Η Ζέτα ήρθε ξανά

Η Ζέτα ήρθε ξανά Facebook Twitter
0

Το ομώνυμο βιντεοκλίπ της ταινίας Σούλα Έλα Ξανά τα έχει όλα: κολυμβητές με σκουφάκια καθισμένους σε θρανία σχολείου που τραγουδούν ρυθμικά «Σούλα έλα ξανά», τρεις Πολίτισσες θείες (Μίνα Αδαμάκη, Ερριέττα Μουτούση, Σόφη Ζανίνου), χρυσόσκονη, ποδηλάτες και skaters μπροστά από τη Βουλή και κυρίως τη Ζέτα Μακρυπούλια ντυμένη με γκρι λαμέ φόρεμα να τραγουδάει πάνω σε μια ντισκομπάλα. Δεν είναι παρά μια μικρή ένδειξη του τι ακριβώς θα επακολουθήσει στη νέα ταινία του Βασίλη Μυριανθόπουλου Σούλα Έλα Ξανά με πρωταγωνίστρια τη Ζέτα Μακρυπούλια. Η Σούλα Σαρημπουγιούκη, ετών τριάντα και δασκάλα στο επάγγελμα αποφασίζει ξαφνικά να παντρευτεί. Υποψήφιοι γαμπροί οι τέσσερις πρώην της. Το μόνο πρόβλημα; Έχουν από ένα ανυπέρβλητο κουσούρι ο καθένας τους. Ο ένας είναι γυναικάς (Κώστας Φραγκολιάς), ο άλλος παθολογικά ζηλιάρης (Κώστας Γαβράς), ο τρίτος είναι τσιγγούνης (Μιχάλης Μαρίνος) και ο τελευταίος (Μέμος Μπεγνής) είναι μαμάκιας.

Καταρχάς, ήθελα να σε ρωτήσω πως είναι να σε λένε Σούλα Σαρημπουγιούκη;

Το όνομα είναι πολύ κωμικό. Πάρα πολλοί το μπέρδευαν και «ξαναπηγαίναμε» από την αρχή. Η κ. Σαμπάχ θυμάμαι έκανε πολλά σαρδάμ. Είχαμε μια σκηνή στο νοσοκομείο που έπρεπε να βγει και να μου πει «κ. Σαρημπουγιούκη», κι όλο μπερδευόταν.

Στην ταινία, η Σούλα, με το που γίνεται 30, πανικοβάλλεται και θέλει να παντρευτεί. Γιατί νομίζεις ότι την πιάνει αυτό;

Νομίζω ότι είναι μια ξαφνική απόφαση λίγο της τρέλας, γιατί έχει μεγαλώσει μόνη της και πολύ ανεξάρτητη, χωρίς να έχει μάθει να δίνει λογαριασμό. Έχει και αυτές τις θείες βέβαια που την έχουν αποτρελάνει. Πανικοβάλλεται και λέει «παντρεύομαι» από αντίδραση.

Σας ρωτάνε όλοι, εάν έπρεπε με το ζόρι να διαλέξετε έναν ποιον θα διαλέγατε;

Ε, και τι, θα με ρωτήσεις και συ;

Όχι. Νομίζω ότι δεν μπορεί να συμβιβαστεί κανείς με κανένα από τα τέσσερα ελαττώματα.

Ε, ναι. Δεν μπορείς να διαλέξεις κανέναν από αυτούς, εκτός κι αν έχεις αντίστοιχο ελάττωμα, ώστε να μπορείς να συνυπάρξεις μαζί του.

Ποια κοινά νομίζετε ότι έχετε με την ηρωίδα;

Νομίζω ότι έχω την ανεξαρτησία της - επαγγελματικά στηρίζεται στα πόδια της, είναι δασκάλα. Τον τρόπο που ζει τη ζωή της, που παίρνει τις αποφάσεις της....

Μετά τη διασκευή του «Νύχτα στάσου» και σε αυτή την ταινία τραγουδάτε το ομώνυμο τραγούδι;

Με δυσκολεύει όλο αυτό γιατί δεν το κάνω κάθε μέρα. Με αγχώνει, αλλά καταλαβαίνω ότι είναι μέρος της δουλειάς μας. Όταν βέβαια έχεις ένα στούντιο και όλα είναι οργανωμένα, δεν υπάρχει πρόβλημα.

Φαντάζομαι θα είχατε και προτάσεις να τραγουδήσετε σε πίστα;

Ε... σοβαρές όχι. Εξάλλου, δεν αισθάνομαι ότι κάνω και κάτι διαφορετικό - είναι κομμάτι της δουλειάς μας πολλές φορές να τραγουδάμε. Υπάρχουν ηθοποιοί πιο εκπαιδευμένοι στο τραγούδι από ‘μένα.

Η επιτυχία του Μόλις Χώρισα ήταν ένας παράγοντας που σας έκανε να πείτε το ναι στο Σούλα Έλα Ξανά;

Νομίζω ότι αυτό που με έκανε να πω το ναι ήταν ένας συνδυασμός: μου άρεσε που την ταινία την έκανε ο Βασίλης Μυριανθόπουλος και μου αρέσει πολύ και ο κινηματογράφος ως είδος. Το ναι το δικό μου δεν αντικατοπτρίζεται σε αυτό το πράγμα - στην εμπορική επιτυχία. Θέλω να πω, όση εμπορική επιτυχία και αν επρόκειτο να έχει η ταινία, αν δεν τα πήγαινα καλά με το Βασίλη και την εταιρεία παραγωγής, την Οντεόν, δεν θα έκανα την ταινία. Υπάρχουν εξάλλου ήδη σκέψεις για την επόμενη ταινία με το Βασίλη.

Απ' ό,τι είδα έχετε εφτά παραστάσεις την εβδομάδα, κάνατε και σίριαλ και την ταινία. Πότε προλαβαίνετε;

Όταν ξεκινήσαμε τα γυρίσματα για την ταινία κάναμε πρόβες ακόμα για το θεατρικό - ήταν φθινόπωρο. Ήταν μια περίοδος συνεχούς εργασίας. Δεν ξέρω πώς τα βόλεψα. Τα κατάφερα, με κάποιο κόστος βέβαια. Γιατί, εκτός από την κούραση τη σωματική υπήρχε και η κούραση του μυαλού με 2-3 διαφορετικές δουλειές. Πατούσα ένα διακόπτη και ήμουνα η Σούλα στην ταινία μετά ήμουν η Σοφία στο Κλείδι του Παραδείσου και μετά ήμουνα η ΤζέινΣτις κουζίνες. Άλλο συνεργείο, άλλοι άνθρωποι, άλλοι ρόλοι. Από την άλλη, έχει ένταση όλο αυτό, μια ενέργεια μαγική που μου ανεβάζει την αδρεναλίνη.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είδαμε το «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ και είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Οθόνες / To «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Αλλά δυστυχώς δεν θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες, επειδή οι υπεύθυνοι του στούντιο θεωρούν ότι το ενήλικο σινεμά αυτού του τύπου ανήκει στις streaming πλατφόρμες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά μόλις κυκλοφόρησε

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απενοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο, από τα LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM