Το 2015 τα ήπιαμε λιγότερο από ποτέ

Το 2015 τα ήπιαμε λιγότερο από ποτέ Facebook Twitter
0

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα της Euromonitor International, η παγκόσμια κατανάλωση αλκοολούχων ποτών σημείωσε  μείωση της τάξης του 0,7 τοις εκατό το 2015, σημειώνοντας ιστορικό αρνητικό από το 2011, την χρονιά που ξεκίνησαν και οι ετήσιες παγκόσμιες μετρήσεις. Αυτό μεταφράζεται σε απώλεια 1,7 δισεκατομμυρίων λίτρων οινοπνευματωδών ποτών από το 2014.

Η πτώση φαίνεται να έχει επιβαρυνθεί σημαντικά εξαιτίας της επίδρασης της μακροοικονομικής κρίσης στην Κίνα, η οποία κατέγραψε 3,5 τοις εκατό μείωση. Βραζιλία και την Ανατολική Ευρώπη παρουσίασαν περαιτέρω αδυναμίες, με πτώση 2,5 και 4,9 τοις εκατό, αντίστοιχα.

Ποιοι είναι οι μεγάλοι χαμένοι και ποιοι κέρδισαν; Ο κος Σπύρος Μαλανδράκης, αναλυτής του Euromonitor, σχολιάζει πως τα Premium Αγγλικά τζιν, τα ουίσκι με προέλευση την Ιρλανδία και την Ιαπωνία και οι μαύρες και μη αλκοολούχες μπίρες είναι οι σημαιοφόροι της ανάπτυξης και παρά την κρίση κέρδισαν έδαφος. Τεκίλα και μπέρμπον παρέμειναν σταθερά, ενώ το κονιάκ ανέκαμψε έντονα. Λευκά και κόκκινα κρασιά διατήρησαν φυσιολογικά επίπεδα. Οι δύο μεγάλοι χαμένοι του 2015 είναι η βότκα και το ρούμι.

Η κατανάλωση αλκοόλ στη Ρωσία και την Ουκρανία μετά από μια χρονιά με πολιτικές εντάσεις, οικονομικές κυρώσεις και πτώση στις τιμές του πετρελαίου που επηρέασε τις οικονομίες των αγορών τους, είναι και η κύρια αιτία για την κατάρρευσης της βότκας, η οποία βασίζεται στη Ρωσία για περίπου το ένα τρίτο των παγκόσμιων πωλήσεων της.

Το παρακάτω γράφημα διευκρινίζει πώς η Κίνα συνέβαλε στην μεγάλη πτώση του 2015:

Το 2015 τα ήπιαμε λιγότερο από ποτέ Facebook Twitter

Ωστόσο η πρώτη γενική εικόνα για το 2016 δείχνει θετικά σημάδια και το Euromonitor εκτιμά πως φέτος θα υπάρξει ανάκαμψη.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ