Live

Η Gazprom επιστρέφει;

Η Gazprom επιστρέφει; Facebook Twitter
0

Δεν αποκλείει, αλλά ούτε και θεωρεί δεδομένη η Gazprom τη συμμετοχή της σε νέο διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ, σύμφωνα με καλά ενημερωμένη πηγή της εταιρείας. «Σε περίπτωση προκήρυξης νέου διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ, η Gazprom θα μελετήσει λεπτομερώς όλες τις προϋποθέσεις και κατόπιν τούτου θα λάβει την απόφασή της για τη συμμετοχή ή τη μη συμμετοχή της σε αυτόν», δήλωσε πριν από λίγο πηγή της εταιρείας, μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Υπενθυμίζεται ότι μετά την απόσυρση του ενδιαφέροντος της Gazprom και την κήρυξη του διαγωνισμού ως άγονου, δόθηκε η εντολή για προκήρυξη με άμεσες διαδικασίες νέου διαγωνισμού.

0

Live

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM