Ο καύσωνας μόλις άρχισε, αλλά τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά για το οδόστρωμα των Αρμένων λίγα χιλιόμετρα νότια της πόλης του Ρεθύμνου.
Η άσφαλτος λιώνει από τις υψηλές θερμοκρασίες, υγροποιείται και οι οδηγοί αισθάνονται τα αυτοκίνητα να γλιστρούν.
Μοιάζει με χιουμοριστική είδηση, αλλά το cretedoc.gr έχει και βίντεο που καταγράφει τι ακριβώς συμβαίνει.
Όπως μεταδίδεται, οι κάτοικοι της περιοχής ζουν με το φόβο ενός ατυχήματος και καλούν μέσα από το φακό της ΚΡΗΤΗ TV, να γίνουν οι απαιτούμενες παρεμβάσεις έγκαιρα.
Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι ότι η διάβαση πεζών έχει διαγραφεί από την πλευρά του οδοστρώματος που λιώνει η άσφαλτος, ενώ οι διερχόμενοι πεζοί νιώθουν τα υποδήματα να κολλούν στη λιωμένη πίσσα της ασφάλτου, όπως διαβεβαιώνει και ο κάτοικος της περιοχής, Στέλιος Παπαδάκης.
Η δυσφορία από τις αναθυμιάσεις είναι έντονη τώρα που το θερμόμετρο χτυπάει κόκκινο, η λιωμένη πίσσα καθρεφτίζει παραπέμποντας σε βρεγμένο δρόμο, όπως και ο ήχος των διερχόμενων αυτοκινήτων.
Αυτό που φοβούνται οι κάτοικοι είναι μη συμβεί το ο,τιδήποτε τις νυχτερινές ώρες με τη μειωμένη ορατότητα, εάν κάποιο δίκυκλο περάσει από τις σχάρες που έχουν υποχωρήσει μέσα στο έδαφος από το λιώσιμο της ασφάλτου.
Πρόκειται για το πλέον πολυσύχναστο σημείο του επαρχιακού οδικού δικτύου του νομού Ρεθύμνου που ενώνει τη βόρεια με τη νότια Κρήτη κι απ' όπου διέρχονται χιλιάδες οχήματα καθημερινά. Το φαινόμενο είχε παρατηρηθεί και στα μέσα Μαΐου, οπότε και το θερμόμετρο είχε φτάσει στους 37 βαθμούς Κελσίου, όμως από χθες και για τις επόμενες μέρες θα αποτελεί καθημερινότητα, εάν δε ληφθεί αμέσως μέριμνα και με το δείκτη δυσφορίας να αγγίζει τους 40 βαθμούς Κελσίου.
Ήδη από τον περασμένο χειμώνα υπήρχε πρόβλημα στο ρεύμα προς Ρέθυμνο λόγω ολισθηρότητας στην υγρασία, όμως τώρα και μετά από σχετικό έγγραφο του προέδρου της τοπικής κοινότητας Αρμένων, Γιώργου Κολυβάκη, στη ΔΕΥΑ Ρεθύμνου που είχε πραγματοποιήσει έργα στην περιοχή, έχουν ληφθεί οι διαβεβαιώσεις για αποκατάσταση του οδοστρώματος που φέρεται να παρουσίασε αυτό το φαινόμενο λόγω αστοχίας υλικού με παραπάνω πίσσα σε σχέση με το χαλίκι που έπρεπε να έχει τοποθετηθεί.