Βίλα Αμαλία: Προχωράει η μετατροπή της σε σχολείο

Βίλα Αμαλία: Προχωράει η μετατροπή της σε σχολείο Facebook Twitter
7

Ο Δήμος Αθηναίων προχωράει την κτιριακή ανακατασκευή του συγκροτήματος της "Βίλας Αμαλία", ώστε να λειτουργήσει ξανά ως σχολική μονάδα. Να θυμήσουμε ότι αρκετά χρόνια πριν καταληφθεί το ένα από τα δύο κτίρια του συγκροτήματος φιλοξενούσε το 2ο Γυμνάσιο Αρρένων Αθηνών. Το "κτιριακό σύμπλεγμα" περιγράφεται από δυο κτίρια με κοινό αίθριο χώρο - από τη μία ήταν η πάλαι ποτέ λεγόμενη έπαυλη Αργυρόπουλου (υπήρξε κατοικία του πρεσβευτή Περικλή Αργυρόπουλου) και από την άλλη ένα κτίριο που λέγεται ότι υπήρξε κατοικία του Ιωάννη Ράλλη, του πρωθυπουργού της διορισμένης κατ' εντολήν των γερμανικών κατοχικών δυνάμεων κυβέρνησης (1943).

Την Τετάρτη εγκρίθηκαν από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Αθηναίων οι όροι διακήρυξης του έργου, που περιλαμβάνει την αποκατάσταση και των δύο κτιρίων στη συμβολή των οδών Αχαρνών και Χέυδεν, με προϋπολογισμό 3.005.000 ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν μέχρι τις 7 Ιανουαρίου του 2014 να καταθέσουν τις προσφορές τους. To έργο χρηματοδοτείται 100% από πόρους του ΕΣΠΑ.

Σύμφωνα με τη μελέτη ανακατασκευής προβλέπεται η διατήρηση και ενίσχυση της περιμετρικής λιθοδομής, η κατεδάφιση όλων των υπόλοιπων δομικών στοιχείων στο εσωτερικό, ούτως ώστε να γίνει πλήρης εκμετάλλευση του χώρου για εργαστήρια, χώρους πληροφορικής, βοηθητικούς χώρους κ.λπ. Επίσης, προγραμματίζεται ενοποίηση των δύο κτιρίων εσωτερικά και στις τρεις στάθμες, εσωτερική διαρρύθμιση, η οποία ακολουθεί πιστά τις όψεις του κτιρίου, αποκατάσταση των διακοσμητικών στοιχείων των όψεων στην αρχική τους μορφή, και ανακατασκευή του κεντρικού κλιμακοστασίου στην αρχική του μορφή. Η υπογραφή της σύμβασης αναμένεται να γίνει τον Μάρτιο του 2014 και τα έργα να ολοκληρωθούν το καλοκαίρι του 2015.

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ελλάδα / Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ο πρώτος διαγωνισμός επαναξιολογήθηκε και ακυρώθηκε, οι προτάσεις που κατατέθηκαν στον δεύτερο δεν μας ικανοποιούσαν και οι προθεσμίες λειτουργίας του μετρό μας υποχρέωσαν σε απευθείας ανάθεση, υποστηρίζει η «Ελληνικό Μετρό»
LIFO NEWSROOM