η τελευταία καικάνουν πράξη τη ρήση «άδραξε τη μέρα».Το ποδήλατο τούς έχει αλλάξει τη ζωή.Τα πρωινά, όταν ξεκινούν για τη δουλειά,χαιρετούν τους δικούς τους με αγκαλιέςκαι με φιλιά. Αν βλέπετε κάποιον κύριοκάθε πρωί με την αυγή να πλακώνεται σταγλωσσόφιλα με την καλή του στην είσοδοτου σπιτιού του, να ξέρετε πως είναιποδηλάτης. Φιλιούνται με πάθος γιατίδεν ξέρουν αν θα ξαναϊδωθούν ποτέ - αντους δείτε να το κάνουν στα όρθια εκείμπροστά σας, μην τους παρεξηγήσετε. Ανο ποδηλάτης επιστρέψει σώος το απόγευμαστο σπίτι του, οι δικοί του στήνουντρικούβερτο γλέντι. Η ποδηλασία στηνΑθήνα συσφίγγει τις οικογενειακές καιφιλικές σχέσεις και αποτρέπει τουςτσακωμούς - πώς να τσακωθείς με τον άλλονόταν ξέρεις πως ύστερα θα πάρει τοποδήλατο και θα βγει ανυπεράσπιστοςστη Μεσογείων; Με το σεις και με το σαςθα του μιλάς, για να μην το έχεις μετάβάρος στη συνείδησή σου.
Κάθεμέρα σκοτώνονται καμιά εικοσαριάποδηλάτες στην Αθήνα. Στις ειδήσεις δεντο λένε για να μη γίνει μόδα και πάνε κιαγοράσουν όλοι οι Αθηναίοι ποδήλατακαι πάρουν σβάρνα τους δρόμους. Ούτεγια όλους αυτούς που πηδάνε στις γραμμέςτου μετρό λένε τίποτα, γιατί θα πάνεόλοι οι απελπισμένοι και θα βουτάνεστις ράγες. Εκείνοι οι μηχανοδηγοί τουμετρό έχουν παρασύρει από καμιά διακοσαριάνοματαίους ο καθένας - με χάπια είναιόλοι τους. Είμαστε πρώτοι σε αυτοκτονίεςσε όλη την Ευρώπη, αλλά δεν το λέει κανείςγιατί μετά δεν θα έρχονται οι τουρίστες,που νομίζουν πως είμαστε χαβαλέδες καιπως την περνάμε ζωή και κότα.
Τουπουργείο Μεταφορών, βλέποντας ναμειώνεται ο πληθυσμός της πρωτεύουσας-δια της αποκέντρωσης προς τον ουρανό-,σκέφτεται σοβαρά να δημιουργήσειποδηλατόδρομους. Υπάρχει εδώ και τέσσεραχρόνια σχετική μελέτη του Δήμου Αθηναίωνγια την κατασκευή ποδηλατόδρομων, αλλάέμεινε στα χαρτιά επειδή τόσο η προηγούμενηδήμαρχος Ντόρα Μπακογιάννη όσο και οπροηγούμενος υπουργός Μεταφορών ΜιχάληςΛιάπης δεν ξέρουν ποδήλατο -αν και είναικοτζάμ γαϊδούρια- και ντρέπονταν ναεμφανιστούν στη Σταδίου με βοηθητικέςρόδες γιατί θα γίνονταν ρεζίλι. Ευτυχώς,τόσο ο κ. Κακλαμάνης όσο και ο κ. Χατζηδάκηςείναι άσσοι στις ορθοπεταλιές και είναιαποφασισμένοι να μετατρέψουν την Αθήνασε παράδεισο για τους ποδηλάτες.
Ουπουργός Μεταφορών ανακοίνωσε πως σεπρώτη φάση θα δημιουργηθούν ποδηλατόδρομοισε κεντρικά πάρκα της πόλης. Αυτή είναιμια άσχημη είδηση για τους ματάκηδες,γιατί εκεί που θα παίρνουν μάτι μέσααπό τους θάμνους όλο και θα τους πετάγονταιποδηλάτες από δεξιά κι αριστερά, ενώπαράλληλα θα κινδυνεύουν να τους έρθεικάνα ποδήλατο στο δόξα πατρί. Από τηνάλλη, βέβαια, θα μπορούν όλοι οι ανώμαλοιτης Αθήνας να κυκλοφορούν στα πάρκα μετα ποδήλατα και να το παίζουν αθλητές.Σε δεύτερη φάση, προβλέπεται ναδημιουργηθούν ποδηλατόδρομοι σε όλουςτους δρόμους της πόλης. Στους ποδηλατόδρομους-εκτός από τα ποδήλατα- θα επιτρέπεταιακόμα να κυκλοφορούν και τα σκέιτμπορντ.Για να προτρέψει τους Αθηναίους νακυκλοφορούν με ποδήλατα, ο κ. Χατζηδάκηςσκέφτεται να καταργήσει όλα τα πεζοδρόμιατης πόλης και να τα μετατρέψει σεποδηλατόδρομους, αλλά αντιδρούν οιιδιοκτήτες καφέ και εστιατορίων γιατίδεν θα μπορούν να βγάζουν τραπεζάκιαέξω. Στην τελική φάση, θα απαγορευτεί ηκυκλοφορία των αυτοκινήτων και τωνλεωφορείων στην πόλη και όλοι οι Αθηναίοιθα κυκλοφορούν με ποδήλατα και πατίνια- η Αθήνα θα γίνει η πρώτη πρωτεύουσαστον κόσμο χωρίς αυτοκίνητα, ενώ σύντοματο μέτρο θα επεκταθεί σε όλη τη χώρα.
Όσοιδεν ξέρουν ποδήλατο θα εξορίζονται στηΜακρόνησο, όπου θα σπάνε πέτρες μέχρινα μάθουν. Σκοπός της κυβέρνησης είναινα δημιουργήσει ένα έθνος με ποδηλατικήσυνείδηση και οι ποδηλάτες μας νασαρώνουν τα μετάλλια στους ΟλυμπιακούςΑγώνες. Οι ξένοι έχουν θορυβηθεί απότις εξαγγελίες της κυβέρνησης καιετοιμάζονται να ζητήσουν την εξαίρεσητων Ελλήνων ποδηλατών από όλους τουςδιεθνείς αγώνες, με τη δικαιολογία τουαθέμιτου ανταγωνισμού. Η χρήση ποδηλάτουθα εξαφανίσει τη χοληστερίνη πουκαταδυναστεύει το λαό μας, ενώ παράλληλαθα έχει ευεργετικές συνέπειες για τοπεριβάλλον. Όταν δυναμώσουν και σφίξουναρκετά οι γάμπες και τα μπούτια τωνΑθηναίων, η κυβέρνηση σκέφτεται να βάλειπετάλια σε κάθε κάθισμα του μετρό, ώστεοι συρμοί να κινούνται από την κίνησητων ποδιών των επιβατών και να εξοικονομηθείηλεκτρική ενέργεια. Για να εμπεδωθείαπ' όλους τους Έλληνες η μεγάλη σημασίατου ποδηλάτου για τη χώρα μας, ο σταυρόςτης σημαίας μας θα αντικατασταθεί απόμια σέλα, ενώ όταν πεθαίνει κάποιος,πάνωστον τάφο του αντί για σταυρό θα βάζουμεένα τιμόνι και αντί για στεφάνι μετριαντάφυλλα θα του πηγαίνουμε μια ρόδαποδηλάτου. Οι καμπάνες στις εκκλησιέςδεν θα κάνουν πια «ντινγκ ντονγκ»αλλά «ντριν ντριν». Τα Χριστούγεννα,τα ποδήλατα θα στολίζονται με πολύχρωμαλαμπιόνια και φανταχτερές γιρλάντες,δημιουργώντας μια ανεπανάληπτη,εορταστική ατμόσφαιρα στην πόλη, ενώτο Πάσχα θα συνδέονται με τη σούβλα -εμείς θα κάνουμε πετάλι και θα γυρνάειτο αρνί.
Ηανακοίνωση της δημιουργίας ποδηλατόδρομωνστην Αθήνα άνοιξε την όρεξη των κολυμβητώνκαι των κωπηλατών, και τώρα η κυβέρνησηεξετάζει τη δημιουργία δυο λωρίδων πουθα εξυπηρετούν όσους θέλουν να κυκλοφορούνστην πόλη κολυμπώντας ή κάνοντας κουπί.Οι δυο αυτές λωρίδες θα είναι ανάμεσασε δυο υπερυψωμένα τοιχία που θα είναιγεμάτα νερό - όταν βρέχει, θα μπορούνκαι οι ποδηλάτες να χρησιμοποιούν τηλωρίδα-κωπηλατοδρόμιο, οδηγώνταςθαλάσσια ποδήλατα με τέντες. Το αίτηματων ιππέων, που ζητούν τη δημιουργίαλωρίδας για ιππασία ώστε να κάνουν τιςτσάρκες τους στο Σύνταγμα καβάλα στ'άλογά τους,
αναμένεται να απορριφθείγια να μη γεμίσει ο τόπος σβουνιές καιμας πνίξει η μπόχα. Ντριν ντριν!
ΣτονChaka-Khan
σχόλια