Καταργούνται τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας

Καταργούνται τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας Facebook Twitter
4

Την κατάργηση των μηδενικών τελών κυκλοφορίας αλλά και «πιο δίκαια τέλη για φέτος», προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης. «Τα μεγάλα και ακριβά θα επιβαρυνθούν, τα μεσαία δεν θα έχουν καμία αλλαγή, τα μικρά και τα φθηνά θα ελαφρυνθούν», είπε ο κ. Αλεξιάδης.

«Εξετάζουμε να επιβαρύνουμε τα μεγάλα και ακριβά με λίγο παραπάνω από το 0 ή το λίγο που είχανε», είπε στο ραδιόφωνο Παραπολιτικά Fm, σημειώνοντας ότι θα καθυστερήσει η έκδοση των τελών «για να μπορέσουμε να τα κάνουμε πιο δίκαια». 

Δίνοντας ένα παράδειγμα είπε: «Μου ήρθε για παράδειγμα αυτοκίνητο 1.400 κυβικά που δεν είναι μεγάλο, αλλά που κάνει 40.000 ευρώ. Το θεωρείται δίκαιο να μην πληρώσει αυτό 1 € τέλος κυκλοφορίας; Και να πληρώνει τέλος κυκλοφορίας ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να είναι και 2.000 κυβικά, αλλά κάνει λιγότερο αυτή τη στιγμή από 3.000-4.000 ευρώ;».

Η οριστική απόφαση αναμένεται μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου.

4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Όπως πρέπει να καταργθούν και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας σε καινούργια αυτοκίνητα κυρίως πετρελαιοκίνητα. Δηλαδή πρέπει να επιβαρύνεις περισσότερο κάποιον ο οποίος δεν έχει την άνεση να αγοράσει καινούργιο αμάξι και μένει με το παλιό βενζινοκίνητο παρά κάποιον ο οποίος έχει 20.000 να αγοράσει ένα καινούργιο πετρελαιοκίνητο;
Το κονσεπτ τους είναι σωστό, προσπαθούν να ωθήσουν την αγορά σε λιγότερο ρυπογόνα αυτοκίνητα, γιαυτό εφαρμόζονται σε πολλές Ευρωπαικές χώρες.Αλλά συμφωνώ οτι σε συνθήκες τέτοιας κρίσης δεν μπορείς να εφαρμόζεις την θεωρητικά ιδανική πολιτική, και υπο τις παρούσες συνθήκες είναι μάλλον λάθος. Το θέμα είναι οτι η αλλαγή δεν γίνεται για εξορθολογισμό, αλλά για να μαζέψουν κανα ψιλό
Συμφωνώ.Άλλωστε αν ήθελαν πραγματικά να μειώσουν τους ρύπους θα σουλούπωναν τα ΜΜΜ ώστε ο κόσμος να αφήνει απλά τα αμάξια σπίτι του. Με τα VW που τώρα βρέθηκε ότι ρυπαίνουν, έχεις καμιά ιδέα για το τι θα γίνει;