Παρά το ότι τους τελευταίους μήνες λειτουργεί ακέφαλη, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων εξέδωσε οδηγό για την τηλεφωνία και το διαδίκτυο, επιχειρώντας να δημιουργήσει ένα χρηστικό εργαλείο που θα απαντά σε περισσότερα από 100 ερωτήματα καταναλωτών.
Συγκεκριμένα, ο «οδηγός καταναλωτή» δίνει απαντήσεις σε θέματα που αφορούν τη σταθερή και κινητή τηλεφωνία, το Διαδίκτυο, τις ευρυζωνικές υπηρεσίες και ό,τι άλλο μπορεί να αφορά την καθημερινότητα του καταναλωτή σε σχέση με τις επικοινωνίες και είναι... δύσκολο να ανακαλύψει, κάνοντας χρήση μόνο των εκάστοτε υπηρεσιών εξυπηρέτησης.
Στην ίδια έκδοση, παρέχονται και εναλλακτικές που αφορούν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του χρήστη μέσων ηλεκτρονικής επικοινωνίας, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εταιρειών, καθώς και προτάσεις για την επίλυση τυχόν προβλημάτων.
Για τη συγκεκριμένη προσπάθεια χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία που υπήρχαν στη διάθεση της επιτροπής από τους κατά καιρούς εποπτικούς ελέγχους της στην αγορά των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καθώς και από την αξιολόγηση καταγγελιών από τον Τομέα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της Αρχής.
σχόλια