Μαέστρος διηύθυνε με κλειστά τα μάτια γιατί δεν του άρεσε η σκηνοθεσία

Μαέστρος διηύθυνε με κλειστά τα μάτια γιατί δε του άρεσε η σκηνοθεσία Facebook Twitter
Η άποψη της σκηνοθεσίας καθόλου δεν άρεσε στον μαέστρο Alberto Veronesi που διηύθυνε την όπερα με κλειστά τα μάτια.
0

Κάθε χρόνο στο Torre del Lago της Τοσκάνης πραγματοποιείται το Φεστιβάλ Πουτσίνι, αφιερωμένο στον Ιταλό συνθέτη, πολύ κοντά στο μέρος όπου έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του.

Αυτή τη χρονιά η έναρξη του φεστιβάλ έγινε με την παράσταση της La Bohème που διαδραματίζεται στο Παρίσι στις αρχές του 19ου αιώνα, σε ένα ανέβασμα που όμως τοποθετούσε τη δράση της στον Μάιο του 1968, την εποχή των μεγάλων φοιτητικών διαδηλώσεων στο Παρίσι.

Η άποψη της σκηνοθεσίας καθόλου δεν άρεσε στον μαέστρο Alberto Veronesi που διηύθυνε την όπερα με κλειστά τα μάτια, δεμένα με μαύρο μαντίλι, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη σκηνοθεσία.

Ο Alberto Veronesi είναι υποστηρικτής της πρωθυπουργού Giorgia Meloni και για να δικαιολογήσει τη χειρονομία του δήλωσε ότι το δέσιμο των ματιών του επέτρεπε να συγκεντρωθεί στη μουσική, αλλά και «να μη βλέπει αυτές τις σκηνές». Ήταν μια «πολιτική» χειρονομία που δεν εκτιμήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό που σφύριζε και γιούχαρε τον μαέστρο αποκαλώντας τον "Buffone" (κλόουν) και "Scemo" (ανόητος) μέσα στην αίθουσα του Gran Teatro.

Όλοι αναζητούν το πολιτικό κίνητρο πίσω από την υπόθεση, ενώ σύμφωνα με την ιστοσελίδα Scherzo, λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του φεστιβάλ, ο υφυπουργός Πολιτισμού της ιταλικής κυβέρνησης είχε ζητήσει από τον μαέστρο, ο οποίος ήταν στο ψηφοδέλτιο της Τζόρτζια Μελόνι στις τελευταίες εκλογές, να εγκαταλείψει την παράσταση, υποστηρίζοντας ότι το ανέβασμα πρόδιδε «το όραμα και το πνεύμα του Πουτσίνι».

Σε δελτίο Τύπου ο Γάλλος σκηνοθέτης, Christophe Gayral ξεκαθάρισε: «Η πρόθεσή μου δεν ήταν ποτέ να αναφερθώ σε κάποιο πολιτικό πλαίσιο που ισχύει σήμερα στην Ιταλία (...) Όπως κάνουν πολλοί σκηνοθέτες, ήθελα να διαβάσω και να φωτίσω το έργο με έναν σύγχρονο τρόπο σε ένα σύγχρονο περιβάλλον, σε μια εποχή γεμάτη καλλιτέχνες και μποέμ που αναζητούν νέα ιδανικά, όπως αυτά που βρίσκονται στο έργο του Πουτσίνι».

Με πληροφορίες από La Natione

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Η δήμαρχος του Παρισιού Αν Ινταλγκό θα κάνει βουτιά στον Σηκουάνα στις 23 Ιουνίου

Πολιτισμός / Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Η δήμαρχος του Παρισιού Αν Ινταλγκό θα κάνει βουτιά στον Σηκουάνα στις 23 Ιουνίου

Μαζί με την δήμαρχο της γαλλικής πρωτεύουσας θα κολυμπήσουν ο Αρχηγός της Αστυνομίας και ο νομάρχης του Παρισιού - Άγνωστο αν θα βουτήξει μαζί τους και ο Εμανουέλ Μακρόν
NEWSROOM
Τι θα δούμε στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας που γίνεται 30 ετών

Πολιτισμός / Το 30ό Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αναδεικνύει τις απίστευτες δυνατότητες του ανθρώπινου σώματος

Ένα φεστιβάλ ανήσυχο, νεανικό και ώριμο που μεταμορφώνει την Καλαμάτα, προτείνει αναγνωρισμένους και νέους δημιουργούς του σύγχρονου χορού και στηρίζει την ελεύθερη έκφραση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φανταστικοί φίλοι, Φρόιντ και αθηναϊκές ερωτικές αναζητήσεις από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Φανταστικοί φίλοι, Φρόιντ και αθηναϊκές ερωτικές αναζητήσεις από αύριο στους κινηματογράφους

Το «IF» του Τζον Κραζίνσκι, το «Freud’s Last Session» με τον Άντονι Χόπκινς και το «Medium» της Χριστίνας Ιωακειμίδη ξεχωρίζουν από τις νέες κυκλοφορίες αυτής της Πέμπτης.
NEWSROOM
Φεστιβάλ Καννών: Η Κέιτ Μπλάνσετ εμφανίστηκε με φόρεμα που είχε τα χρώματα της σημαίας της Παλαιστίνης

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Καννών: Η Κέιτ Μπλάνσετ εμφανίστηκε με φόρεμα που είχε τα χρώματα της σημαίας της Παλαιστίνης

Το σύνολό της ήταν μαύρο στο μπροστινό μέρος και λευκό πίσω, ενώ η ουρά του κατέληγε σε μια πράσινη απόχρωση, που σε συνδυασμό με το κόκκινο χαλί, παρέπεμπε στη σημαία
NEWSROOM
Η πλουσιότερη Αυστραλή και τα υπόλοιπα αμφιλεγόμενα πορτρέτα του Βίνσεντ Ναματζίρα

Πολιτισμός / Η πλουσιότερη γυναίκα της Αυστραλίας και τα άλλα «κακόγουστα» πορτρέτα του Βίνσεντ Ναματζίρα

Οι αμφιλεγόμενες προσωπογραφίες των ανθρώπων που διαμόρφωσαν την Αυστραλία και τον κόσμο - «Η δουλειά μου θέλει να κάνει το κοινό να σκεφτεί την επιρροή και τα προνόμια κάποιων ανθρώπων»
NEWSROOM