Δυσμενής μετάθεση νηπιαγωγού με την «αρωγή» της Χ.Α.

Δυσμενής μετάθεση νηπιαγωγού με την «αρωγή» της Χ.Α. Facebook Twitter
9

Νηπιαγωγός μετατέθηκε από το σχολείο στο οποίο υπηρετούσε στο Νυδρί Λευκάδας επειδή επέτρεψε στη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, να αναρτηθούν στον πίνακα ανακοινώσεων και αλβανικές σημαίες, εκτός από ελληνικές. Η νηπιαγωγός είχε ζητήσει από τα παιδιά να ζωγραφίσουν τη σημαία της χώρας τους στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Τα ελληνόπουλα ζωγράφισαν την ελληνική σημαία ενώ υπήρχαν και αλβανικής καταγωγής παιδιά που ζωγράφισαν την αλβανική σημαία. Στον πίνακα καρφιτσώθηκαν και οι δύο σημαίες, προκαλώντας την αντίδραση κάποιων γονέων που φρόντισαν να ενημερώσουν τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και τον βουλευτή της Χ.Α. Μπαρμπαρούση.

Η Διεύθυνση διέταξε ΕΔΕ ενώ η Χ.Α. εξέδωσε ανακοίνωση κατά της «φιλοαλβανής» νηπιαγωγού. Μέχρι να γίνει η ΕΔΕ μετατέθηκε εν τω μεταξύ σε άλλο σχολείο.

Σύμφωνα με το : lefkadapress.gr ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ανακοίνωσε δίωρη στάση εργασίας για αύριο Τετάρτη και συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Πρωτοβάθμιας Διεύθυνσης ζητώντας να ανακληθεί η μετάθεση και να σταματήσει η ΕΔΕ.

Προς Μπαρμπαρούση επιστολή: "ΌΧΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΟΔΑΠΑ!"

Τρείες γονείς "προσέφυγαν" στη Χ.Α.. Ένας εξ αυτών απέστειλε την παρακάτω επιστολή απευθυνόμενος στον Μπαρμπαρούση:

"ΠΡΟΣ κ. ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΥΣΗ

Το Νυδρί Λευκάδας έχει 2 Νηπιαγωγεία.

Το 1o στεγάζεται στο Δημοτικό Σχολείο Νυδρίου και το 2ο που στεγάζεται στο παλαιό Δημοτικό Σχολείο Περιγιαλίου. Το 1ο Νηπιαγωγείο έχει 2 τάξεις.

Στη μία διδάσκει η διευθύντρια του σχολείου και στην άλλη η κ. Ασπασία (άγνωστο επίθετο). Στις αρχές Οκτωβρίου, που συνήθως αρχίζουν οι προετοιμασίες για τις σχολικές γιορτές για το 1940, οι δασκάλες του 1ου Νηπιαγωγείου αποφάσισαν να μην κάνουν γιορτή.

Έπειτα από πίεση των γονέων (ότι στο 2ο Νηπιαγωγείο θα κάνουν γιορτή και εσείς δεν θα κάνετε) αποφάσισαν να κάνουν και αυτές γιορτές για το 1940, αλλά χωρίς γονείς.

Την Πέμπτη 25/10/2012, το μεσημέρι γύρω στις 15:00 η ώρα, μου τηλεφώνησε μια μάνα του δημοτικού και με ρώτησε εάν γνωρίζω τι έγινε στο 1ο Νηπιαγωγείο, στην τάξη της κ. Ασπασίας . Μου είπε ότι η κ. Ασπασία κρέμασε στην τάξη, για την αυριανή γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, Ελληνικές και Αλβανικές σημαίες. Στην ερώτηση μάνας μαθητή της ,γιατί αυτό, απάντησε ότι είναι η γιορτή της σημαίας.

Άλλη μάνα της διπλανής τάξης που είδε τις Αλβανικές σημαίες και ρώτησε την διευθύντρια του σχολείου, καθώς και μάνα του Δημοτικού που ρώτησε την Διευθύντρια, πήραν την απάντηση ότι είναι στα πλαίσια της διαπολιτισμικότητας.

Αμέσως πήρα τηλέφωνο τον κ. Δήμα, διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου, και τον ρώτησα τι γιορτάζουμε με τις αυριανές σχολικές εορτές. Την γιορτή της σημαίας γενικά, ή την γιορτή της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ.

Του εξήγησα τι έχει γίνει και του ζήτησα το τηλέφωνο του διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Λευκάδα. Μίλησα μαζί του και του είπα τι έγινε και με διαβεβαίωσε ότι θα το αναλάβει αυτός.

Το ίδιο απόγευμα βρήκα κάποιους γονείς που τα παιδιά τους έχουν δασκάλα την κ. Ασπασία και μου είπαν ότι αυτά έγιναν το πρωί που πήγαν τα παιδιά τους σχολείο και το μεσημέρι, που πήγαν να τα πάρουν, η δασκάλα, αφού είχε κατεβάσει τις αλβανικές σημαίες, κάλεσε τους Έλληνες γονείς και τους είπε ότι είναι απαράδεκτοι που έκαναν τόσο μεγάλο θέμα για τις σημαίες και ότι αυτή δεν θα κάνει γιορτή για την 28η Οκτωβρίου αλλά θα κάνει γιορτή ειρήνης.

Επίσης οι γονείς μου είπαν ότι το πρωί η ‘’ΚΑΛΗΜΕΡΑ’’ και η προσευχή λέγεται και στα ελληνικά και στα αλβανικά. Την άλλη μέρα, κατά την διεξαγωγή της σχολικής γιορτής, ένας γονιός πήγε να μπει στην αίθουσα και η πόρτα ήταν κλειδωμένη.

Όταν τελείωσε η σχολική γιορτή του Δημοτικού Σχολείου με βρήκε δασκάλα του Δημοτικού και μου είπε ότι η κ. Ασπασία είναι Βορειοηπειρώτισσα και ότι κατά τη διάρκεια της σχολικής γιορτής, που ήταν κεκλεισμένων των θυρών για τους γονείς, είχε αναρτήσει ξανά τις σημαίες της Αλβανίας.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Νυδρίου ενημέρωσε ξανά τον διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λευκάδας. Όσον αφορά την σχολική εορτή του 1940 στο Δημοτικό Σχολείο Νυδρίου αντί για τραγούδια του 1940 ειπώθηκαν τραγούδια για την 17η Νοεμβρίου, όπως και στα σλάιτς που ξεκίνησαν από τους πολεμιστές του 1940 και τις Ηπειρώτισσες στα βουνά και έφτασαν στα γεγονότα του 2008 και στα επεισόδια της Αθήνας, τότε που σκότωσαν τον Αλέξη.

ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ

Απλά θα ήθελα να σας ενημερώσω για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία μας και ότι σ’ αυτή τη χώρα που ζούμε, που έχουμε χάσει τα πάντα, θα χάσουμε και τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ !!!! Επίσης επειδή έψαξα λιγάκι δεν τίθεται θέμα  αλλά…. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βοηθήσουμε τα αλλοδαπά παιδιά να ενταχθούν στα ελληνικά δεδομένα και ΟΧΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΟΔΑΠΑ !!!!

S.O.S. ΒΟΗΘΕΙΑ !!!"

 

Τι απαντά η νηπιαγωγός στις κατηγορίες:

 

«ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΔΕ ΠΟΥ ΔΙΕΤΑΞΕ Ο Δ/ΝΤΗΣ Π.Ε. ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ -ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

Είμαι μόνιμη συνάδελφος ( με χρόνια) και υπηρετώ στο 1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας, Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, για πρώτη χρονιά φέτος ύστερα από τη μετάθεσή μου από το ΠΥΣΠΕ Ευβοίας.

Σκοπός αυτής της επιστολής είναι να διαφωτίσω όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία και να ενημερώσω παράλληλα τα συνδικαλιστικά μου όργανα για τα πραγματικά περιστατικά που έλαβαν χώρα από 18/10 μέχρι και σήμερα στο σχολείο που εργάζομαι.

Στο1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίου που διδάσκω η ομάδα νηπίων στην τάξη μου αποτελείται από 20 παιδιά, τα οποία 12 είναι ελληνικής καταγωγής και τα 8 αλλοδαπά Αλβανικής καταγωγής.

Την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου ξεκινήσαμε την προετοιμασία μας για τον εορτασμό της εθνικής μας γιορτή (28ηςΟκτωβρίου). Αρχικά συζητήσαμε τα γεγονότα με τα παιδιά χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικό-εποπτικό υλικό, όπως εικόνες που είχα αναρτήσει στο ταμπλό της τάξης, εικόνες και προβολή βίντεο, power pointπου τους έδειξα στον υπολογιστή.

Μιλήσαμε διεξοδικά για το «ΟΧΙ» και τα γεγονότα του 1940, τον πόλεμο στα βουνά της Πίνδου, τη βοήθεια που προσέφεραν οι γυναίκες της εποχής εκείνης και είδαμε το χάρτη της Ελλάδας. Τα παιδιά σε ελεύθερο σχέδιο ζωγράφισαν τους Έλληνες που είπαν το «ΟΧΙ».

Σαν κατασκευές φτιάξαμε ατομικά στεφανάκια από γαλάζιο χαρτόνι, που είχαν επάνω μικρογραφία του ελληνικού χάρτη, την ελληνική σημαία και τα παιδιά έγραψαν το «ΟΧΙ». Επιπλέον, κάναμε μια ομαδική εργασία με τους Έλληνες στρατιώτες που πολεμάνε στα βουνά και τις γυναίκες που μετέφεραν πράγματα. Όλες οι εικαστικές δημιουργίες των παιδιών αναρτήθηκαν στον σχετικό πίνακα που υπάρχει στην τάξη.

Να προσθέσω ότι στα πλαίσια της γιορτής έδωσα ποιήματα στα νήπια, εθνικού χαρακτήρα στα παιδιά ελληνικής καταγωγής και ποιήματα για την ειρήνη στα παιδιά αλβανικής καταγωγής.

Επίσης, μάθαμε τα τραγούδια «Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του», «Γαλανόλευκη Σημαία», καθώς και τον Εθνικό Ύμνο. Παράλληλα, το τμήμα μου θα εκπροσωπούσε το νηπιαγωγείο στην κατάθεση στεφάνου την Κυριακή 28 Οκτωβρίου και γι’ αυτό το λόγο προετοίμασα κάποια παιδιά για το γεγονός αυτό.

Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τον πόλεμο και την ειρήνη και περιγράψαμε και τις δύο καταστάσεις. Διαβάσαμε «Το βιβλίο της ειρήνης» και είπαμε τι είναι ειρήνη κι ότι την προτιμάμε από τον πόλεμο επειδή στην ειρήνη είμαστε όλοι φίλοι.

Παράλληλα και λόγω της γιορτής της ελληνικής σημαίας είδαμε την σημαία μας στην τάξη, τα χρώματά της, πόσες γραμμές έχει και το σύμβολό της (Σταυρός) και εξήγησα τη σημασία τους. Τα παιδιά μου είπαν για σημαίες που έχουν στο σπίτι τους και τους είπα ότι όποιος θέλει μπορεί να φέρει τη σημαία του να τη δείξει στο σχολείο.

Σημαίες έφεραν μόνο δύο παιδιά ελληνικής καταγωγής. Είδαμε λοιπόν σημαίες από όλο τον κόσμο και τις συγκρίναμε, βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές και κάναμε ομαδοποιήσεις ανάλογα με το χρώμα ή το σύμβολο που έχουν,ποιες σημαίες έχουν σταυρό κ. ά.

Έπειτα αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε και να κατασκευάσουμε σημαίες, και αφού στην ομάδα της τάξης υπάρχουν παιδιά από την Ελλάδα και την Αλβανία, κάποια παιδιά προτίμησαν να φτιάξουν σημαίες και από τις δύο χώρες. Χωρίς βέβαια να υποβαθμίζεται το γεγονός της εθνικής μας γιορτής και φυσικά τονίσαμε ότι εδώ στην Ελλάδα που ζούμε έχουμε την Ελληνική σημαία, και την αυριανή μέρα γιορτάζει η Ελληνική σημαία και τραγουδήσαμε και το σχετικό τραγούδι.

Στο Νηπιαγωγείο αναρτώνται όλα τα έργα των παιδιών και μάλιστα τοποθετήθηκαν δίπλα στην αλυσίδα της φιλίας που είχαμε φτιάξει το Σεπτέμβριο.

Την Πέμπτη που εκθέσαμε τις εργασίες των παιδιών κάποιοι μεμονωμένοι γονείς όταν είδαν τις εργασίες των νηπίων δυστρόπησαν, στη θέα σημαιών άλλων χωρών.

Επειδή διαπιστώσαμε ότι θα δημιουργεί πρόβλημα στον εορτασμό της εθνικής επετείου και προκειμένου να εξασφαλισθεί η εθνική ομοψυχία των Eλλήνων και η εκδήλωση των φιλειρηνικών αισθημάτων μας απέναντι στους νόμιμους μετανάστες που ζουν στη χώρα μας και για να μην μεταφερθούν στα νήπια κάποιες εικόνες που δεν συνάδουν με το παιδαγωγικό μας έργο, αποφασίσαμε από κοινού να τις βγάλουμε από το ταμπλώ των εικαστικών.

Στο διάλειμμα ξεκρέμασα όλες τις σημαίες, χωρίς να με δουν τα παιδιά, στα οποία είπα ότι δεν είχαν στερεωθεί καλά κι έπεσαν μόνες τους κι ότι θα τις βάζαμε ξανά μια άλλη στιγμή.

Στο σχόλασμα κάλεσα τους Έλληνες γονείς και αναφέρθηκα στο θέμα που προέκυψε και προσπάθησα να εξηγήσω το πλαίσιο στο οποίο έγιναν οι δραστηριότητες κι οι κατασκευές, χωρίς να υπάρξει κάποια διαφωνία από τους γονείς.

Παρόλα αυτά, πληροφορούμε ότι κάποιος «ανώνυμος» δήθεν γονέας και δήθεν δημοτικός σύμβουλος έστειλε επιστολή σε βουλευτή της Χ.Α. και με καταγγέλλει στην ουσία για «αντιεθνισμό»!

Διαστρεβλώνοντας τα πραγματικά γεγονότα (χωρίς να γνωρίζω τους λόγους), τα οποία αδικούν την υπηρεσία και εμένα προσωπικά.

Την επόμενη ημέρα έγινε κανονικά η Εθνική μας γιορτή και τα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου παρουσίασαν τα τραγούδια και τα ποιήματα που είχαμε μάθει. (υπάρχει καταγραφή βίντεο αποσπασμάτων από την γιορτή). Υπάρχει το πρακτικό του Συλλόγου διδασκόντων, στις 10 Οκτωβρίου, όπου περιέχει το πρόγραμμα και τις παιδαγωγικές αρχές που ακολουθήθηκαν και σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο του υπουργείου παιδείας όσον αφορά την τέλεση της Εθνικής γιορτής.

Την Κυριακή 28 Οκτωβρίου, τα παιδιά του τμήματός μου κατέθεσαν στεφάνι στη μνήμη των ηρώων εκπροσωπώντας το νηπιαγωγείο. Μετά την κατάθεση εκφώνησαν ποιήματα.

Πληροφορούμε, όπως είναι γνωστό πλέον στην εκπαιδευτική κοινότητα, ότι ο θόρυβος που δημιουργήθηκε από δήθεν γονείς υποκινήθηκε από κάποιους εκτός σχολείου που δεν είχαν καν παιδιά στο Νηπιαγωγείο μας και αναρωτιέμαι πως γνώριζαν το περιεχόμενο της γιορτής και τον τρόπο που δουλεύουμε στο Νηπιαγωγείο.

Την επόμενη μέρα, πληροφορήθηκα ότι ένας εκ των δημοτικών συμβούλων του Δήμου Ελλομένου έχει κάνει επώνυμη αναφορά στην Α/θμια Εκπαίδευση Ν. Λευκάδας εις βάρος μου σχετικά με τις σημαίες/χειροτεχνίες των παιδιών χωρίς να έχει άμεση εικόνα της γιορτής (αφού δεν παραβρέθηκε), με αστήριχτα πραγματικά δεδομένα ενώ ουδέποτε μου ζήτησε να ενημερωθεί γι’ αυτά που λέει ότι δήθεν τον ενημέρωσαν, ως όφειλε.

Αμέσως ενημέρωσα τηλεφωνικά τη Σχολική μου Σύμβουλο κα Κοσμετάτου Ελένη στις 30 Οκτωβρίου για να την ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος.

Την Τετάρτη 31 Οκτωβρίουο Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Λευκάδας ήρθε στο σχολείο για να διαπιστώσει τι συμβαίνει και μίλησε με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.Επίσης μας ενημέρωσε ότι κάποιος είχε στείλει ανώνυμη επιστολήδιαμαρτυρίας προς το βουλευτή της Χρυσής Αυγής κ Μπαρμπαρούση στην οποία καταγγέλλει –με πολλές ανακρίβειες- τα γεγονότα που προηγήθηκαν.

Μας διαβεβαίωσε ότι θα ερευνήσει το πλαίσιο στο οποίο κινηθήκαμε, ερχόμενος σε επικοινωνία με τη Σχολική Σύμβουλο προσχολικής εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων για να μάθει τι ισχύει στο αναλυτικό μας πρόγραμμα.

Την επόμενη ημέρα μας επισκέφθηκε η Σχολική Σύμβουλος στο σχολείο για να διερευνήσει τον τρόπο διδακτικής προσέγγισης που είχα, την μεθοδολογία, τις διαθεματικές δραστηριότητες που είχα αναπτύξει και ποιοι ήταν οι στόχοι μου. Επίσης, ενημερώθηκα ότι διατάχθηκε ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ), αλλά ακόμη δεν μου έχει κοινοποιηθεί το σχετικό έγγραφο.

Επίσης να αναφέρω ότι για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου θέματος έλαβα υπόψη μου το ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο, την μεθοδολογία και τις ενδεικτικές διαθεματικές δραστηριότητες που ορίζονται στον Οδηγό της Νηπιαγωγού, σύγχρονη βιβλιογραφία, άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά για το Νηπιαγωγείο, επιμορφώσεις Σχολικών Συμβούλων και πιο αναλυτικά:

1) ΔΕΠΠΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2002

Βασικές αρχές του ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο Σελ.2 …προκειμένου δε να είναι αναπτυξιακά κατάλληλο και αποτελεσματικό για όλα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου θα πρέπει:

-να παρέχει ευκαιρίες για τη στήριξη της πολιτισμικής ταυτότητας και της γλώσσαςόλων των παιδιών

- να βασίζεται στις προϋπάρχουσες γνώσεις και εμπειρίες και να συνδέει τη γνώση με την καθημερινή πρακτική στο σχολείο

- να δίνει ευκαιρίες στα παιδιά να αναπτύσσουν και να εκφράζουν ιδέες και συναισθήματα με πολλούς τρόπους, όπως με το παιχνίδι, τη ζωγραφική, τη γραφή,…

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση σελ 17-18

Περιεχόμενο/ενδεικτικές διαθεματικές δραστηριότητες

Παροτρύνονται να αποδέχονται ανθρώπους με διαφορετικές γλωσσικές, πολιτιστικές ή θρησκευτικές καταβολές, να συνεργάζονται και να οικοδομούν δεσμούς φιλίας μαζί τους.

2) άρθρα : α) άρθρο « ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ»για σχετικές δραστηριότητες με σημαίες στο περιοδικό ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ της Γεωργίας Μουντζούρη β) άρθρο της Νικολούδη Φυλλιώς από το ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ με θέμα «Σημαία» ένα σύμβολο, το οποίο, με αφορμή την Εθνική Επέτειο, μπορούμε να το προσεγγίσουμε Διαθεματικά, τονίζοντας τη διαπολιτισμική του διάσταση.

3) Οδηγός Νηπιαγωγού

Α) Στον οδηγό της Νηπιαγωγού κεφάλαιο 13, οι γιορτές στο Νηπιαγωγείο σελ. 363 αναφέρει… όταν στην τάξη υπάρχουν παιδιά από άλλα πολιτισμικά περιβάλλοντα, η γιορτή είναι επιβεβλημένο να παίρνει διαπολιτισμικό χαρακτήρα.

Β) Κεφάλαιο2, ΕΠΙΔΙΩΚΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ σελ.35-36 … Όταν στην τάξη φοιτούν παιδιά από διαφορετικά πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα-φαινόμενο που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα- η εκπ/κός θα πρέπει… να δείχνει σεβασμό στην προσωπικότητα του κάθε παιδιού όταν αναγνωρίζει, αποδέχεται και σέβεται την πολιτισμική του ταυτότητα και τη γλώσσα του…Αυτό σημαίνει ότι του επιτρέπει να τοποθετηθεί απέναντι στους άλλους αναγνωρίζοντας τις ομοιότητες και τις διαφορές του και ότι του τονώνει το αίσθημα αυτοεκτίμησης και υπερηφάνειας για την προσωπική του ιστορία, γνωρίζοντας ότι η μη αποδοχή της ταυτότητας των παιδιών δημιουργεί σοβαρά εμπόδια στη μάθηση…σε αυτή την προοπτική, στις περιπτώσεις των παιδιών που δεν έχουν ως πρώτη γλώσσα την

Ελληνική, φροντίζει ώστε η γλώσσα που μιλούν στην οικογένεια τους να ακούγεται και να αναγνωρίζεται μέσα στη τάξη…

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

Η σημασία του σχεδιασμού και της οργάνωσης του μαθησιακού περιβάλλοντος

Σελ 61ενδεικτική αφίσα που η δασκάλα υποδέχεται στο σχολείο παιδιά που μιλούν διαφορετικές γλώσσες λέγοντας καλημέρα σε όλες τις γλώσσες

4)Ο τρόπος που προσέγγισα το θέμα της εθνικής γιορτής είναι σύμφωνα με τις γνώσεις που αποκόμισα από τις επιμορφώσεις για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση που πραγματοποίησε η Σχολική Σύμβουλος στον νομό Ευβοίας που υπηρετούσα τα 4 προηγούμενα χρόνια

5)βιβλία σχετικά με δραστηριότητες κατάλληλες για το νηπιαγωγείο που έχω διαβάσει: Α) ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-σχέδια εργασίας για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο των ΚΑΝΤΖΟΥ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑΣ- ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΠΤΥΧΟ Β)Καταπολεμώντας τις προκαταλήψεις- παιδαγωγικά εργαλεία, μετάφραση από Αναστασία Χουντουμάδη και Ευγενία Μόρφη

Επειδή θεωρώ ότι λειτούργησα μέσα στα πλαίσια του αναλυτικού μου προγράμματος, της επιστημονικής ενημέρωσης που έχω μέχρι τώρα ασκώντας το εκπαιδευτικό μου καθήκον με δημοκρατικό και παιδαγωγικό αίσθημα ευθύνης, μένοντας έξω από αυτές τις μεθοδεύσεις και αξίες που θέλουν ορισμένοι να επιβάλλουν στην εκπαίδευση και προκειμένου να αποτραπούν παρόμοια γεγονότα που μας προσβάλλουν ως εκπαιδευτικούς.

Ζητώ τη συμπαράσταση της ΔΟΕ και της εκπαιδευτικής κοινότητας του νησιού μου.

Ασπασία - Μάρθα Καρτέρη

ΠΕ 60 Νηπιαγωγός

1ουΝηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

«Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
O καταγγέλων γονέας από τη μία και η νηπιαγωγός από την άλλη αναφέρουν διαφορετικά πραγματικά περιστατικά. Εάν τα πράγματα έγιναν κατά τον τρόπο που ισχυρίζεται η νηπιαγωγός , ουδέν μεμπτό μπορεί κανείς να της καταλογίσει . Το ίδιο όμως δεν ισχύει σε περίπτωση που ο καταγγέλων γονέας λέει αλήθειες . Γι'αυτό καλό θα ήταν να είμαστε επιφυλακτικοί σε κάθε περίπτωση .
"διέταξε ΕΔΕ για το όλο περιστατικό και μέχρι να ολοκληρωθεί η ΕΔΕ η νηπιαγωγός μετακινήθηκε από το σχολείο της και τους μαθητές της σε κοντινό σχολείο. " το κλειδι ειναι αυτη η φραση.πλεον καθε δημοσιος υπαλληλος ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ και μπορει να μπει και σε ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ απλα και μονο με την εκκινηση διαδικασιας εδε. που συνηθως γινεται με μια απλη καταγγελια ακομη και ανωνυμη! δηλαδη μπορει ο οποισδηποτε να ρουφιανευει ή να προβοκαρει καποιον ο οποιος κινδυνευει αμεσα να χασει τη δουλεια του. Ετσι μετατρεπονται οι δη. υπαλληλοι σε κανονικα υποτγμενα και φοβισμενα ανθρωπακια ερμαια σε καθε φασιστα που δεν θα "συμφωνει" με τις ενεργειες του ή απλα θα ξεκαθαριζει προσωπικες διαφορε. ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΥΝΤΑ ΚΥΡΙΟΙ.
Μήπως ο Αρβανιτόπουλος άγεται και φέρεται από τους Χρυσαυγίτες;Μήπως τους φοβάται πολύ; Στην αρχή της σχολικής χρονιάς τους έδιναν στοιχεία για την καταγωγή των παιδιών, τώρα τιμωρούν μια εκπαιδευτιό πριν καν τελειώσει η ΕΔΕ. Ξεφύγαμε.
Η νηπιαγωγος, ΕΔΕ για μια σημαια, οι παιδοφιλοι εκπαιδευτικοι, αποκρίνονται για μικρο διαστημα απο το σχολειο κ στη συνεχεια ξαναγυριζουν στα "καθηκοντα" τους.
bluewater δυστυχως συμβαινουν κ στις ημερες μας αν θυμηθουμε την δηλωση που εκανε ο γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης κ. Λέανδρος Ρακιντζής σχετικά με την ατιμωρησία στον δημόσιο τομέα. Ανέφερε 8 παραδείγματα εκπαιδευτικών που έχουν βεβαρημένο ποινικό μητρώο κ εμπλέκονται σε κακοποίηση και παιδική πορνογραφία και τα πειθαρχικα επιβάλλουν ποινές-χάδι.
Από πού κι ως πού στοιχειοθετείται Ένορκη Διοικητική Εξέταση; Θα έπρεπε να ντρέπονται οι άνθρωποι του Υπουργείου που δεν έχουν το ανάστημα να υπερασπιστούν την υπάλληλο. Αίσχος πιά. Στο τέλος θα μας ζητήσουν να πάμε όλοι να κάνουμε εξέταση αίματος για να μας βρούν αρκετά Έλληνες οι Χρυσαυγίτες και δεν θα βρεθεί κανένας να τους πει να πάνε σε ψυχίατρο...
έλεος, σήμαια είναι ρε ναζιστόμουτρα, δεν είναι το λάβαρο του αντίχριστου! Ο άλλος διέταξε ΕΔΕ... να περάσετε τους νηπιαγωγούς και από στρατοδικείο μη ξεχάσετε γιατί μπορεί να μπερδευτούν τα νήπια και να θεωρήσουν ότι έχουν ελευθερία στην ίδια τους τη χώρα!