Αυτός είναι ο ελληνικός προορισμός που θα σπάσει ρεκόρ τουρισμού φέτος

Αυτός είναι ο ελληνικός προορισμός που θα σπάσει ρεκόρ τουρισμού φέτος Facebook Twitter
Konstantinos Tsakalidis
2

Κατά περίπου 23% περισσότερες κρατήσεις από τη Γερμανία για την Ελλάδα καταγράφει η TUI, ο μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός του κόσμου, σε σχέση με πέρυσι και βρίσκεται σε τροχιά νέου ρεκόρ, όπως αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωσή της.


Η Κρήτη παρουσιάζει αύξηση 14%, η Ρόδος 26%, η Κως 14% και η Κέρκυρα 6%, ενώ η Δυτική Πελοπόννησος 32%.

Τα σκήπτρα κατέχει η Χαλκιδική με 44%.

Η Σάμος και η Λέσβος καταγράφουν επίσης αύξηση των κρατήσεων, παρά την περυσινή υποχώρηση λόγω του Προσφυγικού, όπως επίσης η Σαντορίνη, η Σκιάθος και η Κεφαλονιά.

Η ΤUΙ, μάλιστα, αύξησε σημαντικά τις προσφορές της για το καλοκαίρι του 2017 προσφέροντας περισσότερα ξενοδοχεία έως και 40% σε Κρήτη, Ρόδο, και Κω.


Παρά τη μεγαλύτερη άνοδο των κρατήσεων από τη Γερμανία προς την Ελλάδα σε σχέση και με τους ανταγωνιστές της, ο διευθυντής της TUI Μάρεκ Αντριστσακ (Marek Andryszak) βλέπει περιθώριο για περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστκού ρεύματος προς τη χώρα.

«Επενδύουμε εδώ και χρόνια σε καλές ξενοδοχειακές συνεργασίες και βελτιώνουμε τα προγράμματά μας. Αυτό αποδίδει. Έχουμε μακροπρόθεσμα σχέδια για την Ελλάδα και θέλουμε να αναπτυχθούμε και τα επόμενα χρόνια. Στο επίκεντρο βρίσκονται μεγάλα ελληνικά νησιά, η ηπειρωτική χώρα και μικρότεροι προορισμοί. Η ζήτηση για την Ελλάδα θα παραμείνει και στο μέλλον αμείωτη» τονίζει.


Παρά το μεγάλο ποσοστό κρατήσεων, η ικανοποίηση των πελατών της TUI έχει αυξηθεί στο 8,7% στην κλίμακα με άριστα το 10.

«Η ποιότητα των ξενοδοχείων και το επίπεδο του σέρβις δεν ήταν ποτέ καλύτερα από σήμερα» επισμαίνει στην ανακοίνωση της ΤUI ο Μάρεκ Αντριστσακ (Marek Andryszak). Τα ελληνικά ξενοδοχεία έχουν επιτύχει μεγάλες προόδους ιδίως στους τομείς «υπηρεσίες», «ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις» και «φιλοξενία». Συνολικά η Ελλάδα κατατάσσεται στους πιο δημοφιλείς αεροπορικούς τουριστικούς προορισμούς της TUI παγκοσμίως και καταλαμβάνει πλέον τη δεύτερη θέση μετά την Ισπανία.

πηγή: AΠΕ/ ΜΠΕ

Ελλάδα
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

2 σχόλια
Συμφωνω 100% με τον/την Network. Ειμαστε, λογω εξωγενων κυριως συγκυριων, σε μια περιοδο αυξημενης ζητησης. Πρεπει να γινει Εθνικη Στρατηγικη η αρτια εκμεταλλευση αυτης της ευκαιριας ετσι ωστε ακομη κι αν μεταβληθουν οι εξωγενεις παραγοντες κατα μας, να εχουμε δημιουργησει τοσο ισχυρο δεσιμο που να μην μεταβληθει η ζητηση προς εμας. Επισης, επειδη ειμαστε σε μεταβατικο σταδιο ειναι σημαντικο σημερα κιολας να χτισουμε νοοτροπια vip προορισμου ετσι ωστε πραγματι να προσελκυουμε την "αφροκρεμα" του παγκοσμιου τουρισμου. Ειναι σημαντικο να κρατησουμε την αναλογια πορων/επιςκεπτων χαμηλα ετσι ωστε να μην καταστρεψουμε τη φυσικη μας ομορφια απο υπεραριθμο αριθμο ανεξελεγκτων επισκεπτων. "Λιγοι" και καλοι. Τελος, τι σπουδαιο να εχουμε τουρισμο 365 μερες το χρονο;! Για παραδειγμα η Αθηνα ως πολιτιστικος προορισμος κυρίως, επρεπε να εχει περισσοτερους τουριστες το χειμωνα απο οτι το καλοκαιρι. Μνημεια, μουσεια κ γαστρονομικοι προορισμοι επρεπε να πνιγονται στον κοσμο 9 μηνες το χρονο. Τους 3 μηνες του καλοκαιριου με τον καυσωνα, να φυγουν κ αυτοι μαζι με εμας να παμε στην "επαρχια" να απολαυσουμε μαζι τις χαρες της.
Επιτυχία θα ήταν να γίνουμε προορισμός 12 μηνών και όχι να βουλιάξουμε σε 2 μήνες με 30 εκατομμύρια φτηνά πακέτα επειδή έχουν κλεισει οι γειτονικές ανταγωνιστικές χώρες.Ειναι καιρός να αναπτυχθεί επιτέλους ο θεματικός τουρισμός όπως ακριβώς κάνουν ψαγμένες αγορές π.χ. Ιταλία η οποία πουλάει πακέτα γαστρονομίας , ιστορίας η concept με ολόκληρες περιοχες που συνδιάζουν τα πάντα (Τοσκάνη)