Πρακτορείο μοντέλων απέρριψε παιδί με σύνδρομο Down, το ίντερνετ εξαγριώθηκε και τελικά ο Asher "νίκησε"

Πρακτορείο μοντέλων απέρριψε παιδί με σύνδρομο Down, το ίντερνετ εξαγριώθηκε και τελικά ο Asher "νίκησε" Facebook Twitter
14

Τον Ιούλιο, η Megan Nash έστειλε φωτογραφίες του 15 μηνών γιου της, Asher, σε ένα πρακτορείο μοντέλων στην Ατλάντα, ελπίζοντας πως θα τον διαλέξουν για να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια της μάρκας παιδικών ρούχων OshKosh B'Gosh.

Σύμφωνα με την μητέρα του, ο μικρός Asher που έχει γεννήθηκε με σύνδρομο Down, υπήρξε ανέκαθεν λάτρης του φωτογραφικού φακού και δεν χάνει ποτέ την ευκαιρία να ποζάρει στην κάμερα. «Το διασκεδάζει αφάνταστα. Το καταλαβαίνει πως εκείνη τη στιγμή δίνει ένα σόου» λέει η μητέρα του.

Ο Asher δεν πήρε τελικά τη δουλειά, αλλά ο λόγος που τον απέρριψαν πυροδότησε τις έντονες αντιδράσεις δεκάδων χρηστών στα social media. Όπως γνωστοποίησε κάποιος σε σελίδα στο Facebook για παιδιά με Σύνδρομο Down, το πρακτορείο δεν πρότεινε καν τις φωτογραφίες στην εταιρία ρούχων καθώς, όπως είπε, η OshKosh «δεν ζήτησε συγκεκριμένα για ένα παιδί ΑμεΑ».

«Είναι αξιολάτρευτος και θα ήθελα πάρα πολύ να βοηθήσει να εξομαλυνθεί η βιομηχανία και να ανοίξει τον δρόμο ώστε ο ΑμεΑ γιος μου να έχει κάποιον να θαυμάζει» σχολίασε μια μητέρα στο Twitter. Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν όλα σχεδόν τα σχόλια κάτω από την φωτογραφία του μικρού Asher, με τον κόσμο να εκφράζει έντονα την δυσαρέσκειά του και ταυτόχρονα να εκθειάζει με συγκίνηση της φωτογραφίες του.

Η περίπτωση του Asher, μετά από όλες αυτές τις αντιδράσεις τον έκανε γνωστό σε όλο το διαδίκτυο, και η ιστορία έφτασε μέχρι την OshKosh, που αποφάσισε να τον καλέσει μαζί με τους γονείς του στα γραφεία για να περάσει το κάστινγκ για την καμπάνια. Τελικά του έδωσαν τη δουλειά και όπως ανακοινώθηκε θα πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια της εταιρίας για την άνοιξη του 2017.

Όπως λέει η μητέρα του, οι υπεύθυνοι δεν του έδωσαν τη δουλειά χαριστικά αλλά επειδή όντως τα πήγε εξαιρετικά στη συνέντευξη. «Μπήκε εκεί μέσα και ήταν απλώς ο Asher» λέει η Megan. «Χαιρετούσε, τους έστελνε φιλιά! Ο CEO τον κρατούσε αγκαλιά και δεν ήθελε να τον αφήσει να φύγει» προσθέτει. 

#camerareadycute #downsyndromeawarenessmonth #ashernash

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Encompass (@encompassparts) στις

14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Κομισιόν ενέκρινε τον ελληνικό προϋπολογισμό – «Καμπανάκι» για Γερμανία και 6 ακόμα χώρες

Διεθνή / Η Κομισιόν ενέκρινε τον ελληνικό προϋπολογισμό – «Καμπανάκι» για Γερμανία και 6 ακόμα χώρες

Η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις οκτώ χώρες της ευρωζώνης (μαζί με την Κύπρο, την Κροατία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Λετονία, τη Σλοβενία και τη Σλοβακία) που πληρούν τις δημοσιονομικές συστάσεις της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Ο Έλτον Τζον λέει ότι έχει χάσει την όραση του - «Δε βλέπει τίποτα, δεν μπορώ να ολοκληρώσω τον δίσκο μου»

Διεθνή / Ο Έλτον Τζον αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα όρασης: «Δεν βλέπω τίποτα από το δεξί μάτι»

Ο μεγάλος Βρετανός μουσικός αποκάλυψε ότι μήνες τώρα έχει χάσει την όρασή του, λόγω μίας μόλυνσης στο μάτι και έτσι δυσκολεύεται να διαβάσει στίχους ή να δει το οτιδήποτε
LIFO NEWSROOM
Μοχάμεντ αλ Φαγέντ: Μετά τις 420 γυναίκες, τον κατηγορούν και 12 άνδρες για σεξουαλική κακοποίηση

Διεθνή / Μοχάμεντ αλ Φαγέντ: Μετά τις 420 γυναίκες, τον κατηγορούν και 12 άνδρες για σεξουαλική κακοποίηση

Το σκάνδαλο ήρθε στο φως μέσα από ντοκιμαντέρ του BBC τον Σεπτέμβριο, το οποίο αποκάλυψε πως ο Αλ Φαγέντ κακοποιούσε σεξουαλικά γυναίκες υπαλλήλους, τις υποχρέωνε σε ιατρικές εξετάσεις και τις απειλούσε για να τις αποτρέψει από το να τον καταγγείλουν
LIFO NEWSROOM
Γερμανία: Η οικονομία χρειάζεται 280.000 μετανάστες εργάτες ετησίως μέχρι το 2040 για να μη συρρικνωθεί

Διεθνή / Γερμανία: Η οικονομία χρειάζεται 280.000 νέους μετανάστες κάθε χρόνο μέχρι το 2040

Μία νέα μελέτη υποστηρίζει ότι η Γερμανία χρειάζεται να εισάγει εκατοντάδες χιλιάδες εξειδικευμένους εργάτες από το εξωτερικό κάθε χρόνο, καθώς το εργατικό της δυναμικό αναμένεται να έχει τεράστιες απώλειες
LIFO NEWSROOM
Υπάλληλος της Macy's δαπάνησε $154 εκατομμύρια από τους εταιρικούς λογαριασμούς

Διεθνή / Απάτη για Όσκαρ: Υπάλληλος της Macy's χρέωσε την εταιρεία με $154 εκατ. για δικές του αγορές

Από το 2021 και μέχρι πριν από μερικές ημέρες, ένας υπάλληλος της αλυσίδας πολυκαταστημάτων έκανε δαπάνες εκατομμυρίων για δικές του αγορές από λογαριασμούς του εργοδότη του
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Δεν έχει καμία σημασία αν το παιδάκι θα το διάλεγε η εταιρία από πριν, ή αν ο θόρυβος έπαιξε ένα ρόλο. Πραγματικά, τα σχόλια που μιλούν για διακρίσεις και για το αν "πήρε τη θέση από ένα άλλο παιδάκι που το άξιζε περισσότερο" με αφήνουν άναυδη. Οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες αντιμετωπίζουν τεράστιες και καθημερινές διακρίσεις εναντίον τους σε όλα τα επίπεδα! Αν μια φορά γίνει το ανάποδο, δεν ήρθε το τέλος του κόσμου νομίζω!!!
Το ζήτημα ΔΕΝ είναι αν το παιδάκι είναι αξιαγάπητο (είναι), ή αν τελικά άξιζε να γίνει το μοντέλο των ρούχων (δεν το ξέρω αφού δεν έχω δει τα άλλα παιδάκια).Το ζήτημα είναι ότι δεν πρέπει να γίνεται διάκριση (ούτε αρνητική, ούτε θετική) επειδή είναι ΑμΕΑ. Οϋτε καμιά εταιρεία πρέπει να είναι υποχρεωμένη να πάρει ένα παιδί ως μοντέλο επειδή αυτό είναι ΑμΕΑ, ούτε όμως πρέπει να αποκλείεται εξ ορισμού επειδή είναι ΑμΕΑ.Εδώ, κατά τη γνώμη μου, έχει γίνει (μάλλον) ένα διπλό foul. Πρώτα το παιδί απορρίφθηκε επειδή ήταν ΑμΕΑ (και ήταν τόσο βλάκες ώστε να το πουν). Κακώς. Αν απορριπτόταν έπρεπε να απορριφθεί επειδή η εμφάνισή του δεν τους κάνει, ΑμΕΑ ξε-ΑμΕΑ.Το δεύτερο foul (εδώ πάει το "μάλλον") είναι ότι φαίνεται πως η εταιρεία τελικά επέλεξε το παιδί λόγω της κατακραυγής. Αυτό μπορεί να στέρησε την θέση από κάποιο άλλο παιδί καλύτερο για την συγκεκριμένη φωτογράφηση.Αν πραγματικά συνέβη αυτό δεν θα το μάθουμε ποτέ. Εν πάσει περιπτώσει, είναι μια πολύ ωραία φωτογράφηση :)
Όσο χαριτωμενο και γλυκό να είναι μωρό δεν πάυει να έχει το ρόλο ενός μοντέλου.αυτό σημαίνει πως η εμφάνιση είναι το πιο δυνατό σημείο για τέτοιες δουλειές και δεν μπορώ να καταλάβω πως άνθρωποι με αναπηρίες γίνονται μοντέλα. ΕΊΝΑΙ σαν να προσπαθείς να πουλήσεις δαχτυλίδια που τα διαφημίζει ένα μοντέλο στην καλύτερη με μισοφαγωμενα νυχια στη χειρότερη με καμένα δάχτυλα.το θέαμα δε θα ήταν ότι καλύτερο έχουμε συνηθίσει. Σε τέτοιες βιομηχανίες η θα είσαι αψεγάδιαστος η θα σε κάνουν αψεγάδιαστο με άλλες τεχνικές.
Δεν υπάρχει "αψεγάδιαστο". Λέξεις όπως αυτή, όπως π.χ. το "τέλειος" υπάρχουν για να περιγράψουν κάτι που δεν μπορείς να το φτάσεις.Το μοντέλο δεν χρειάζεται να είναι τέλειο. Αυτό που διαφημίζεται είναι το προϊόν, οπότε το μοντέλο αρκεί να έχει την απαιτούμενη απήχηση (όχι εμφάνιση) στο αγοραστικό κοινό.Υπάρχει επίσης κι αυτό που λέγεται Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και οι μεγάλες εταιρείες έχουν ολόκληρο τμήμα για το σκοπό αυτό, για να αφουγκράζονται τον παλμό της κοινωνίας σε τέτοιου είδους θέματα.Κάτι τέτοιες απόψεις περί αψεγάδιαστου και τελειότητας στέλνουν γυναίκες και άντρες στην κατάθλιψη και στα ψυχολογικά τάρταρα.
Καμία σχέση. Τα ρούχα αυτά δεν προορίζονται για παιδιά με μη σύνδρομο, ούτε τα παιδιά με σύνδρομο φοράνε διαφορετικά ρούχα.Και επίσης κάνεις λάθος με τα αψεγάδιαστα μοντέλα. Γκούγκλαρε λίγο την Molly Bair, Chantelle Brown-Young, Melanie Gaydos, Melanie Stuart,Shaun Ross....
Πιο υποκριτικό είναι το ότι τελικά τον διάλεξαν. Και γιατί δηλαδή μία ιδιωτική εταιρία πρέπει να κάνει τα χατήρια του οποιουδήποτε; Και η σούπερ μαμά γιατί το έδεσε κορδόνι ότι λόγω της ιδιαιτερότητας του ο γιος της θα έπρεπε σώνει και καλά να είναι ο νικητής της καμπάνιας;
Αν το πρακτορείο δεν είχε αρνηθεί, εξ αρχής, να προωθήσει τις φωτό του μικρού στην εταιρεία ρούχων, δεν θα είχε γίνει θέμα.Η εταιρεία μπορεί να μην έψαχνε *συγκεκριμένα* παιδί ΑμεΑ, όμως -θεωρητικά- ούτε έψαχνε *μη* παιδί αμεα, οπότε γιατί να μην προωθηθούν οι φώτο του συγκεκριμένου μικρού;Σιγά, μωρέ, που θα πληγεί η ιδιωτική εταιρεία. Και την διαφημισούλα της θα κάνει μια χαρά (που θα περνούσε απαρατήρητη πιθανότατα) και ένα κάποιο όφελος υπάρχει ως προς το acceptance και ο μπέμπης φαίνεται πραγματικά ταιριαστός σε αυτό.
Το πρακτορειο δεν εστειλε καν τις φωτογραφιες στην εταιρια με τη δικαιολογια οτι δεν ζητησαν παιδι με ειδικες αναγκες. Δεν του εδωσαν καν την ευκαιρια. Δεν ηταν η εταιρια που τον απερριψε αρχικα.
Εγώ βλέπω ένα πιτσιποπάκι 15 μηνών να είναι εξαιρετικά χαρισματικό μπροστά στην κάμερα, με πόζες και φωτογένεια περισσότερη όχι μόνο απο άλλα ''μοντέλα'' της ίδιας ηληκίας , αλλα και απο ενήλικες.Και δεν ήταν η εταιρία ρούχων που τον απέρριψε αλλα το πρακτορείο μοντέλων που μεσολάβησε για να δώσει προτάσεις στην εταιρία ρούχων.