Στο 91% έχει φτάσει πλέον η πρόσβαση των ελληνικών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο ενώ 1 στις 4 χρησιμοποιεί Facebook και άλλα κοινωνικά δίκτυα για την προβολή της, σύμφωνα με έρευνα του Παρατηρητηρίου της Κοινωνίας της Πληροφορίας ΑΕ.
Σύμφωνα επίσης με την έρευνα, το 24% των επιχειρήσεων παρέχουν στο προσωπικό τους φορητές εταιρικές συσκευές, όπως κινητά και τάμπλετ.
Παρατηρείται επίσης σημαντική διεύρυνση της χρήσης του ίντερνετ στις συναλλαγές των επιχειρήσεων με το δημόσιο ενώ σε ανοδική πορεία είναι η προώθηση των επιχειρήσεων μέσα από τα social media.
Σημαντική είναι και η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς στις αρχές του 2013 έξι στις 10 επιχειρήσεις είχαν δική τους ιστοσελίδα, μέσα από την οποία πρόβαλλαν τα προϊόντα τους. Τον Ιανουάριο του 2013, το 96,5% των ελληνικών εταιριών με πάνω από δέκα εργαζόμενους είχαν πρόσβαση στο Ίντερνετ, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τις εταιρίες με λιγότερα από δέκα άτομα ήταν 88,1%.
Σύμφωνα επίσης με τη μελέτη, οι ελληνικές εταιρίες υστερούν σε σχέση με τις ευρωπαϊκές στο e-Learning.
Όλη η έρευνα εδώ
σχόλια