Το νέο κατάστημα της OnePiece άνοιξε στις αρχές της εβδομάδας στην καρδιά του Σόχο της Νέας Υόρκης και έχει γίνει ο αγαπημένος προορισμός των fashionistas του Μεγάλου Μήλου. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ του pop up store είναι μοναδικά κομμάτια, αλλά η καινοτομία του καταστήματος που το κάνει είδηση είναι ο τρόπος πληρωμής.
Το OnePiece δημιούργησε το δικό του "νόμισμα" το οποίο ονόμασε #SocialCurrency και που ουσιαστικά μεταφράζει τους followers του κάθε πελάτη σε ποσό που μπορεί να ξοδέψει για τις αγορές του ή σε έκπτωση. Το σύστημα που χρησιμοποιεί ονομάζεται "PieceKeepers" και λειτουργεί όταν κάθε πελάτης συνδέσει τους λογαριασμούς των προσωπικών του social media με την πλατφόρμα εντός του καταστήματος. Η πλατφόρμα καταμετρά τους followers σε Facebook, Instagram, Twitter, Tumblr, Vine, Pinterest, Youtube και LinkedIn για να υπολογίσει το ποσό. Για κάθε 500 followers o πελάτης προσθέτει στον πιστωτικό λογαριασμό του 1 δολάριο με το όριο να βρίσκεται στα 500 δολάρια. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επιπλέον έκπτωσης της τάξεως των 20 δολαρίων αν ο πελάτης μοιραστεί μια φωτογραφία από το εσωτερικό του καταστήματος με το hashtag #SocialCurrency.
![Σε αυτό το κατάστημα πληρώνεις ανάλογα με τους followers σου](/sites/default/files/styles/main/public/articles/2020-10-29/545eb565-3b04-486d-a3ec-fd039adbee91-637x637_-1-.jpg?itok=cj0CEJHv)
Το OnePiece που έχει περιορισμένο χρονικό διάστημα λειτoυργίας όπως κάθε pop up store θα είναι ανοιχτό επτά μέρες την εβδομάδα μέχρι τον Ιανουάριο του 2015, αλλά το σύστημα πληρωμής με #SocialCurrency θα ισχύει μέχρι και την Δευτέρα 17 Νοεμβρίου.
σχόλια