Μπήκαν οι πρώτες δαγκάνες στο κέντρο της Αθήνας

Μπήκαν οι πρώτες δαγκάνες στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
15

Σχολιάζοντας τα μέτρα κατά της αντικοινωνικής στάθμευσης, τα οποία από σήμερα τέθηκαν σε εφαρμογή στο κέντρο της Αθήνας ο δήμαρχος Γ. Καμίνης δήλωσε πως «Σήμερα ξεκινάμε μία εκστρατεία κατά της αντικοινωνικής στάθμευσης. Το να παρκάρει κάποιος το αυτοκίνητό του στη μέση μιας πλατείας ή σε ράμπα για τους ανθρώπους με κινητικά προβλήματα δεν είναι ανάγκη, είναι κακή νοοτροπία. Αυτό που διαπιστώνω είναι ότι μετά από δυο-δυόμιση χρόνια απουσίας της Δημοτικής Αστυνομίας, η κατάσταση στο θέμα της στάθμευσης επιδεινώθηκε και πιστεύω ότι αυτό το μέτρο θα λειτουργήσει παραδειγματικά, ώστε να έχουμε σύντομα μια σαφή βελτίωση».

 

Οι πρώτες δαγκάνες μπήκαν σήμερα νωρίς το πρωί στο κέντρο. Η εφαρμογή ξεκίνησε από το Σύνταγμα και επικεντρώνεται στην πλατεία στο Μοναστηράκι και την πλατεία Κοτζιά. Στα τζάμια των οχημάτων αφήνεται ενημερωτικό σημείωμα.

Μπήκαν οι πρώτες δαγκάνες στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter

Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός βρει δαγκάνα στο όχημά του θα πρέπει να πληρώσει το πρόστιμο εντός της ημέρας ειδάλλως το αυτοκίνητο μεταφέρεται σε ιδιωτικό πάρκινγκ και επιβαρύνεται επιπλέον με τα έξοδα μεταφοράς και φύλαξης που ανέρχονται σε 100 ευρώ.

15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Η Ειρήνη Μουρτζούκου θέλησε να παρουσιάσει ότι το μωρό είχε κάποιο πρόβλημα υγείας, όμως, όπως αναφέρει ο τεχνικός σύμβουλος της μητέρας, το πρώτο επεισόδιο που παρουσίασε δεν έχει κάποια σχέση με σοβαρό θέμα υγείας
LIFO NEWSROOM
Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Ελλάδα / Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Με νέα διάταξη, το υπουργείο Δικαιοσύνης θα δίνει τη δυνατότητα στις οικογένειες θυμάτων εγκλήματος να ενημερώνονται για την επικείμενη αποφυλάκιση του ενόχου και να υποβάλλουν ένσταση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
Δακανες ; Σε αυτοκινητα τα οποια καποιοι "ελληναρες"εχουν παακαρει οπου γουσταραν ; Σε διαβασεις,σε ραμπες αναπηρων,σε εισοδους γκαραζ,σε σημεια που εμποδιζουν τα μεσα μαζικης μεταφορας ; Σα δεν ντερεπεται ο δημαρχος ! Τετοια ελλειψη σεβασμου για μιαν (πολυμελη...)κατηγορια "πολιτων" οι οποιοι εχουν ως βασικη αρχη και αξια ζωης το "εγω και η παρτη μου" δεν την περιμενα !
Πραγματικά μπράβο. Επρεπε να εχει γινει εδω και καιρο. Και τωρα σειρα εχουν οι υπολοιποι καφροι με τα ποδηλατα μεσα στη μεση του δρομου. Οπου μια φερονται σαν πεζοι και δεν σταματανε στα κοκκινα, και μια φερονται σαν οχημα κυκλοφοριας που συχνα δεν εχει ιδεα για τον ΚΟΚ. "απλα πηγαινω στην ακρουλα του δρομου , φοραω και τ ακουστικα μου κι εσεις βρειτε τα." Η ας ζητησουμε απ την κυβερνηση να φτιαξει ποδηλατοδρομους. ( piece of cake ! )
E, ναι, είναι μεγάλο πλήγμα οι ποδηλάτες στην Αθήνα, νομίζω στους δρόμους πρώτα σε αριθμό είναι τα ποδήλατα, μετά τα μηχανάκια και τελευταία τα αυτοκίνητα. Του Άμστερνταμ, ίσως.Πάντως, να συμφωνήσω για τα ποδήλατα που ανεβαίνουν σε πεζοδρόμια και δεν σταματάνε σε κόκκινα, είναι πράγματι επικίνδυνη συμπεριφορά, πέρα από παράνομη. Τα ποδήλατα όμως που πηγαίνουν στην ακρούλα του δρόμου, που ακριβώς πρέπει να πάνε; Στη μέση του, στη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας; Ή μήπως πρέπει να πηγαίνουν στη μέση της λωρίδας, κάτι που φαντάζομαι πως θα γεμίσει χαρά τους οδηγούς των ΙΧ; Γιατί ως ποδηλάτης έχω βαρεθεί το κορνάρισμα (fun fact, ακούς τους ήχους του δρόμου και μέσα από τα ακουστικά αν έχεις χαμηλά την ένταση) μόνο και μόνο γιατί υπάρχω και δεν μπορώ να πιάσω ταχύτητα 50χλμ την ώρα στην ανηφόρα.
Αν δεν νιωθεις καποια διαφορα αναμεσα στους δρομους της Αθηνας και τους ποδηλατοδρομους του Αμστερνταμ τοτε (χωρις να θελω να σε προσβαλω) εισαι χειροτερη κατηγορια απ τους ελληναρες που παρκαρουν οπου βρουν και οπου γουσταρουν. Γιατι αυτοι εχουν την επιγνωση οτι κανουν κατι που ενοχλει ολους τους υπολοιπους, εσυ οχι μονο δεν την εχεις αλλα θεωρεις οτι εισαι και υποδειγμα. Αν οδηγας στα δεξια του δρομου υποχρεουσαι να εχεις αρ.κυκλοφοριας και ασφαλεια. Οχι σ αυτη τη χωρα, δεν ξερω αν υποχρεουσαι τιποτα εδω.
Αστο Auslaender, με πρόσχημα την χιπστεριά οι ποδηλάτες είναι από τους χειρότερους οδηγούς στο δρόμο. Όποτε θέλουν, καβαλάνε πεζοδρόμια, περνάνε με κόκκινο, πάνε ανάποδα, τελειωμό δεν έχουν οι καφρίλες τους. Εάν δεν μπορείς να βγάλεις μια ανηφόρα με τουλάχιστον 25km/h δεν την ανεβαίνεις. Η Αθήνα είναι μία πόλη με πολλές ανηφοριές. Δεν είναι όλες οι περιοχές για ποδήλατα, ούτε σας εξαγνίζει για τα πάντα το ότι δεν ρυπαίνετε και δεν ηχορυπαίνετε. Μαζί σας και οι ντελιβεράδες που στο όνομα του μεροκάματου κάνουν εγκλήματα και για την δική τους αρτιμέλεια και για τους γύρω τους.
@CaligulaΘα ήθελα πολύ να δω τη χώρα που οι ποδηλάτες έχουν αριθμό κυκλοφορίας, η ασφάλιση τους είναι υποχρεωτική και η κίνηση των ποδηλάτων επιτρέπεται μόνο σε ποδηλατόδρομο. Πάντως ούτε στην Ολλανδία ούτε στη Δανία ισχύει κάτι τέτοιο, ευρωπαίε εσύ. Για την ακρίβεια οι Δανοί θεωρούν πως σε δρόμους με όριο κάτω τα 50 δεν χρειάζεται καν ποδηλατόδρομος.@xouftaloΈλα που οι περισσότεροι ποδηλάτες που ξέρω μόνο χίπστερ δεν είναι, εκτός αν ζεις στο Πόρτλαντ, πάω πάσο. Για την παράνομη συμπεριφορά δεν διαφώνησα από την αρχή, αν και ο ΚΟΚ επιτρέπει να είσαι στο πεζοδρόμιο με το ποδήλατο αν δεν ιππεύεις. Το να μην ανεβαίνεις την ανηφόρα υποθέτω είναι δικός σου ορισμός του ΚΟΚ, περιμένω το πλήρες νομοσχέδιο σου. Να το στείλεις και στη Λοζάνη να διαγράψουν τις λωρίδες για ποδηλάτες που έχουν στις ανηφόρες. Το ποδήλατο εννοείται πως πρέπει να έχει προτεραιότητα ακριβώς γιατί δεν ρυπαίνει και γιατί καταλαμβάνει χώρο στο οδόστρωμα. Όχι να έχει ασυλία, αλλά να προωθείται ως μέσο.Και κάτι τελευταίο και για τους δύο. Οι διαφορά ανάμεσα σε ποδηλάτη που παραβιάζει τον ΚΟΚ και σε μηχανάκια και αυτοκίνητα είναι πως ο ποδηλάτης βάζει σε κίνδυνο μόνο τη δικιά του ζωή ενώ οι υπόλοιποι και τις ζωές των άλλων.
Επιτέλους ένα μέτρο ενάντια στην καφρίλα, συνεχίστε το και στα προάστια ,σε ποδηλατόδρομούς ,πεζόδρομους ,πάρκα παραλίες και όπου αλλού οι κάφροι επιβάλλουν τα εμπόδια τους στην ελέυθερη μετακίνηση
Δυο-τρεις σκέψεις...Το μέτρο είναι σωστό. Έχουμε δει στην Αθήνα τα άπειρα καφριλίκια, αποτέλεσμα της νοοτροπίας "άσε μωρέ τώρα" και κάποια στιγμή πρέπει να μπει ένα τέλος σε αυτά. Ο γερανός είναι δύσκολος, οι δαγκάνες είναι εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος. Επομένως κατ' αρχήν βρίσκω πολύ θετικό το μέτρο (και έπρεπε να έχει γίνει εδώ και καιρό).Από την άλλη, δεν πρέπει να παραγνωρίσουμε ότι ορισμένες περιοχές της Αθήνας είναι απάνθρωπες σε θέματα στάθμευσης. Αυτό δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση φυσικά την "ταλιμπανιά" του να παρκάρεις όπου "βρείς" αλλά δεν παύει να συμβάλλει σε μια αίσθηση ανομίας, αναρχίας και χάους, όπου οι κανόνες του ΚΟΚ έχουν πάει περίπατο.Όταν υπάρχει μια τέτοια γενικευμένη αίσθηση, είναι και πιο εύκολο στον κάφρο να παρκάρει όχι απλά παράνομα, αλλά σε κάποιο πολύ ακατάλληλο σημείο (π.χ. πεζοδρόμιο, ράμπα αναπήρων κλπ).Αν κάτσει κανένας και δει τους κανόνες του ΚΟΚ για την στάθμευση, θα διαπιστώσει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των σταθμευμένων οχημάτων (αλλά και όσων σταματάνε για να αποβιβάσουν/επιβιβάσουν επιβάτες) στο κέντρο της Αθήνας είναι παράνομη. Λ.χ. απαγορεύεται :- Να σταματάς/σταθμεύεις σε απόσταση μικρότερη των 12 μέτρων από STOP, 20 μέτρων από φανάρι, 10 μέτρων από οδικό κόμβο, 5 μέτρων από διάβαση, 12 μέτρων από στάση λεωφορείων, 5 μέτρων από τομές οικοδομικών γραμμών ! (δεν μιλάμε καν για κεντρικές οδούς, που ούτως ή άλλως απαγορεύεται, μιλάμε για απλές, μικρές οδούς)Δηλαδή, πρακτικά μιλώντας, όσα οχήματα είναι κοντά σε διασταύρωση, κοντά σε φανάρι ή stop, κοντά σε διάβαση, κοντά σε στάση, ή απλώς στο οδόστρωμα οδού με στενό πεζοδρόμιο, είναι παράνομα, δηλαδή σχεδόν όλα στο κέντρο (αν όχι ΌΛΑ).Φυσικά άλλο να παρκάρεις απλώς σε σημείο με στενό πεζοδρόμιο, άλλο να κλείσεις ράμπα ΑμεΑ, αλλά το ζήτημα είναι ότι η γενική αντίληψη που έχει καθιερωθεί είναι "όπου βρεις παρκάρεις".Η εναλλακτική είναι να πληρώσεις πολλές φορές υπέρογκ ποσά (σε ορισμένες περιοχές λ.χ. 12 ευρώ !).Επομένως, ορθά λαμβάνονται μέτρα για τους κάφρους, αλλά να γίνει και κάτι με θέσεις στάθμευσης, λ.χ. δημοτικά πάρκινγκ με λογικές τιμές. Αλλιώς, το πολύ πολύ να περιορίσουμε σε κάποιο βαθμό τις χειρότερες περιπτώσεις, αλλά το πρόβλημα θα εξακολουθεί να υφίσταται.
Δε βρίσκεις να παρκάρεις; Δεν το κατεβάζεις στο κέντρο. Πόσο πιο απλό; Εγώ πχ μένω κέντρο και η γειτονιά μου είναι καταδικασμένη να είναι κάθε μέρα, όλη μέρα, μια χαβούζα. Αυτό αν με προλάβετε με το "ναι, αλλά πάνε στη δουλειά τους, δεν πάνε για βόλτα, κάπου πρέπει να τα βάλουν"
Δεν συμφωνω με το ανήθικο παρκάρισμα αλλά εσύ μένεις κέντρο! Σκεψου να δουλευες προάστια και να είχε ένα λεωφορείο κάθε μιάμιση ώρα. Θα ξυπνουσες 5 το πρωί για να δουλέψεις 7 και να φτάσεις πισω σπίτι σου 6 το απόγευμα.Το αμάξι είναι απαραίτητο για κάποιους. Και πάλι βέβαια αν περνάνε αμάξι μοοονο αυτοί που πραγματικά το είχαν ανάγκη, τότε και πάλι οι νόμιμες θέσεις δεν θα ήταν ούτε κατά διάνοια αρκετές για αυτούς. Με έναν χαζό τρόπο λοιπόν προσθέτουν ένα χαζό και εκτός πραγματικότητας μετρο ενώ πραγματικά δεν χρειάζεται. Υπάρχουν ήδη μέτρα κατά του παρκαρίσματος τα οποία είναι ήδη σκληρα. Δεν χρειάζονται περισσότερα. Όπως είπε και ο φίλος ποιο πάνω, με δημοτικά πάρκινγκ και μόνο, γλυτωνεις πρόστιμα και συμφόρηση καθως και διπλοτριπλο παρκαρίσματα. Δεν διαφωνω με σένα απλά η ιδέα μου είναι ότι δεν θα βοηθήσει καθόλου. Τα μέσα δυστυχώς δεν είναι κοινή και εφικτή λύση για όλους και η ενσχηση αυτών ίσως βοηθούσε πιο πολύ.
Looptroop Parallax, μόνο η ενίσχυση των ΜΜΜ βολεύει, όπως γράφεις. Επειδή, ακριβώς μένω και δουλεύω κέντρο, τις ελάχιστες φορές που χρειάζομαι λεωφορείο, θαυμάζω την υπομονή των συνανθρώπων μου που τα χρησιμοποιούν καθημερινά. Αλλά για την τιμωρία μας, θα επιμείνω. Κάθε μέρα, το κέντρο της Αθήνας, μαζί με τους εξ επαρχίας που έρχονται για να κάνουν μία δουλειά, δέχεται πάνω από ένα εκ. επισκέπτες. Θεωρώ απαράδεκτο, οι περιφεριακοί δήμοι να έχουν αυστηρούς νόμους για το παρκάρισμα, κλειστούς πεζόδρομους, ακόμη και μπάρες, σαμαράκια και παραπλανητικές πινακίδες για να μη διαταράσσουμε την γαλήνη των παραδείσων τους και εμείς να ζούμε κυριολεκτικά πάνω στα αυτοκίνητα. Στα καταλημμένα και σπασμένα πεζοδρόμια, στους πεζοδρόμους ταχείας αυτοκίνησης, στην ηχορύπανση, στα νεύρα. Οι ίδιοι τύποι που αν παρκάρεις έξω από την ιδιωτική τους γκαραζόπορτα ή την καβάτζα τους κάτω από το μπαλκόνι τους στο Χολαργό στο Μοσχάτο ή στο Περιστέρι, θα φωνάξουν την αστυνομία. Είμαστε και εμείς άνθρωποι και θέλουμε πιο ανθρώπινες συνθήκες ζωής. Το να ζεις στο κέντρο δεν πρέπει να είναι τιμωρία. Δε με νοιάζει που θα βάλουν όλοι αυτοί τα αυτοκίνητα τους (αν και έχω μια πολύ καλή ιδέα!) Με νοιάζει, εάν δεν υπάρχουν θέσεις για νόμιμο παρκάρισμα, να μη τα φέρνουν στο κέντρο.
@Looptroop ParallaxΓια πες ποιο είναι αυτό το προάστιο για το οποίο το λεωφορείο περνάει κάθε μιάμιση ώρα; Και, κατά δεύτερον, μιλάμε γι' αυτούς που παίρνουν αυτοκίνητο ΠΡΟΣ το κέντρο, όχι το αντίστροφο.Κι εγώ μένω σε προάστιο, αλλά πάω κέντρο για δουλειά, η διαδρομή μου περιλαμβάνει και λεωφορείο προς Μετρό το οποίο, λόγω των αραιών δρομολογίων, το έχω αντικαταστήσει με το αυτοκίνητο, αλλά μόνο γι' αυτό το κομμάτι, όχι για ολόκληρη την διαδρομή.