Τα ελληνικά social media μετρήθηκαν

Τα ελληνικά social media μετρήθηκαν Facebook Twitter
0

Οι χρήστες του Facebook είναι οι περισσότεροι αλλά αυτοί του Twitter οι πιο δραστήριοι, σύμφωνα με τα στοιχεία της INNEWS AE για τα ελληνικά social media. Η μέτρηση που αφορά στο 2ο και στο 3ο τρίμηνο του 2011 έδειξε ότι οι ενεργοί Έλληνες χρήστες στο facebook είναι 1.500.000, στο twitter 85.000 και στο youtube 340.000. Ενεργοί θεωρούνται όσοι χρήστες αναρτούν πληροφορίες ή σχόλια με απαραίτητη προϋπόθεση ο χρήστης να έχει έστω και μέρος του λογαριασμού του ανοιχτό σε πρόσβαση.

Σύμφωνα με τη μέτρηση που δημοσιεύει το typologies.gr , οι Έλληνες χρήστες του Twitter είναι οι πιο δραστήριοι και αναρτούν περίπου 180.000 αναφορές (tweets) ημερησίως, δηλαδή κατά μέσο όρο αντιστοιχούν περισσότερες από δύο αναφορές ημερησίως ανά χρήστη . Με πολύ πιο αργούς ρυθμούς, περίπου μία αναφορά την εβδομάδα, κινούνται οι χρήστες τις αναφορές στα δύο άλλα κοινωνικά δίκτυα, το facebook και το youtube. Πιο συγκεκριμένα οι Έλληνες χρήστες του facebook αναρτούν 240.000 αναφορές την ημέρα (status updates & comments) και 50.000 αναφορές οι χρήστες του youtube (comments & videos).

Σημειώνεται ότι το εξάμηνο περιέχει συγκεντρωτικά στοιχεία με περισσότερες από 23.000.000 αναφορές στο twitter, 60.000.000 αναφορές στο facebook και 5.000.000 αναφορές Ελλήνων χρηστών στο youtube . H INNEWS πρόκειται να παρουσιάσει τη μεθοδολογία της στην Ημερίδα για τα Social Media που διοργανώνει η FIBEP (Διεθνής Ένωση Εταιριών Media Monitoring) στις 13 Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες, με συμμετοχή εταιριών από όλο τον κόσμο.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Facebook θέλει να βοηθήσει τη Gen Z να αντιμετωπίσει την ενήλικη ζωή- Πώς θα το καταφέρει

Τech & Science / Το Facebook θέλει να βοηθήσει τη Gen Z να αντιμετωπίσει την ενήλικη ζωή- Πώς θα το καταφέρει

Το Facebook, που τώρα μετρά 20 χρόνια, έχει χάσει σε δημοτικότητα μεταξύ των εφήβων, αλλά η μητρική του εταιρεία, Meta, έχει παρατηρήσει ότι οι νέοι ενήλικες χρησιμοποιούν τις λειτουργίες κοινότητας της πλατφόρμας, όπως το Facebook Marketplace και τις ομάδες
LIFO NEWSROOM