ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Σάββας Κωφίδης: Απέναντι στον Νίκο Ρωμανό νιώθω πολύ μικρός

Σάββας Κωφίδης: Απέναντι στον Νίκο Ρωμανό νιώθω πολύ μικρός Facebook Twitter
20

Θέση για την υπόθεση του απεργού πείνας Νίκου Ρωμανού πήρε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της εθνικής ομάδας και του Ηρακλή Σάββας Κωφίδης.

Ο Κωφίδης που είναι και μέλος της πρωτοβουλίας «Hasta La Victoria Siempre» ειπε στον ραδιοσταθμό «Κόκκινο 105,5» με αφορμή την απεργία πείνας του Ρωμανού:

 «Η αλήθεια είναι πως απέναντι σε αυτό το παιδί νιώθω πολύ μικρός. Απέναντι σε αυτό το παιδί που αγωνίζεται για τις ιδέες του και το δικαίωμά του για μόρφωση, νιώθω πολύ αδύναμος, πολύ μικρός καθώς δεν μπορώ ούτε να επέμβω, να βοηθήσω. Τα μηνύματα αλληλεγγύης είναι όλα δεκτά αλλά αν δεν πάρουμε πιο ενεργές αποφάσεις, θα έχουμε πρόβλημα. Αυτό που με εξοργίζει πέρα από το συναίσθημα αυτό της αδυναμίας μου να βοηθήσω είναι γι αυτούς που μπορούν και δεν το κάνουν. Δηλώνουν κάτι αλλά η συμπαράστασή τους με αυτόν τον τρόπο δε μου λέει τίποτα. Από την αντιπολίτευση περιμένω, δεν περιμένω από τους κυβερνώντες.

Αλλά και ο αθλητικός κόσμος θα έπρεπε να έχει πάρει πρωτοβουλίες, έχει τεράστια απήχηση στο λαό.  Σαν Hasta La Victoria Siempre σκοπεύουμε να κάνουμε κάτι, ήδη έχουμε αργήσει. Αυτό που συμβαίνει δεν αφορά μόνο τον Νίκο, αφορά την κοινωνία, έχει αντίκτυπο σε εμάς, σε όλους, πόσο αίμα πρέπει να χυθεί;»

Σάββας Κωφίδης: Απέναντι στον Νίκο Ρωμανό νιώθω πολύ μικρός Facebook Twitter

Tι είναι όμως το “Hasta La Victoria Siempre;» (πάντα μέχρι τη νίκη). Όπως δηλώνει ο ίδιος ο πρώην ποδοσφαριστής και τώρα προπονητής στο thes-academy.gr, το εγχείρημα αυτό στηρίζεται απλά στον εθελοντισμό και δεν έχει καμιά σχέση με κόμματα, οργανώσεις κ.λ.π. «..εμείς την ονομάζουμε απλά κίνηση. Δεν είναι μια οργάνωση αφού δεν υπάρχει καταστατικό, αλλά ούτε και ταμείο και δεν πρόκειται να μπούμε σε μια τέτοια διαδικασία. Είναι μια εθελοντική προσπάθεια η οποία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί επαναστατική και έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο. Έχουμε ως ακολουθία τη φράση του Τσε Γκεβάρα που λέει ότι οποιοσδήποτε άνθρωπος στον πλανήτη αδικείται ή υποφέρει οφείλουμε να του συμπαρασταθούμε και να αγωνιστούμε για αυτόν, έτσι ώστε να ζει με αξιοπρέπεια…».

Ελλάδα
20

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Άλλος ένας "επώνυμος" που έβγαλε το πρόσωπό του έξω, και περήφανα, δήλωσε ότι υπερασπίζεται τα βασικά κοινωνικά δικαιώματα, όπως αυτό που στηρίζει με τη ζωή του την ίδια ο Νίκος Ρωμανός. Τελικά αυτοί που ωρύονται για την θανάτωσή του και για την επιλεκτική εναντίων του επιβολή της "μπότας του νόμου" μόνο πίσω από τις οθόνες του υπολογιστή, ανώνυμα, μπορούν να λοιδωρουν τον ίδιο, να εύχονται το γρήγορο θάνατό του, και να βρίζουν τη μητέρα του. Σαν τους αρουραίους που φοβούνται το φως της μέρας.
Επωνύμως στο fb το 90% σπάει πλάκα με τον Ρωμανό. Ξέρεις τι με θυμίζεις? Μπαίνει ένας Πόντιος ανάποδα σε μονόδρομο με τεράστια κίνηση. Ακούει στο ραδιόφωνο: "Προσοχή, ένας τρελλός οδηγάει ανάποδα σε μονόδρομο". Και μονολογεί "να ταν μόνο ένας"...
Να και κατι μαλλον σπανιο.Ενας (πρωην)σπουδαιος ποδοσφαιριστης με κοινωνικοπολιτικες ανησυχιες και προβληματισμους πραγματικους.Ενας "ενεργος πολιτης"εκτος της "στοργικης θαλπωρης"των πολιτικων κομματων.Εχουμε τοσο συνηθισει να βλεπουμε το αντιθετο που ενα τετοιο γεγονος μας προκαλει (ευχαριστη)εκπληξη,ενω μαλλον δεν θα επρεπε.Διοτι και οι ποδοσφαιριστες μελη της κοινωνιας ειναι.
Να φανταστούμε ότι εσύ κάθεσαι στην κοτρώνα ζωσμένος με δύο σειρές σφαίρες χιαστί με το πολυβόλο στα πόδια σου καπνισμένο και τα πτώματα γύρω σου με την παγωμένη έκφραση και ένα "γιατί" στο βλέμμα.Ρε παιδιά μην προσπαθείτε να δημιουργήσετε ενοχές σε όποιον κάθετε ή ξαπλώνει στον καναπέ,γιαυτό τον γαμωπήρε,όπως και το τραπέζι, την κουζίνα,το πλυντήριο και το κρεβάτι.Θες να βγεις στην ένοπλη πάλη ,στην αστική επαναστάση; Be my guest και ξεφορτώσου μας.Ωχουου.
Πραγματικά @celsius από τα καλύτερα σχόλια που έχω διαβάσει.@Δον Ιδιώτη ξέχασες και το πολύτομο έργο "το Πιστεύω μας" του Γεωργίου Παπαδόπουλου.
Πρεπει να βρεθει μια λυση για να σπουδασει το συγκεκριμενο παιδι και πανω απο ολα να ζησει, αλλα η ηρωοποιηση του απο μεριδα ανθρωπων ειναι εντελως εκτος πραγματικοτητας . Πολλοι θελουν να χρησιμοποιησουν την περιπτωση του για να κανουν γενικοτερες γενικες τοποθετησεις , υπερ της κυβερνησης , κατα της κυβερνησης , κατα τις τροικας ή δεν ξερω και γω τι αλλο . Δεν εχει καμια λογικη ομως αυτη η ακολουθια σκεψεων . Το θεμα εδω δεν ειναι αριστερο ή δεξιο , υπερ ή κατα καποιου κομματος ή πολιτικης και δεν αποτελει καθρεφτη για καποια ευρύτερη πραγματικοτητα . Αφορα το συγκεκριμενο προσωπο και τις συγκεκριμενες καταστεσεις. Θα ηθελα περισσοτερες διευκρινισεις σχετικα με τη φυση και τις δρασεις του Hasta La Victoria siempre πριν εκφρασω γνωμη , αλλα νομιζω οτι ο τιτλος και ειδικα το προσωπο του Τσαβεζ ( η Βενεζουελα ειναι απο τις πιο αποτυχημενες χωρες σε θεματα ελευθεριας του τυπου και πολιτικων δομων στη Λατινικη Αμερικη οπου οποιος τολμησει και μιλησει κατα της "επαναστασης" και του κυβερνουντος εδω και καμια δεκαπενταρια χρονια κομματος, λοιδορειται μεχρι αηδίας ) δεν ειναι και πολυ καλα σημαδια .
Tη Νατάσα Γερασιμίδου, προφανώς την αναφέρεις γιατί θεωρείς ότι είναι μέσα στα όρια της γελιοτήτηας αυτής της χώρας;Απλά, να σου πω ότι έχει πεθάνει (απο καρκίνο) το 2002 (αν λέει αλήθεια η wikipedia)...
Και επειμένω, ποιος Κοφίδης και Γιοκαρίνης,δεν έχει γίνει ακόμα, δηλαδή ακόμα μια συναυλία,με Παπακωνσταντίνου,Θηβαίο,Θάνο.Δεν έχουν τοποθετηθεί Μαχαιρίτσας,Τσακνής και περιμένετε να δωθεί λύση;
Η συγκριση--και μαλιστα αρνητικη !!--ενος ανθρωπου ο οποιος ανιδιοτελως και εκτος της οποιασδηποτε "προστατευτικης ομπρελλας" κομματων στηριζει εμπρακτα τις κοινωνικες αποψεις και τις ανθρωπινες ευαισθησιες του , με τον πρωτο εμπορο "κιτς" και χυδαιοτητας της χωρας με αφηνει αναυδο.Ειλικρινα αδυνατω να κατανοησω αυτον τον τροπο του "σκεπτεσθαι".