Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που προτιμούν οι Έλληνες

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που προτιμούν οι Έλληνες Facebook Twitter
Συνολικά, πουλήθηκαν 53.059 καινούργια αυτοκίνητα από την 1 Ιανουαρίου 2015 έως την 31 Αυγούστου 2015
0


Μπορεί τα capital controls να έβαλαν φρένο σε πολλές επιχειρήσεις και να έκλεισαν ακόμη περισσότερες, η ελληνική αγορά του αυτοκινήτου ωστόσο σημείωσε θετικό πρόσημο το οκτάμηνο Ιανουάριου - Αυγούστου του 2015.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ(Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), ο όγκος των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων, αυξήθηκε κατά 8,7% το οκτάμηνο, σε σχέση με το αντίστοιχο οκτάμηνο του 2014.

Συνολικά, πουλήθηκαν 53.059 καινούργια αυτοκίνητα από την 1 Ιανουαρίου 2015 έως την 31 Αυγούστου 2015. Το ίδιο χρονικό διάστημα του 2014, είχαν πάρει πινακίδες 48.790 καινούργια αυτοκίνητα.


Αξίζει να τονισθεί ότι, τον Αύγουστο το ποσοστό της αύξησης των πωλήσεων ανήλθε στο 21%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Πρόκειται για τον τρίτο μήνα, που σημειώθηκε αυξητική τάση, κατά την διάρκεια του οκτάμηνου. Οι προηγούμενες θετικές επιδόσεις κατεγράφησαν τον Απρίλιο 43,3% και τον Μάιο 21,6%.

Στα επίσημα στοιχεία, περιλαμβάνονται και οι επιδόσεις των μοντέλων που διατίθενται στην ελληνική αγορά, το οκτάμηνο.

Τα δημοφιλέστερα μοντέλα της ελληνικής αγοράς, ανάλογα με την κατηγορία που ανήκει το κάθε αυτοκίνητο, το οκτάμηνο Ιανουάριου - Αυγούστου του 2015 είναι τα εξής: Toyota Yaris 3.231, Nissan Qashqai 1.665, Fiat Panda 1.289, Skoda Octavia 665, Nissan Note 613, Suzuki SX4 492, Mercedes V Class 162, Mercedes E 43, Mini Cabrio 16 και Mercedes S 10.


Στη λίστα των δημοφιλών αυτοκινήτων που κατέλαβαν τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων στη κατηγορία τους, υπάρχουν τέσσερα ιαπωνικά μοντέλα, τρία γερμανικά, ένα ιταλικό, ένα τσεχικό και ένα βρετανικό μοντέλο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ