Απάτη εκατομμυρίων στον ΟΣΕ: Υπάλληλοι και συμμορίες Ρομά πίσω από διαγωνισμούς με απευθείας αναθέσεις

Απάτη εκατομμυρίων στον ΟΣΕ: Υπάλληλοι και συμμορίες Ρομά πίσω από διαγωνισμούς με απευθείας αναθέσεις Facebook Twitter
7

Οκτώ υπάλληλοι του ΟΣΕ κατηγορούνται για απευθείας αναθέσεις διαγωνισμών πώλησης σκραπ του Οργανισμού σε τρία κυκλώματα Ρομά, με τις αντίστοιχες μίζες. Η συναλλαγή Ρομά- υπαλλήλων του ΟΣΕ είχε ξεκινήσει από το 2015.

Σύμφωνα με τον Σκάι, οι τρεις ομάδες των Ρομά με κοινό διευθυντήριο πέταγαν εκτός διαγωνισμού άτομα που ενδιαφέρονταν για το διαγωνισμό καθώς είχαν εσωτερική πληροφόρηση. 

Συγκεκριμένα, οι Ρομά έβρισκαν τα μέλη των επιτροπών παραλαβής των αντικειμένων που πλειστηριάζονταν, τους λάδωναν και έπαιρναν τους διαγωνισμούς. Τα μέλη των επιτροπών είτε τους έδιναν μεγαλύτερη ποσότητα σε σκραπ ή μικρότερη γα να κερδίσουν τη διαφορά σε μαύρο χρήμα.


Μεταξύ των αντικειμένων ήταν και μεταλλικά αντικείμενα άχρηστα μεν αλλά επικίνδυνα για τη δημόσια υγεία και έπρεπε να μεταφερθούν από μια αποθήκη σε άλλη, με βάση τη διαδικασία. Αυτά κατέληγαν στους Ρομά με τη βοήθεια διευθυντή καταστήματος του ΟΣΕ που τους έδινε τα απαραίτητα χαρτιά. Μόνο σε μια αποθήκη στη Θεσσαλονίκη βρέθηκαν 300 τόνοι μεταλλικών αντικειμένων.

Όπως διαπιστώθηκε, τρεις υπάλληλοι του ΟΣΕ είχαν λάβει ο κάθε ένας από 15.000 έως 25.000 ευρώ σε μίζες, ενώ συνολικά και οι 8 είχαν λάβει 100.000 ευρώ.

Τα χρήματα της επιχείρησης των Ρομά κατέληγαν σε βουλγαρικές τράπεζες απ' όπου πληρώνονταν και οι υπάλληλοι του ΟΣΕ. Είναι ενδεικτικό ότι στα σπίτια των υπαλλήλων βρέθηκαν δεσμίδες χρημάτων με ταινίες από βουλγαρικές τράπεζες.

Μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί οι οχτώ υπάλληλοι του ΟΣΕ και οι 11 Ρομά από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας. Σε λίγες ώρες θα γίνει επίσημη παρουσίαση της υπόθεσης παρουσία του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη και του αναπληρωτή υπουργού Προστασίας του Πολίτη Νίκου Τόσκα.

Ελλάδα
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σπείρα πουλούσε ανύπαρκτα αυτοκίνητα: Έβγαλαν σχεδόν 3 εκατ. ευρώ - Πώς δρούσαν

Ελλάδα / Σπείρα πουλούσε ανύπαρκτα αυτοκίνητα: Έβγαλαν σχεδόν 3 εκατ. ευρώ - Πώς δρούσαν

Τα θύματα έβλεπαν ευκαιρία για να αποκτήσουν το ΙΧ της αρεσκείας τους σε τιμές κάτω του κόστους ενώ οι δράστες εκμεταλλεύονταν κυβερνητικές εξαγγελίες για επιδοτήσεις ή οικονομικές ενισχύσεις, ώστε να προσελκύσουν κι άλλα θύματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Φυσικα οι εν λογω υπαλληλοι θα ηταν προτεργατες στην αντισταση για την ιδιωτικοποιηση του ΟΣΕ. Για να δουμε ποτε θα τελεσιδικησει και αυτη η υποθεση και ποια θα ειναι η ποινη στους υπαλληλους... Περιττο να πω οτι σε ενα ευνομουμενο κρατος θα ειχαμε αμεση απολυση και δημευση περιουσιας μεχρι του ποσου της ζημιας...
Σίγουρα πρωτεργάτες στον αγώνα… και μάλιστα θα έσκουζαν στα καφενεία για μνημόνια γερμανοτσολιάδες και τους γ@μ!μεν(_)ς δανειστές που μας τα παίρνουν ! Το χειρότερο απ’όλα είναι ότι ο μόνος άνθρωπος (γενικός δ/ντης) που κατάφερε να μαζέψει τη σαβούρα και να κάνει τον οργανισμό κερδοφόρο «παραιτήθηκε» νομίζω στο peak του προσφυγικού το 2015 όταν πρόσφυγες και συλλογικότητες μας έκλειναν τα σύνορα με αποτέλεσμα να χαθούν όλες οι εμπορικές συμφωνίες .
Κατι σχετικο απο το 2011. ΟΣΕ Η ακινητη περιουσια του ΟΣΕ βασει της τελευταιας αποτιμησης φτανει τα 85.000 στρεμματα. Η αξια της ανερχεται σε 4.6 δισεκατομμυρια ευρω.Εχει στην κατοχη του 4.500 ακινητα. Τα μισθωμενα φτανουν τα 820. Τα εσοδα του ΟΣΕ απο τα μισθωμενα ακινητα δε ξεπερνουν τα 3 εκατομμυρια ευρω !Η αξια της παγιας σιδηροδρομικης υποδομης ανερχεται σε περιπου 7.5 δισεκατομμυρια ευρω.Ακινητα προς αξιοποιηση ειναι : Οι σιδηροδρομικοι σταθμοι ( Αθηνας, Θεσσαλονικης, Πειραια, Βολο, Λαρισα ). Τα μη σιδηροδρομικα ακινητα σε ολη τη χωρα σε συνεργασια με την Τοπικη αυτοδιοικηση. Τμημα του ακινητου στην περιοχη Λευκα. Ακινητα και οικοπεδα σε Βολο και Λαρισα.Πηγη : Ημερησια ( Imerisia.gr ) - 26 Φεβ 2011.
Μιας και αναφέρεσαι στο παρελθόν επίτρεψέ μου δύο παρεκβάσεις:(α) Ο Κωστάκης ο Καλαμαρακοφάγος όταν ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας αντί να εξυγιάνει τον ΟΣΕ τον έσπασε σε κομμάτια για να μη φαίνεται πόσο μέσα έμπαινε. Έτσι γεννήθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΔΙΣΥ, χώρια ο ΟΣΕ κι η ΓΑΙΑΟΣΕ. 4 εταιρείες, 4 "φιλικά" ΔΣ, όλα τα έξοδα Χ 4. Τρία χρόνια μετά (το 2010) η ΕΔΙΣΥ επέστρεψε στις αγκάλες του ΟΣΕ. Ο ΟΣΕ στις καλές του μέρες έμπαινε μέσα (καθαρή ζημία) 950 εκατομμύρια τον χρόνο!! No wonder why...(β) Οι περιγραφές των υπαλλήλων του ΟΣΕ ξεπερνάνε επιθεωρήσεις που σατιρίζουν δημόσιους υπαλλήλους. Από αποθηκάριους που δεν είχαν ποτέ τους inventory (απλά στεκόντουσαν στην πόρτα της αποθήκης) μέχρι άδεια γραφεία που γεμίζαν μισή ώρα πριν το σχόλασμα.Αλλά εδώ πάει το ρητό μάθαν ότι μαμιόμαστε πλακώσαν κι οι Ρομά.
Ο κύκλος του χρήματος στην Ελλάδα η πώς έρχεται η ανάπτυξη:Πληρώνεις φόρους => Το δημόσιο πληρώνει τον υπάλληλο του ΟΣΕ και αγοράζει υλικό (προφανώς υπερτιμημένο.. μίζα #1) => Το υλικό βαφτίζεται άχρηστο από τον άχρηστο υπάλληλο => ο ρομά το αγοράζει και δίνει μίζα #2 => το κράτος σου ζητά επιπλέον φόρο για να κρατήσει ζωντανό τον ζημιωμένο ΟΣΕ και κάνει ΕΔΕ ! => Η απόφαση μπαίνει στο ντουλάπι και ο άχρηστος επαναπροσλαμβάνεται σαν να μην τρέχει τίποτα => Το κράτος σου ξαναζητά έξτρα φόρο για να πληρώσει το νέο υλικό ,τον άχρηστο υπάλληλο και κοινωνικό μέρισμα στον ρομά =>το κόμμα βαφτίζει όλο το παραπάνο κοινωνική δικαιοσύνη , ψηφίζεται απο τους ενδιαφερόμενους και γίνεται κυβέρνηση => και πάλι απο την αρχή.. Μάλλον η μυρωδιά της σήψης είναι εθιστική τελικα