Aυτό είναι το παπούτσι που έσπασε όλα τα ρεκόρ της Adidas

Aυτό είναι το παπούτσι που έσπασε όλα τα ρεκόρ της Adidas Facebook Twitter
0

Mπορεί τα Yeezys του Kanye West να είχαν το μεγαλύτερο hype στα εντιτόριαλ μόδας και τις επιδείξεις, αλλά το κρυφό όπλο της Adidas που έσπασε όλα τα ρεκόρ, ήταν ένα άλλο παπούτσι, το οποίο σίγουρα είδαμε όλοι να φοριέται πολύ.

Η Adidas ανακοίνωσε μέσω του Bloomberg, ότι ο σούπερ σταρ της περασμένης χρονιάς ήταν στην πραγματικότητα το ίδιο το Superstar.


Το σχέδιο αυτό, που γνώρισε πρωτοφανή επιτυχία, έγινε εμμονή και φορέθηκε από ανθρώπους κάθε ηλικίας, πούλησε 15 εκατομμύρια ζευγάρια και έφερε στα ταμεία της εταιρείας μεγάλα ποσά, τόσα ώστε να χαρακτηρίζεται από το Bloomberg ως το παπούτσι που έσωσε την εταιρεία.

Aυτό είναι το παπούτσι που έσπασε όλα τα ρεκόρ της Adidas Facebook Twitter

Η επαναφορά του από τα '70s έγινε αρχικά με την υπογραφή μια σειράς από τον Pharrell που κυκλοφόρησε σε 50 διαφορετικά χρώματα και μέσα σε λίγοι καιρό η επιτυχία εξαργυρώθηκε με δεκάδες ακόμη εκδοχές που έγιναν ανάρπαστες. Σε οικονομικά νούμερα, αυτό σημαίνει πως για κάθε δέκα δολάρια που μπήκαν στα ταμεία της Adidas από τις πωλήσεις όλων των ειδών, το ένα δολάριο προέρχεται από το σχέδιο αυτό. Το παπούτσι αυτό το οποίο έγινε η ναυαρχίδα της Adidas για την περασμένη χρονιά, έδωσε ώθηση σε όλη τη σειρά Originals η οποία είδε τις πωλήσεις να εκτινάσσονται με αύξηση 46% στο τζίρο, νούμερο που καμία άλλη σειρά ή κατηγορία της εταιρείας δεν κατάφερε να προσεγγίσει. Η δεύτερη πιο μεγάλη αύξηση σε πωλήσεις σημειώθηκε στην ποδοσφαιρική σειρά με πρωταγωνιστή τον Lionel Messi.

Aυτό είναι το παπούτσι που έσπασε όλα τα ρεκόρ της Adidas Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ