Μια συγκλονιστική διαφήμιση από την τηλεόραση της Δανίας με το πιο επίκαιρο μήνυμα αυτών των ημερών

5

Σε μια παγκοσμίως θυελλώδη περίοδο για την ανθρωπότητα όπου κυριαρχούν ο διχασμός, η ξενοφοβία, οι διακρίσεις και ο ρατσισμός, η συζήτηση για πώς θα πρέπει να αφήσουμε στην άκρη όσα μας χωρίζουν και να στραφούμε σε όσα μας ενώνουν, είναι πιο επίκαιρη από ποτέ.

  

Καμιά φορά οι άνθρωποι εντοπίζουν δύσκολα όσα τους ενώνουν με τους άλλους, αλλά βρίσκουν με μεγάλη ευκολία όσα νομίζουν πως πρέπει να τους χωρίζουν. Αυτό είναι το κόνσεπτ της νέας διαφήμισης που κυκλοφόρησε η τηλεόραση της Δανίας TV2 που θέλησε να στείλει ένα μήνυμα κατά των διακρίσεων και υπέρ της ενότητας και της αλληλεγγύης.

Στην αρχή όλοι είναι στο δικό τους στρατόπεδο, αλλά πολύ εύκολα, μέσα σε τρία λεπτά, θα δείτε πώς το σποτ "Us vs Them" δείχνει έναν νέο τρόπο αντίληψης που ενώνει τους ανθρώπους.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί έφυγα από την Ουάσιγκτον Ποστ

Τι διαβάζουμε σήμερα / Γιατί έφυγα από την Ουάσιγκτον Ποστ

Μετά από σαράντα χρόνια στην εφημερίδα, η αρθρογράφος γνώμης της Washington Post Ρουθ Μάρκους υπέβαλλε προχθές την παραίτησή της και εξηγεί στο κείμενο που δημοσιεύεται στο New Yorker γιατί δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.
THE LIFO TEAM
Δημήτρης Οικονόμου: Απαράδεκτη η φράση για τους ανάπηρους, ζητούμε συγγνώμη

TV & Media / Δημήτρης Οικονόμου: Απαράδεκτη η φράση για τους ανάπηρους, ζητούμε συγγνώμη

«Ειπώθηκε μία φράση, η οποία ήταν λάθος 100%, δεν έπρεπε να ειπωθεί με τον τρόπο που ειπώθηκε, γιατί αναπαράγει στερεότυπα για τη μη ισότιμη μεταχείριση των αναπήρων», δήλωσε ο δημοσιογράφος του Σκάι
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Στη Δανία δεν είχαν αποφασίσει να καταθέτουν οι πρόσφυγες τα τιμαλφή τους ως αντάλλαγμα για την υποδοχή τους στη χώρα;Ωστόσο το μήνυμα είναι απλό και ουσιαστικό και με πολλούς αποδέκτες. Δεν μπορώ να σκεφτώ ένα αντίστοιχο τηλεοπτικό σποτ στην ελληνική τηλεόραση όπου, χωρίς να κρύβουν τα πρόσωπά τους, θα ομολογούσαν κάποιοι ότι είναι αμφισεξουαλικοί ή έχουν πέσει θύματα bullying.