Το Χόλιγουντ στηρίζει την υποψηφιότητα της Χίλαρι Κλίντον

Το Χόλιγουντ στηρίζει την υποψηφιότητα της Χίλαρι Κλίντον Facebook Twitter
0

Το Χόλιγουντ αγαπάει την Χίλαρι Κλίντον. Από τότε που ανακοίνωσε την υποψηφιότητα της, τον Απρίλιο, η υποψήφια των Δημοκρατικών για την Προεδρία των ΗΠΑ έχει μαζέψει 75000 δολάρια από δωρεές από διασημότητες όπως η Ρις Γουίδερσπουν, ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο Μπεν Άφλεκ και ο Κουίνσι Τζόουνς σύμφωνα με το Politico. Ο καθένας τους έχει δώσει 2.700 δολάρια για την καμπάνια της, την υψηλότερη δωρεά που επιτρέπεται κατά την διάρκεια του πρώτου γύρου της εκστρατείας.

Η υποστηρίκτρια της Κλίντον εδώ και πολλά χρόνια, Μπάρμπρα Στράιζαντ δώρισε το ανώτερο ποσό που μπορεί να δώσει κάποιος στην καμπάνια 2.700 δολάρια για τον πρώτο γύρο και 2.700 δολάρια για τις γενικές εκλογές σύμφωνα με το Variety. ΄Άλλοι σταρ που έκαναν δωρεές συμπεριλαμβάνουν τα ονόματα των Μάτζικ Τζόνσον, Ντακότα Φάνινγκ και Λάρι Φλιντ μεταξύ άλλων.

Εκτός από την οικονομική τους υποστήριξη, διάφοροι σταρ έχουν κάνει εμφανίσεις για να στηρίξουν την Κλίντον στην εκστρατεία της. Ο Τόμπι Μαγκουάιρ παρουσίασε μια εκδήλωση στην Καλιφόρνια για να μαζευτούν χρήματα για την καμπάνια ενώ είδαν την Μπιγιονσέ και την Σάρον Όσμπορν ανάμεσα στο κοινό σε μια παρόμοια εκδήλωση τον Μάιο.

Μέχρι στιγμής, συνολικά, η πλευρά της Κλίντον έχει αναφέρει ότι έχει μαζέψει περίπου 47.5 εκατομμύρια δολάρια από δωρεές από 250.000 χορηγούς σύμφωνα με το πρώτο οικονομικό δελτίο της καμπάνιας που κατατέθηκε στην Ομοσπονδιακή Εκλογική Επιτροπή, την Τετάρτη. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM