Αφιέρωμα της Le Figaro στον Πίτερ Οικονομίδη

Αφιέρωμα της Le Figaro στον Πίτερ Οικονομίδη Facebook Twitter
0

Η γαλλική εφημερίδα Le Figaro δημοσίευσε ένα άρθρο σχετικά με τον διαφημιστή- και Έλληνα της Διασποράς-, Πίτερ Οικονομίδη αναφερόμενη στην τελευταία διαφημιστική προσπάθεια που έγινε στον ευρωπαϊκό Τύπο ( σε επιλεγμένα έντυπα στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και το Ηνωμένο Βασίλειο) με στόχο την αλλαγή της εικόνας της Ελλάδας και την προσέλκυση επενδυτών.

Για την ιστορία το σλόγκαν της διαφήμισης ήταν το «Give Greece a Chance», (Δώστε μια ευκαιρία στην Ελλάδα), μεταφρασμένο στις διάφορες γλώσσες ενώ στη συνέχεια εξηγούσε το πώς η Ελλάδα υιοθέτησε το «πιο αυστηρό πρόγραμμα λιτότητας της σύγχρονης εποχής». Η χρηματοδότηση της διαφήμισης έγινε από είκοσι μεγάλες ελληνικές εταιρείες, οι οποίες και ανέθεσαν την όλη πρωτοβουλία στον Πίτερ Οικονομίδη.

Όπως ανέφερε και ο ίδιος ο Πίτερ Οικονομίδης στην εφημερίδα, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Ελλάδα σήμερα μπορούν να παραλληλιστούν με τις δυσκολίες που είχε η Apple στα τέλη της δεκαετίας '90. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο Οικονομίδης είχε συμμετάσχει στην ανανέωση της εικόνας της Apple το 1997, δημιουργώντας με τον Steve Jobs το σλόγκαν: «Think different» (Σκέψου διαφορετικά). «Δεν είχε κανένα καινούργιο προϊόν, οι υπολογιστές ήταν αργοί, η εταιρεία έχανε μερίδια αγοράς. Επικεντρωθήκαμε στο DNA της Apple δείχνοντας με τι θα έμοιαζε το μέλλον εάν βασίζετο στην καινοτομία».

Κάπως έτσι λοιπόν προέκυψε και ο τίτλος του δημοσιεύματος: «Ονειρεύεται την Ελλάδα του μέλλοντος ως την Apple της Μεσογείου».

Διαβάστε ( στα γαλλικά) ολόκληρο το δημοσίευμα εδώ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

TV & Media / Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

Η ραγδαία αύξηση συνδρομητών επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του Netflix στην αγορά, σε μια περίοδο όπου ανταγωνιστές όπως η Disney και η Warner Bros. Discovery καταβάλλουν προσπάθειες να φτάσουν τη δημοτικότητα και την κερδοφορία της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Λος Άντζελες: Αντιδράσεις για τον «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ που χρησιμοποίησε μανταλάκια για να σφίξει το αντιπυρικό του μπουφάν

TV & Media / Λος Άντζελες: Μέσα στην απόλυτη καταστροφή, «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ έσφιξε το αντιπυρικό μπουφάν με μανταλάκια

Το ξύλινο μανταλάκι τραβούσε το επιπλέον ύφασμα στο μπουφάν του δημοσιογράφου του ABC Ντέιβιντ Μιουρ, κάνοντάς το να εφαρμόζει πιο σφιχτά στο σώμα του
LIFO NEWSROOM
Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM