Προσλήψεις επί πληρωμή από τη Ryanair

Προσλήψεις επί πληρωμή από τη Ryanair Facebook Twitter
29

Νέα ήθη και έθιμα φαίνεται πως εισάγει ο Ιρλανδικός αερομεταφορέας οικονομικών πτήσεων. Σύμφωνα λοιπόν με την πολιτική της εταιρείας Crewlink που έχει αναλάβει την αξιολόγηση και την εκπαίδευση των υποψηφίων, ο κάθε ενδιαφερόμενος θα πρέπει να πληρώσει από το ίδιο του το πορτοφόλι για την εκπαίδευση που θα γίνει στην Γερμανία.

Όποιος περάσει το αρχικό στάδιο τον συνεντεύξεων θα πρέπει να καταβάλει αρχικά το ποσό των 500 ευρώ για εγγραφή στο πρόγραμμα εκπαίδευσης. Ό,τι και να γίνει στη συνέχεια, τα χρήματα αυτά δεν θα τα ξαναδεί ποτέ. Στη συνέχεια πρέπει να καταβάλει άλλα 700 ευρώ για το κόστος διαμονής του σε ειδικά καταλύματα δίπλα στις εγκαταστάσεις της Crewlink στη Γερμανία, όπου και θα γίνεται η εκπαίδευση. Η εταιρεία δεν διευκρινίζει τι γίνεται με αυτό το ποσό σε περίπτωση που ο υποψήφιος για τον οποιοδήποτε λόγο δεν προσληφθεί τελικά. Τέλος, το μεγαλύτερο ποσό καταβάλλεται για το ίδιο το πρόγραμμα. Ο υποψήφιος εργαζόμενος πρέπει να καταβάλει από 1.749 ευρώ έως 2.349 για το κόστος των προγραμμάτων εκπαίδευσης. 

Αν ο υποψήφιος προπληρώσει ολόκληρο το ποσό πριν ξεκινήσει η εκπαίδευση του γίνεται "σκόντο" και η πληρωμή πέφτει στα 1.749 ευρώ. Αν δεν έχει αυτά τα χρήματα τότε η Crewlink θα κατακρατεί δόσεις από τον μισθό του ώσπου συμπληρωθούν αυτά τα 2.349 ευρώ. Όπως γράφει η Ημερησία, αν ο υποψήφιος δεν προσληφθεί, τότε η εταιρεία δεσμεύεται να του επιστρέψει τα χρήματα αυτά.

29

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο με αντάλλαγμα την ένταξη στο ΝΑΤΟ

Διεθνή / Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο στην Ουκρανία με αντάλλαγμα ένταξη στο ΝΑΤΟ

Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έχει προτείνει να επιτευχθεί συμφωνία κατάπαυσης του πυρός εάν η ουκρανική επικράτεια που ελέγχει μπορούσε να ληφθεί «υπό την ομπρέλα του ΝΑΤΟ»
LIFO NEWSROOM
Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Διεθνή / Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Η Κίνα διαθέτει τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, αλλά η παραγωγική της ικανότητα έχει ξεπεράσει τις εγχώριες ανάγκες. Σήμερα, η χώρα μπορεί να κατασκευάσει σχεδόν 40 εκατομμύρια οχήματα ετησίως — διπλάσια από τη ζήτηση των Κινέζων καταναλωτών
LIFO NEWSROOM
«Ντρέπομαι να οδηγώ αυτό το αυτοκίνητο»: Οι οδηγοί Tesla «αδειάζουν» τον Ελον Μασ

Διεθνή / «Ντρέπομαι να οδηγώ αυτό το αυτοκίνητο»: Οι οδηγοί Tesla «αδειάζουν» τον Ελον Μασκ

Η Tesla κάποτε ήταν η αγαπημένη μάρκα των προοδευτικών στις ΗΠΑ, αλλά η στροφή του ιδιοκτήτη της στον Τραμπισμο έχει εξοργίσει πολλούς από τους πελάτες της εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

17 σχόλια
Αν κάποιος έχει τόσα λεφτά να δώσει, για ποιον λόγο να τα διαθέσει για κάτι τέτοιο (που δεν θα του εξασφαλίσει και την θέση ούτε φυσικά θα παίρνει πολλά χρήματα και να πάρει την θέση..)Γελοίοι!
Μηπως το να εχεις εκπαιδευση ομως λειτουργει και σαν χαρτι για αργοτερα ?? Διοτι εαν αυτο ισχυει, πληρωνεις για την εκπαιδευση σου που στο μελλον θα σου χρειαστει και για αλλες εταιρειες, γιατι η Ryanair να εκπαιδευσει καποιον δωρεαν και μετα να του φυγει και να τον εκμεταλευτει μια αλλη εταιρεια ??Λεω εγω τωρα η πορνη του καπιταλισμου-φιλελελελεκης
Εγω αναρωτιεμαι τι δουλεια κανεις εσυ, αν πληρωσες για να "εκπαιδευτεις" στην δουλεια που σε προσελαβαν και αν "τολμησες" να χρησιμοποιησεις τις γνωσεις και την εμπειρια που απεκτησες στην πραξη, απο τη μια επιχειρηση σε αλλη :ΡΟλοι θελουν εμπειρους υπαλληλους αλλα χωρις καμμια προθεση να τους εκπαιδευσουν? Αρα, δεν εχουν και καμμια προθεση να επενδυσουν πανω σου. Φυγ' εσυ, ελα 'συ...
Αυτές οι πρακτικές εχουν αρχίσει πλεον να γίνονται ο κανονας και όχι η εξαίρεση. Είναι η ανάπτυξη που έρχεται όπως λέει και ένας απιστευτος τύπος. Πρόβατα ξυπνατε και πιαστε τα υψώματα...
Πληρώνεις για την εκπαίδευση και τη στολή, αν περάσεις δεν παίρνεις μία για τους πρώτους 5 μήνες και μετά δεν σου ανανεώνουν τη σύμβαση. Είναι ο καπιταλισμός..
Λέγαμε για πλάκα ότι σε λίγο θα τους πληρώνουμε για να μας προσλάβουν και να που έφτασε και αυτή η στιγμή. Δεν ξέρω αν γίνεται ήδη κάπου αλλά προβλέπω σύντομα να πληρώνουμε για να αποστέλλουμε βιογραφικό με email για απάντηση σε αγγελία.
Το κόστος μιας τέτοιας εκπαίδευσης είναι τεράστιο και πολύς κόσμος εχει αυτή τη δουλεια τελειως λάθος στο μυαλό του με αποτέλεσμα στον πρωτο με δεύτερο μήνα οι ιπτάμενες να παραιτούνται και οι εταιρίες να πρέπει να εκπαιδεύσουν νέες φουρνιες. Η φύση αυτής της δουλειάς ειναι παρά πολύ δύσκολη , σχεδόν βάρβαρη. Το σωστό για μενα ειναι να υπάρχει μια ρήτρα που θα λέει οτι πριν τα 2 χρόνια αν παραιτηθείς θα πρέπει να αποζημιώσεις την εκπαίδευση!
Ψαξε βρεστον μετα αν παραιτηθει!Απλα η εταιρια τα κανει ολα αυτα για να ριξει το κοστος των εισιτηριων. Αμ δε γινεται ετσι. Με αθεμιτο ανταγωνισμο και παραβιαζοντας τα στοιχειωδη εργασιακα δικαιωματα!
Εγώ προτείνω στην Ryanair να μονιμοποιήσει αυτή την πρακτική και οι εργαζόμενοι στο μέλλον να πληρώνουν την εταιρία για τη μεγάλη χάρη που τους κάνει να τους αφήνει να χρησιμοποιούν τα αεροπλάνα της. Δεν είναι και λίγο να μπορείς να κάνεις τόσα ταξίδια σε τόσες πόλεις του κόσμου. Σε αντάλλαγμα η εταιρία μπορεί να τους προσφέρει πλουσιοπάροχα γεύματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή να τους πληρώνει ακριβά ξενοδοχεία για να διαμένουν.
Τα σχολιαζαμε και πριν κανα μηνα αυτα...υπαρχουν κι αλλες πρακτικες της εταιριας που ακολουθουν τον προσληφθεντα...βγαιναν οι φιλελευθεροι του πληκτρολογιου να μπουρδολογησουν για τον Ελληναρα που ειναι τεμπελης κι ολα του φταινε...αντε, αντε..