ΦΩΤΙΑ ΤΩΡΑ

Επιστολή Ξηρού από τον Κορυδαλλό για τη Χ.Α.

Επιστολή Ξηρού από τον Κορυδαλλό για τη Χ.Α. Facebook Twitter
56

Με επιστολή του από τον Κορυδαλλό, όπου κρατείται για τη συμμετοχή του στην τρομοκρατική οργάνωση 17 Νοέμβρη, ο Χριστόδουλος Ξηρός τοποθετείται στο θέμα των συλλήψεων για τη Χ.Α., ενώ επιτίθεται σε Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ.

Η επιστολή Ξηρού:

«Οι σημερινές εξελίξεις αποτελούν μια κίνηση πανικού του καταρρέοντος πολιτικού συστήματος. Αφού εξέθρεψαν τα ναζιστικά αποβράσματα τόσον με την καταστροφική πολιτική τους αλλά και ανοιχτά με το προκλητικό αβαντάρισμα των ΜΜΕ και των 'δημοσκοπήσεων' ξαφνικά διαπιστώνουν με τρόμο ότι πλέον απειλείται η δική τους υπόσταση και σπεύδουν να το περιμαζέψουν.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η ΝΔ-ΠΑΣΟΚ (και λοιποί κολαούζοι) είναι και παραμένουν ο πραγματικός κίνδυνος για τον λαό, είναι και παραμένουν η μεγαλύτερη εγκληματική συμμορία της χώρας. Με τη σημερινή πρακτική του το σάπιο πολιτικό κατεστημένο προσπαθώντας να σώσει το τομάρι του, εκτρέφει και γιγαντώνει ένα αστυνομικό – δικαστικό κράτος, που θα κινείται κατά βουλάς του, με απλά λόγια "ράβει ράμματα και για τη δική μας γούνα»". Η αριστερά από την πλευρά της, αρνούμενη να αποδεχτεί την επιβεβλημένη από τον αντίπαλο σύγκρουση, φέρει μεγάλο μέρος της ευθύνης τόσο γιατί επέτρεψε στους φασίστες να οργανώνουν τις γειτονιές, όσο και για τα φληναφήματα περί "συνταγματικού τόξου" που εκτός των άλλων μοιράζει και εύσημα δημοκρατικής ομαλότητας σε αυτούς που κατέστρεψαν τη χώρα.

- Ας το πάρουμε απόφαση.

- Κανείς μα κανείς και πολύ περισσότερο το σάπιο πολιτικό σύστημα, δεν πρόκειται να μας «απαλλάξει» απ' τη δουλειά που εμείς πρέπει να κάνουμε. Το χτύπημα του φασισμού και αυτών που τον εκτρέφουν γίνεται με έναν και μοναδικό τρόπο.

- Με μάχη στο δρόμο.

Χριστόδουλος Ξηρός


φυλακές Κορυδαλλού 28/9/2013»

Ελλάδα
56

ΦΩΤΙΑ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

19 σχόλια
Να ξεκινήσω κι εγώ, σύμφωνα με τη δική μου αίσθηση περί δικαίου, αγνοώντας τα "ευτελή" κοινωνικά συμβόλαια, να καθαρίζω κόσμο στο όνομα της δικής μου ουτοπίας κι όχι από προσωπικά πάθη. Δεν γίνεται έτσι όμως...
Δεν υπερασπίζομαι αυτή την πρακτική και ούτε θέλω να την εφαρμόσω ποτέ μου, αλλά στην κατάσταση που βρισκόμαστε εμείς - και σε συνάρτηση πάντα με τα γεγονότα εκτός Ελλάδας - τι μπορεί να γίνει για να αλλάξει η κατάσταση ώστε να έχουμε ουσιαστική δημοκρατία, αξιοκρατία, παιδεία και άλλα πολλά ακόμα;Η δική μου γνώμη είναι ότι οι αποτελεσματικότερες αλλαγές έρχονται με αργό ρυθμό, και πράγματι έτσι είναι. Αυτό φαίνεται άλλωστε από τα ταμπού και τις προκαταλήψεις που μαστίζουν την ανθρωπότητα χρόνια τώρα.Έτσι όπως έχει έρθει όμως η κατάσταση, πώς μπορώ να πιστεύω ακόμα ότι η αλλαγή που θέλω εγώ και πολλοί ακόμα θα επέλθει με ειρηνικούς τρόπους; Μήπως βρισκόμαστε σε καίριο σημείο; Μήπως έχουμε ήδη χαράξει το μέλλον μας και για την αλλαγή χρειάζεται μια βίαιη(απότομη) παρέμβαση παρά αλλαγή από τα πάνω; Μήπως αυτά είναι μια παραίσθηση;Αυτοί είναι λίγοι προβληματισμοί μου. Θα χαιρόμουν αν μου έλεγες πως το βλέπεις εσύ, χοντρικά.p.s. Με έχει μπερδέψει πολύ το "Καταδικάζουμε τη βία από όπου κι αν προέρχεται!". Δηλαδή, τι σημαίνει ακριβώς αυτό; Ο Aφρικανός και Πακιστανός πρόσφυγας που δεν έχει να φάει, δεν έχει πολλές πιθανότητες με χρήση βίας να βρει φαγητό;Η βία δεν είναι αίτιο, αλλά αποτέλεσμα εξ'αρχής. Μετέπειτα γίνεται και αυτή αίτιο για περισσότερη βία. Επομένως, αν θέλεις να μειώσεις τη βία πρέπει να βρεις το αίτιο και όχι να δίνεις ασπιρίνες "χτυπώντας" το αποτέλεσμα. Πως όμως θα "χτυπήσεις" το αίτιο που πιστεύω ότι όλοι λίγο πολύ καταλαβαίνουμε; Και φυσικά, ποιος θα είναι αυτός που θα χτυπήσει το αίτιο; Ένας πολιτικός, ένας αναρχικός, ένας εθνικιστής, ένας μετριοπαθής;
MinRock Το σκεπτικό της απάντησής μου, δεν εμπεριέχει τον αφορισμό "καταδικάζουμε τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται". Είναι γενικός, αόριστος, και παραπλανητικός αυτός ο αφορισμός. Όταν οι θεσμοί δεν επιτρέπουν την κοινωνία να διαμορφώσει τον εαυτό της, τότε η σύγκρουση με την κατεστημένη εξουσία είναι μονόδρομος, αλλιώς μένεις στην παθητικότητα. Στις κοινοβουλευτικές φιλελεύθερες αστικές κοινωνίες όμως, κατά πόσο οι θεσμοί δεν επιτρέπουν τις μάζες να επηρεάσουν την ιστορία τους; Δεν κάνω λόγο για αληθινή δημοκρατία, δηλαδή άμεση. Δεν υφίσταται κάτι τέτοιο στα κοινοβουλευτικά καθεστώτα. Οι θεσμοί όμως, δεν επιτρέπουν μέσω της αντιπροσώπευσης, να επιλέξουμε κάτι που εκφράζει τους στόχους μας; Τον Σαμαρά ποιοι τον ψήφισαν; Και πόσοι δεν ψήφισαν καθόλου; Επίσης, βάσει Συντάγματος, τίποτα δεν μας απαγορεύει να πολιτικοποιηθούμε σε ριζοσπαστικό βαθμό, σε σημείο που να υπονομεύεται εκ των έσω ο γραφειοκρατικός μηχανισμός. Οπότε, σαν κοινωνία, λόγω της απολιτισύνης μας, δεν πετάμε την υπαρκτή δυνατότητα να διαμορφώσουμε ως ένα βαθμό, την ιστορία μας; Τώρα, κόντρα στα κοινωνικά συμβόλαια, αν ο καθένας ατομικά στο Όνομα της Ιδεολογίας του, με τις πράξεις του, εμπίπτει στο κοινό ποινικό δίκαιο, ποια στάση πρέπει να κρατήσει η Πολιτεία; Η απάντησή μου είναι, να εξαντλήσουμε πρώτα ως κοινωνία συλλογικά, κι όχι εν μέρει, όλα τα ειρηνικά μέσα για την απόκτηση της πολιτικής εξουσίας, κι αν οι αντικειμενικές συνθήκες δεν το επιτρέπουν, τότε ό,τι δεν λύνεται, κόβεται. Εμείς δεν έχουμε όχι κάνει απλά το πρώτο βήμα ως κοινωνία, αλλά ούτε τις κάλτσες φορέσαμε για να βάλουμε παπούτσια ώστε να είμαστε έτοιμοι για τα πρώτα βήματα... Από τη στιγμή που οι συμπολίτες μας, με τις επιλογές και τις μη επιλογές τους, δεν εκμεταλλευτήκαν ορθά τους θεσμούς, η ατομική πολιτική βία, σύμφωνα με την αίσθηση δικαίου του καθενός, ακόμα και να συμφωνούμε μερικοί με τους σκοπούς μιας σέχτας, στις ακρότατες λογικές συνέπειές της, δημιουργεί χάος. Η μια ομάδα (σέχτα) στο όνομα της Δικτατορίας του Προλεταριάτου, η άλλη σέχτα στο όνομα της Φυλής, η άλλη δεν ξέρω εγώ που.... Ο καθένας νομιμοποιεί τους δικούς του "ιερούς" σκοπούς... Ο Μιχαλολιάκος, σε μια ομιλία του, είπε ότι πάνω από το Σύνταγμα και τη νομιμότητα, είναι τα συμφέροντα του Αίματος, της Φυλής. Αν ζούσαμε σε ένα δικτατορικό στρατιωτικό καθεστώς, και η δράση μιας ένοπλης ομάδας αντιπροσώπευσε τους σκοπούς και τις βλέψεις της κοινωνίας για δημοκρατία, τότε ο ένοπλος αγώνας θα ήταν θεμιτός και ίσως μονόδρομος. Οπότε, ναι μεν ό,τι δεν λύνεται, κόβεται, αλλά ας μπούμε πρώτα στον κόπο να κάνουμε μια προσπάθεια να λύσουμε τον κόμπο, και μετά κάνουμε λόγο για κόψιμο...
Αλιμονο αμα ειναι κριναμε μια αποψη απο αυτον που την εκφραζει και οχι απο την ορθοτητα του συλλογισμου που την φερει,δηλαδη ως αυτη καθ'αυτη.Το να προδικαζουμε ως λανθασμενη μια αποψη λογω του προσωπου που την ειπε,αποτελει αρχικα λογικο σφαλμα,διοτι δεν κρινουμε τον συλλογισμο,αλλα το προσωπο(ρεπει και προς επιθεση στο ηθος του πομπου,λογικη πλανη)Μια πιο ψυχραιμη παρατηρηση,δειχνει οτι ο Ξηρος δεν εχει πουθενα αδικο σε οτι λεει.
Αγαπητέ, αυτό που είπε ο Ξηρός το λέει πολύ μεγάλο ποσοστό της κοινωνίας. Το οτι προβάλλεται μία αρκετά κοινή και δημοφιλής άποψη την οποία εκφράζει κάποιος σαν τον Ξηρό προφανώς και χρήζει κριτικής για το άτομο. Με λίγα λόγια "κάτι μας είπε και αυτός"
Λοιπόν... Αν και διαφωνώ με την προοπτική του, συμφωνώ ότι η δίωξη της Χ.Αυγής δεν έγινε λόγω του "άμεμπτου" αισθήματος δικαίου της Πολιτείας. Η δική μου άποψη είναι ότι οι σφυγμομετρήσεις της κοινωνίας δεν τους έδιναν περιθώρια για απραξία. Ίσως να ήταν και ευκαιρία να ξεφορτωθούν τους ηλίθιους... Η Ν.Δ, ΠΑΣΟΚ και κολαούζοι που αναφέρεται, όντως είναι ένας καρκίνος όπου ευθύνεται για την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής της χώρας. Και από άποψη νομική, είναι κόμματα-μαφίες, όπου αν λειτουργούσε 100% όπως θα έπρεπε η ανεξάρτητη υποτίθεται Δικαιοσύνη, θα έπρεπε πολλοί να βρίσκονται φυλακή. Είναι από μια άποψη, όντως, ουσιαστικότερος εχθρός για το σύνολο της κοινωνίας. Οι πολιτικές που ακολουθούν αυτό δείχνουν. Είναι άλλης τάξεως μεγέθη.Η απειλή που αναφέρεται, μιας γιγάντωσης του Κράτους, νομίζω είναι υπαρκτή. Ήδη γίνεται λόγος για τη "σειρά" της Αριστεράς, από το πολιτικό κοινό της Δεξιάς. Δείτε τα σχόλια στο σάιτ του Θέματος. Οι μπηχτές επίσης των βουλευτών της Ν.Δ και του ΠΑΣΟΚ, το μαρτυρούν. Ότι είναι γελοίο να παίρνουν εύσημα "δημοκρατικής ομαλότητας" τα κόμματα που έστησαν όργιο ανομίας και διαφθοράς, είναι...Τώρα, γι' αυτό το Εμείς που αναφέρεται, εγώ είμαι επιφυλακτικός. Ποιοι εμείς θα χτυπήσουμε τους φασίστες στους δρόμους; Μήπως μέσα στη μεταφυσική της Πρωτοπορίας, όπου δεν υπάρχει πλέον ειδοποιός διαφορά ανάμεσα σε μάζα και πρωτοπορία, το Εμείς σημαίνει η πρωτοπορία (σέχτα) των μικρών Σωτήρων; Μήπως ένα αντάρτικο πόλης μερικών "φωτισμένων" είναι η "προσωρινή" λύση μέχρι την Επανάσταση; Τι το κακό έχει δηλαδή που το Κράτος κάνει αυτό που έπρεπε να έχει ήδη κάνει από καιρό; Θα ήταν καλύτερο να πάρουμε τα κουμπούρια οι πολίτες, να στίσουμε καρμανιόλες, και ο καθένας σύμφωνα με τη δική του αντίληψη περί δικαίου, να κρεμάει αυτόν που θεωρεί ως φασίστα; Επίσης, όταν κατηγορεί τους πάντες και τα πάντα για την άνοδο της Χ. Αυγής, αριστερά και δεξιά, μου κάνει εντύπωση η τύφλωσή του. Αν κάτι υπήρξε, και υπάρχει ακόμα για τους παλιότερους, ως αντίβαρο στη συνείδηση του μέσου πολίτη, είναι τα εγκλήματα της 17 Νοέμβρη! Η δράση τους, πέραν των ιστορικών αμαρτιών που κουβαλά στις πλάτες της η Αριστερά λόγω ΕΣΣΔ, είναι ένας σημαντικότατος παράγοντας που περιθωριοποίησε την Αριστερά στη συνείδηση του κόσμου.
Ίσως είναι λάθος η προοπτική μου αλλά νομίζω ότι ο κύριος Ξηρός είναι ένας από αυτούς που εξέθρεψαν (ο καθένας με τον τρόπο του) τα ναζιστικά αποβράσματα στα οποία αναφέρεται και με την επιστολή αυτή συνεχίζει να τα τρέφει.
Αν του φέρουν συγκάτοικο στο κελί τον Μιχαλολιάκο, θα γελάσει κι ο κάθε πικραμένος βαρυποινίτης. Λοιπόν, ποιοτική διαφορά υπάρχει σαφώς ανάμεσά στους δύο, αλλά η δικαιοσύνη δεν εξετάζει ποιότητα, αλλά πράξη. Και ο φόνος είναι άδικη πράξη. Και ο κύριος Ξηρός είναι υπεύθυνος για φόνους όπως ακριβώς και οι εγκληματίες της ΧΑς. Δείτε τα πράγματα καθαρά, χωρίς κομματικές και ιδεολογικές παρωπίδες.
Λοιπόν, ποιοτική διαφορά υπάρχει σαφώς ανάμεσά στους δύο, αλλά η δικαιοσύνη δεν εξετάζει ποιότητα, αλλά πράξη. Πηγή: www.lifo.grΕίσαι ο πιο σωστός εδώ μέσα.Το έθεσες στην βάση που έπρεπε.Αν και θεωρώ ολόκληρη την δράση της 17Ν σαν αμφιλεγόμενη(έδρασαν και σε πολύ περίεργους καιρούς,αλλά όπως έχω ξαναπεί η ιστορίαθα δείξει)υπάρχει μια μικρή ειδοποιός διαφορά η οποία δεν τους βάζει στο ίδιο τσουβάλι σαν φασίστες με τους χρυσαυγίτες,αλλά στο ίδιο τσουβάλι σαν δολοφόνους.
Πετάχτηκες κι εσύ ανεμιστήρα να συγκρίνεις πράγματα ανόμοια ως προς το τι συμφέροντα εξυπηρετούσαν.Τον Χίτλερ με την 17Ν.Ο ένας εξυπηρετούσε προσωπικά εθνικιστικά ιδεώδη και υποτίθεται και του γερμανικού λαού και ξεκλήρισε τον κόσμο,ξέρεις επίσης ακριβώς τι έκανε και πως κινήθηκε.Η 17Ν τι ρόλο βάραγε ακριβώς και έφαγε όσους έφαγε;Ξέρεις;Έμαθες;Είσαι ο ανακριτής τους;Γιατί οι υπόλοιποι με την απορία ζούμε.Ως προς αυτό η δράση τους είναι αμφιλεγόμενη.Κανείς δεν ξέρει τίποτα εκτός από κάποια συγκεκριμένα λιγοστά γεγονότα.Σύγκρινε και τον Ισπανικό Εμφύλιο με τον Ελληνικό.Γιατί όχι;Εμφύλιος και ο ένας εμφύλιος και ο άλλος.Ρε σοβαρά πόσα σας πληρώνουν;
"Η 17Ν τι ρόλο βάραγε ακριβώς και έφαγε όσους έφαγε;Ξέρεις;Έμαθες;Είσαι ο ανακριτής τους;"Σε τι κόσμο ζούμε ρε παιδιά; Δηλαδή πρέπει να ερωτηθούμε για το τι συμφέροντα εξηπηρετεί μια τρομοκρατική οργάνωση που σκότωσε κόσμο και να την δικαιολογήσουμε; Ρε πάμε καλά;;!
Ή είσαι υπερβολικά αθώος ή δεν ξέρω κι εγώ τί.Και ουδέποτε μίλησα για δικαιολόγηση.Η ιστορία δεν αναρωτιέται για την ηθική,απλά καταγράφει γεγονότα.Αν έμπαιναν ηθικά ζητήματα του καθενός δεν θα ήταν αντικειμενική,θα διάβαζες ιστορικά βιβλία γεμάτα με σημειώσεις για τα συναισθήματα του συγγραφέα.Αν θυμάσαι μίλησα για Ιστορία(δηλαδή την καταγραφή) όχι για ηθική.Έλεος.
Ε, λοιπον ποιό είναι το αμφιλεγόμενο; Αφου μιλάς για ιστορία και καθαρά γεγονότα (που συμφωνώ) γιατί αναφερεσαι σε "συμφέροντα" και "περίεργους καιρούς."Θεωρώ οτι θα πρεπε να μείνεις στο τελευταιο που έγραψες : "..υπάρχει μια μικρή ειδοποιός διαφορά η οποία δεν τους βάζει στο ίδιο τσουβάλι σαν φασίστες με τους χρυσαυγίτες,αλλά στο ίδιο τσουβάλι σαν δολοφόνους"μην αυτοαναιρείσαι
" Αναπόφευκτα, η συστηματική και μακρόχρονη ατιμωρησία οδηγεί στην κοινωνική αποδοχή της. Η μιντιακή ρουτινοποίηση των ναζιστών, η σιωπή για τις επιθέσεις κατά των μεταναστών ή παλαιότερα το χάιδεμα των τρομοκρατών της 17Ν είναι αδιανόητα φαινόμενα που αντιμετωπίζονται στην καλύτερη περίπτωση ως ένα δυσάρεστο αλλά αναπόφευκτο μέρος της καθημερινότητας. Με τη σιωπή μας, αποδεχόμαστε στην πράξη πως δικαιούνται να κυκλοφορούν ελεύθεροι και ανενόχλητοι οι δολοφόνοι του δεκαπεντάχρονου Χαμιντουλά Νατζαφί, οι δολοφόνοι της Μαρφίν, οι κατ’ επανάληψη εμπρηστές της Αθήνας και οι δράστες των επιθέσεων εναντίον της Κ. Κούνεβα και του Κ. Χατζηδάκη. Μέρες που είναι, ίσως να καταφέρονται και κάποιοι απ’ αυτούς εναντίον της «θεωρίας των δύο άκρων» ή να διαδηλώνουν κατά της φασιστικής βίας. Την παθολογία αυτή ευνοεί και η εμπρηστική ρητορική που ασύδοτα εκπέμπουν όχι τα άκρα, αλλά κυρίαρχα ΜΜΕ και αρκετές προβεβλημένες προσωπικότητες. Πραγματικά, έπιασε τόπο ο σπόρος που έσπειρε, με τη συνεργασία συγκεκριμένων πολιτικών, η Αυριανή τη δεκαετία του ’80."http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_29/09/2013_535116
Lucretius εν τω μεταξύ είμαι σίγουρος πως αν κάτσουν και συζητήσουν όλοι μαζί στο προαύλιο του Κορυδαλλού μια χαρά θα τα βρούνε μεταξύ τους.Και οι μεν και οι δε έχουν μονάχα δυσανεξία και μίσος για οτιδήποτε και οποιονδήποτε δεν είναι ακριβώς σαν και αυτούς και δεν έχει ακριβώς τα ίδια πρέπει και θέλω με αυτούς.Και οι δυο θέλουν να επιβάλουν τα πολιτικά και κοινωνικά τους πιστεύω στους συμπολίτες τους και αδιαφορούν ΠΛΗΡΩΣ για το αν αυτοί θέλουν ή όχι να ζήσουν στο ανελεύθερο και απολυταρχικό καθεστώς που ονειρεύονται για αυτούς ΧΩΡΙΣ αυτούς....
Πάνω στις δυσκολίες που ζούμε προσπαθούν να χτίσουν "προφίλ" διάφορα φυντάνια - Χρυσαυγίτες, τρομοκράτες και λοιποί ματαιόδοξοι και τρελαμένοι. Οι διαπιστώσεις περί του πόσο δύσκολα περνάμε και πόσο λάθος πορευτήκαμε υπό το πολιτικό κατεστημένο που επιτρέψαμε να ανδρωθεί, μάλλον περιττεύουν. Καμιά πρόταση για να πάμε καλύτερα; Και παρακαλώ όχι "επαναστάσεις" και "πάλη στους δρόμους" - είδαμε που πήγαν και άλλοι που τα δοκίμασαν αυτά. Εγώ λυπάμαι που μια μαλακία ενός κατά συρροή δολοφόνου κρίνεται άξια δημοσίευσης...
Ναι είδαμε που πήγαν άλλοι που τα δοκίμασαν αυτά.Κατάφεραν να παρθούν πίσω μνημονιακά μέτρα,να ανατραπούν ολοκληρωτικά καθεστώτα,να παραιτηθούν κυβερνήσεις να σβηστεί μέρος των χρεών τους κλπ.Και δεν μιλάμε για 20-30 χρόνια πίσω απαραίτητα αλλά για γεγονότα του σήμερα.Βέβαια,η διαφορά είναι πως όλα αυτά φαντάζουν πολύ μακρινά για την ελληνική κοινωνία,η οποία αρέσκεται να βαφτίζει την απραξία της σαν πασιφισμό,ξεχνώντα βέβαια πως τα μεγαλύτερα πασιφιστικά κινήματα στο πέρας της ιστορίας(ακόμα και σύγχρονα μας) είχαν ενεργό ακτιβιστικό κομμάτι και συγκέντρωσαν χιλίαδες κόσμου στους δρόμους.
Μερικοί προσπαθούν το τελευταίο διάστημα που καταρρέει(?) η ΧΑ, να μην μείνουν εκτός κάδρου. Προσωπικά δεν με αφορά. Πολύ περισσότερο όταν αυτό γίνεται από αμφιλεγόμενες προσωπικότητες...
Πείτε μου τώρα τι πιο τρομακτικό για την κοινωνία μας απο το να διαβάζεις τις δηλώσεις ενός τρομοκράτη για την πολιτική/κοινωνική κατάσταση της χώρας μας και άθελα σου να σκέφτεσαι... "μωρέ πόσο δίκιο έχει τούτος!"...
Δε λέμε όλοι ''μωρέ πόσο δίκιο έχει τούτος''. Εγώ λέω "πσσ τι είπε το άτομο, τι είπε ο πραγματικός διανοούμενος!". Δε μας έβγαλε ο κόσμος πρώτο κόμμα επειδή το πρόγραμμά μας ήταν προπολεμικό, μολοντούτο μας δόθηκε η ευκαιρία να σχηματίσουμε κυβέρνηση αλλά δεν μπορούσαμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας. Αφήστε τα φληναφήματα και πάρτε τα τσεκούρια, τις μολότοφ και βγείτε στον δρόμο... να κάνουμε την Ελλάδα παράδεισο.
"Το χτύπημα του φασισμού και αυτών που τον εκτρέφουν γίνεται με έναν και μοναδικό τρόπο. "Τον τρόπο του φονιά Ξηρού τον γνωρίζουμε. Συγχαρητήρια στους δήθεν αντιφασίστες ουσιαστικά φασίστες που συμφωνούν μαζί του. Είστε ίδιοι με τους οπαδούς εκείνων που μπαγλάρωσαν προχθές
@ apolitistos Ε όσο να πεις έχει και μια σημασία το ποιος λέει τι. Κι αν βγει ο Παπαχρόνης να μου μιλάει για το σεβασμό στο γυναικείο φυλο, τα πιο σωστά πράγματα να λέει, θα καγχάσω.
Δηλαδη αμα πει ενς κατα συρροη δολοφονος 1+1=2 αυτοματα δεν ειναι σωστος?Παρεισφρυετε σε επιστημες που εχετε πληρη αγνοια μανταμ.Ενα κορυφαο βιβλιο που ειχα διαβασει στο πανεπιστημιο,ελεγε οτι οι ψυχοπαθητικες προσωπικοτητες μπορει να ειναι ιδιαιτερα ευφυεις και κοινωνικες,παρ'αυτα,εχουν ελλειμα ηθικης.Dat.
@ Dr House Στα λόγια μου έρχεστε. Οι ψυχοπαθητικές προσωπικότητες έχουν έλλειμμα ηθικής. Αν λοιπόν ο κύριος Ξηρός μας έδινε συμβουλές για τη σωστή χρήση των χρωμάτων στις αγιογραφίες, θα τον άκουγα με προσοχή (αν τέλος πάντων με ένοιαζαν οι αγιογραφίες). Για ηθική όμως μας μιλά. Για την ηθική ή μη των ναζί, της κυβέρνησης, των επαναστατών. Λυπάμαι αλλά δεν του αναγνωρίζω κάποια εξειδίκευση στον τομέα της ηθικής.
Μισό λεπτο επειδη το χουμε χάσει, το πόρισμα οτι ο ξηρος ειναι ψυχοπαθης απο που το εβγαλες; Δεν τον ενοιαζε να σκοτώσει όποιον να ´ναι, έκανε πολιτικές δολοφονίες με επιλεγμένους στόχους, ένας ψυχοπαθης δεν νοιάζεται ποιον θα σκοτώσει απλα να πάρει τη ζωή κάποιου. Ο παππούς μου έλεγε "κουτε αν θες να δείξεις οτι είσαι έξυπνος μην μιλάς" Ατιμο Dexter όλοι επιστήμονες γίναμε…
@Iris Prismaticae Δεν ειναι ψυχοπαθης ο Ξηρος.Ελαχιστες ειναι οι περιπτωσεις τρομοκρατων που ηταν ψυχοπαθεις.Ειναι ιδιαιτερα επικινδυνο να ψυχιατρικοποιουμε την πολιτικη ιδεολογια.
Τα δικά σας λόγια: Ενα κορυφαο βιβλιο που ειχα διαβασει στο πανεπιστημιο,ελεγε οτι οι ψυχοπαθητικες προσωπικοτητες μπορει να ειναι ιδιαιτερα ευφυεις και κοινωνικες,παρ'αυτα,εχουν ελλειμα ηθικης.Dat Πηγή: www.lifo.grΕσείς φέρατε τον όρο "ψυχοπαθητικός" στη συζήτηση. Και εγώ ομολογουμένως δεν δίσταξα να τον δεχθώ. Το να έχεις κριτήρια για τον φόνο δε σημαίνει τίποτε. Αν δείτε τα περισσότερα προφίλ sirial killers είχαν προτιμήσεις. Μόνο γυναίκες, μόνο νεαρά αγόρια, μόνο νόστιμες φοιτήτριες.Δεν εννοώ μ'αυτό ότι η 17Ν δολοφονούσε με σκοπό μιας σεξουαλικής μορφής εκτόνωση, όπως πολλοί κατα συρροήν δολοφόνοι. Απλώς ότι όποιος αποφασίσει να πάρει τα όπλα μόνος - και όχι στο πλαίσιο μιας γενικευμένης, ασυγκράτητης, αυθόρμητης λαϊκής εξέγερσης - δείχνει σημάδια κάποιας μορφής ψυχικού νοσήματος. Αλλιώς να πάρουμε ο καθένας από μια κουμπούρα και να την ανάβουμε σε όποιον θεωρούμε υπεύθυνο για τα δεινά μας.
@Iris Prismaticae Το κουραζεις πολυ... Υπο αυτη την εννοια αν δεν γουσταρεις τα ναρκωτικα πηγαινε σπιτι σου και πεταξε στα σκουπιδια ΟΛΟΥΣ σου τους δισκους, επισης ελπιζω να μην σου αρεσουν οι πινακες και η τεχνη γενικοτερα επειδη οι περισσοτεροι διασημοι ζωγραφοι/καλλιτεχνες επασχαν απο καποιο ψυχικο νοσημα... Παντως ειναι εντυπωσιακο που αλλοι σπουδαζουν για να μπορουν να κανουν μια διαγνωση καποιου ψυχικου νοσηματος, που και παλι μια διγνωση απαιτει χρονο, και εσυ την κανεις αμεσα κ επιμενεις κιολας...
@ apolitisos 21:42 Νομίζω εσύ το κουράζεις. Δε με νοιάζει αν ήταν τρελός ή όχι. Ορμώμενη από την παρομοίωσή σου: Ναι μπορεί να λιώνω τους δίσκους του Όζζυ και των Στόουνς, αλλά όχι δεν θα αγόραζα ένα βιβλίο τους που να δίνουν συμβουλές για εγκράτεια και υγιεινή ζωή. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Και του Ξηρού μπορεί να μου άερσε ένα έργο του, τις απόψεις του για ηθική και δολοφόνους δε θέλω να ακούσω.
Και σε καθε περιπτωση για να γινουμε λιγο πιο αναλυτικοιυπαρχουν δυο θεματα:1ο θεμα: Η αποφαση της δρασης (ή αντίδρασης αν θέλετε) απέναντι σε ένα σάπιο πολιτικό σύστημα. Αυτό είναι κάτι το οποίο οι περισσότεροι απο εμάς θα αποδεχτούμε ως σωστό, θεμιτό και ενάρετο. Σε αυτά τα πλαίσια (αν δεχτούμε οτι το κίνητρο της 17Ν ήταν η αγάπη για την χώρα τους και οχι κάποια ψυχική πάθηση) καλώς αυτοί οι άνθρωποι αποφάσισαν να κάνουν κάτι.2ο θέμα: Ο σκοπός ΔΕΝ αγιάζει τα μέσα. Το οτι στηρίζεις τις πράξεις σου σε κάποια υψηλά ιδανικά ή επικαλούμενος το κοινό καλό, δεν σημαίνει οτι παίρνεις license to kill. Το να "καθαρίζεις" όποιον θεωρείς οτι εναντιώνεται στην ιδεολογία σου (έστω και αν αυτή είναι κοινώς αποδεκτή και αντικειμενικά ορθή) είναι πρακτική ξέρετε ποιόν καθεστώτων...
@Iris Prismaticae Απο που και ως που δειχνει -καποιο- σημαδι ψυχικου νοσηματος;Ελαχιστες ειναι οι περιπτωσεις που δολοφονοι επασχαν οντως απο ψυχικα νοσηματα.Και μην ξεχναμε,με το να αποδιδουμε (που δεν το αρνουμαι,σε ακραιες περιπτωσεις υπαρχει) ψυχικο νοσημα δεν εναν δολοφονο,του δινουμε αρχικα ''αλλοθι'' και απο την αλλη αρνουμαστε να δεχθουμε οτι καποιες ιδεολογιες εμπεριεχουν ως μεσο επιβολης των ιδεων τους την βια,πχ Ναζισμος.Οι ναζι δεν σκοτωνουν επειδη ειναι ψυχικα ασθενεις,ολοι,αλλα επειδη η ιδεολογια τους,τους το προσταζει.Ετσι γινεται και στο ανταρτικο,πχ RAF,17Ν κτλπ.Φυσικα και δεν τιθεται καν θεμα συγκρισης.Επισης,ολοι μπορουμε κατω απο τις καταλληλες συνθηκες να γινουμε τρομοκρατες,ιδιαιτερα σε αυτους τους καιρους.Η τρομοκρατια ειναι αρκετα ενδιαφερον θεμα,και επειδη μαρεσει να μιλαω με βιβλιογραφια,μπορει ο καθεις να επικυρωσει αυτα που λεω απο το βιβλιο ''ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ'' εκδοσεις OXFORD 2010.Το προτεινω σε οποιον θελει να εντρυφησει στο θεμα.
Σωστά τα λέτε, μπορεί να μην είναι ψυχικά ασθενής, με ιατρικούς όρους, ο τρομοκράτης, αλλά είναι λιγάκι αυτό που οι μη εντρυφήσαντες στην επιστήμη της ψυχολογίας αποκαλούμε "βαρεμένος". Αλλά ακόμη περισσότερο μου αρέσει η άλλη εξήγηση που δίνετε: ότι κάποιες ιδεολογίες εμπεριέχουν τη βία ως βασικό συστατικό τους. Όπως ο ναζισμός. Όπως άρα και οι αναρχοαυτόνομη-ακροαριστερή-μηδενιστική (παραδέχομαι ότι δε χρησιμοποιώ πολύ δόκιμους όρους εδώ) ιδεολογία της 17Ν.Τελικό συμπέρασμα: πρόκειται για έναν άνθρωπο που που είτε από ψυχικές ελλείψεις είτε από ιδεολογία (ακόμη χειρότερα) σκότωνε. Δεν έχει σημασία αν ήταν συμπαθητικούληδες οι νεκροί, σε αυτοάμυνα πάντως δε βρισκόταν ούτε και είχαμε πλέον δικτατορία. Η πράξεις του άρα είναι κατακιτέες, θεωρώ ότι στερούνται ηθικού ερείσματος και γι' αυτό επαναλαμβάνω ότι δεν ανέχομαι άτομα του ποιόντος του να γίνονται διαπρύσιοι κήρυκες ηθικής και τιμητές των πάντων.