«Δεν θέλω να σκοτώνω ζώα για να φτιάξω ρούχα» - Η Donatella Versace ανακοίνωσε το τέλος της γούνας

«Δεν θέλω να σκοτώνω ζώα για να φτιάξω ρούχα» - Η Donatella Versace ανακοίνωσε το τέλος της γούνας Facebook Twitter
3

Η Donatella Versace ανακοίνωσε ότι ο οίκος της οικογένειάς της δεν θα χρησιμοποιεί πλέον αληθινή γούνα στις κολεξιόν του, σύμφωνα με συνέντευξη σε βρετανικό περιοδικό.

Η ιταλίδα βασίλισσα της μόδας και  δημιουργική διευθύντρια του οίκου Versace είπε στο περιοδικό της εφημερίδας «The Economist» ότι σταματά την πρακτική χρήσης αληθινής γούνας, χωρίς να παράσχει περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με την αλλαγή.

«Γούνα; Τελείωσα με αυτό», δήλωσε η Versace. «Δεν θέλω να σκοτώνω ζώα για να φτιάξω μόδα», δήλωσε η ισχυρή γυναίκα της μόδας. «Δεν αισθάνομαι πως είναι σωστό» σημείωσε.

Η ανακοίνωση ήταν αιφνίδια και καθώς έγινε μέσω συνέντευξης, το δικτυακό κατάστημα ειδών Versace εξακολουθεί να διαθέτει ακόμη ρούχα και αξεσουάρ με γούνα.

Ο οίκος Versace είχε προηγουμένως αντισταθεί στην πίεση να ακολουθήσει το παράδειγμα οίκων μόδας, όπως οι Armani, Calvin Klein, Hugo Boss και Ralph Lauren, οι οποίοι είχαν ήδη αφαιρέσει τις γούνες από τις συλλογές τους.

Το brand ειδών πολυτελείας έχει συμπεριλάβει πολλά ρούχα από γούνα βιζόν και ρακούν, σύμφωνα με τον φορέα Humane Society International (HSI), ο οποίος εκστρατεύει παγκοσμίως για τον τερματισμό του εμπορίου γούνας.

Η Διεθνής Ομοσπονδία Γούνας δήλωσε ότι ήταν "απογοητευμένη" από την απόφαση. Αλλά οι ακτιβιστές ενθουσιάστηκαν όπως ήταν αναμενόμενο, αν και αναμένουν από τον οίκο να κάνει και επίσημη ανακοίνωση για το πότε σταματά οριστικά να διαθέτει και να χρησιμοποιεί ρούχα με αληθινή γούνα.

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φίλοι του Ισαάκ Σούση, τον αποχαιρετούν: «Έφυγε ταλαιπωρημένος και απομονωμένος»

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ισαάκ Σούσης: «Έφυγε ταλαιπωρημένος και απομονωμένος» γράφουν φίλοι του στιχουργού

Ο Ισαάκ Σούσης, ποιητής και στιχουργός, είχε συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας και ο Γιώργος Νταλάρας - Το μήνυμα της οικογένειάς του στα social media
LIFO NEWSROOM