Η ευτυχία είναι ένα μισοάδειο ποτήρι

Η ευτυχία είναι ένα μισοάδειο ποτήρι Facebook Twitter
0

 

Το άρθρο του συγγραφέα Oliver Burkeman στο Guardian με τίτλο «Η ευτυχία είναι ένα μισοάδειο ποτήρι», ξεκινάει με μια εικόνα του «Μουσείου αποτυχημένων προϊόντων». Ουσιαστικά πρόκειται για μια αποθήκη στην Ann Ardor του Μίτσιγκαν με προϊόντα τα οποία για διάφορους λόγους δεν κατάφεραν να «περπατήσουν» στην αγορά και κατέληξαν εδώ. Τσίχλες, σαμπουάν, γαριδάκια, κορν-φλέικς, αφρόλουτρα, χαρτικά τα πάντα είναι συγκεντρωμένα σε αυτά τα ράφια. Ιδέα ενός συνταξιούχου σήμερα που εργαζόταν στο marketing του Robert MacMath ο οποίος ξεκίνησε εδώ και δεκαετίες να συλλέγει αποτυχημένα προϊόντα που δεν βρήκαν την ανταπόκριση του κοινού και κατέληξαν εδώ. Σήμερα αποτελεί ένα πόλο έλξης για τους ανθρώπους που εργάζονται στο χώρο της πώλησης προϊόντων. Όσοι το επισκέπτονται επικεντρώνονται στο τι είναι αυτό που οδήγησε εδώ τα προϊόντα ώστε να μην επαναληφθεί σήμερα. Από την ποιότητα του περιεχομένου μέχρι την συσκευασία.

 

Το «μουσείο αποτυχημένων προϊόντων» είναι ο βασικός κορμός του άρθρου πάνω στον οποίο στηρίζεται ο συγγραφέας ώστε να αναδείξει την αξία της αποτυχίας. Τα αποτυχημένα προϊόντα αποτελούν πόλο έλξης για αυτούς που θέλουν να κάνουν κάτι επιτυχημένο.

Ο συγγραφέας σχολιάζει την εμμονή μιας ολόκληρης εποχής με την «θετική σκέψη». Αναφέρεται στην πίεση που περνά ο σύγχρονος άνθρωπος με το να σκέφτεται μόνο θετικά και στο πόσο απροετοίμαστος αισθάνεται όταν έρχεται η αποτυχία. Ουσιαστικά ο Burkeman θέλει να οδηγήσει τους ανθρώπους να σκέφτονται θετικά μέσα από τις αποτυχίες τους. Ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα από ότι αυτό που ζούμε σήμερα. Ότι πάντα υπάρχει μια χειρότερη αποτυχία από αυτή την οποία βιώνουμε.

 

Με μια αναφορά στους Στωικούς φιλοσόφους της αρχαίας Ελλάδας, ο συγγραφέας φαίνεται να ενστερνίζεται την άποψη ότι η ιδανική συνθήκη που πρέπει να κυριαρχεί στο μυαλό είναι η αταραξία. Ούτε ο φόβος της αποτυχίας ούτε η προσμονή για τη μεγάλη νίκη.

Στη συνέχεια γίνεται μια αναφορά για το πώς ο άνθρωπος μέσα από τις συνεχείς αποτυχίες έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να ανακαλύψει το πραγματικό του ταλέντο. Η βεβαιότητα που δημιουργεί η επιτυχία σε κάτι που κάνουμε καλά, ίσως μας πηγαίνει μακριά από αυτό που είμαστε πραγματικά ικανοί να κάνουμε. Το να είμαστε ανεκτικοί με τις αποτυχίες μας και να συνεχίζουμε είναι το βασικό μήνυμα του άρθρου.

 

Στο βίντεο η θεωρία του σε σκίτσα:

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM