Καν' το για τη μαμά: Μια μεγαλειώδης διαφήμιση προτρέπει τους Δανούς να κάνουν περισσότερο σεξ

Καν' το για τη μαμά: Μια μεγαλειώδης διαφήμιση προτρέπει τους Δανούς να κάνουν περισσότερο σεξ Facebook Twitter
2

Όπως τόσες άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η Δανία βρίσκεται αντιμέτωπη με μια ραγδαία μείωση γεννήσεων.

Το μέλλον της χώρας είναι πλέον ασαφές. Με ένα δείκτη γεννήσεων μόλις 1,7 παιδιά ανά οικογένεια, δεν υπάρχουν αρκετά βρέφη, ώστε να διατηρηθεί ο πληθυσμός. Και με πληθυσμό 5.600.000 το 2013, η χώρα δείχνει αρκετά μικρή και το μέλλον δυσοίωνο.

Η Spies Resjer, μια δανική ταξιδιωτική εταιρεία, φέρεται να έχει μία και μοναδική αποστολή. Να κάνουν οι Δανοί περισσότερο σεξ, ώστε να γεννηθούν πιο πολλά παιδιά. Το 2014, η Spies Resjer προσέφερε εντελώς δωρεάν "φιλικές προς το παιδί διακοπές" και αναλώσιμα μωρουδιακά για τρία χρόνια, σε όποιες γυναίκες μπορούσαν να αποδείξουν ότι συνέλαβαν ενώ έκαναν διακοπές μέσω της εταιρείας.

Η εταιρεία δεν έμεινε εκεί. Πρόσφατα "ξαναχτύπησε" με μια ξεκαρδιστική διαφήμιση ζητώντας από τα ζευγάρια της Δανίας να «το κάνουν για τη μαμά». 

 

 

Υπάρχουν διάφορες πιθανές αιτίες για την υπογεννητικότητα στη Δανία. Οι πιο σημαντικές είναι ότι α) Δεν υπάρχουν αρκετές γυναίκες σε ηλικία τεκνοποίησης και β) τα ζευγάρια περιμένουν περισσότερο πλέον για να κάνουν παιδιά, γεγονός που καθιστά λιγότερο πιθανό να υπάρξει μια επιτυχημένη εγκυμοσύνη.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τραγωδία στις Άλπεις: Νεκρός ο Αντιπρόεδρος της Lego και στενός φίλος της βασιλικής οικογένειας

Διεθνή / Τραγωδία στις Άλπεις: Νεκρός ο αντιπρόεδρος της Lego και στενός φίλος της βασιλικής οικογένειας της Δανίας

Ο 64χρονος Δανός χρηματοοικονομικός σύμβουλος διακομίστηκε άμεσα με ελικόπτερο στο νοσοκομείο, όμως υπέκυψε λίγο αργότερα από εσωτερική αιμορραγία
LIFO NEWSROOM
Η αξία της Hermès ξεπέρασε αυτή της LVMH που είχε προσπαθήσει να την αγοράσει πριν από 15 χρόνια

Διεθνή / Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπέρασε αυτή της LVMH, η οποία είχε προσπαθήσει να την αγοράσει πριν από 15 χρόνια

Η Hermès ξεπέρασε την LVMH σε κεφαλαιοποίηση, ενισχυμένη από την ανθεκτικότητα του μοντέλου της πολυτέλειας, ενώ η LVMH πλήττεται από χαμηλότερα κέρδη λόγω της ποικιλίας εμπορικών σημάτων
LIFO NEWSROOM
Η CIA αποκαλύπτει αρχείο της KGB: Εξωγήινοι μετέτρεψαν σε πέτρα σοβιετικούς στρατιώτες

Διεθνή / Όταν οι εξωγήινοι μετέτρεψαν σε πέτρα σοβιετικούς στρατιώτες - Το αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA που έγινε viral

Μια έκθεση της CIA αποκαλύπτει την ιστορία σοβιετικών στρατιωτών που φέρεται να μετατράπηκαν σε πέτρα μετά από συνάντηση με εξωγήινο αντικείμενο, προκαλώντας έντονες αντιπαραθέσεις και σκεπτικισμό
LIFO NEWSROOM
«Ο Έντι Ράμα λέει ψέματα στην Ελλάδα»

LiFO politics / «Ο Έντι Ράμα λέει ψέματα στην Ελλάδα»

Ο διπλωμάτης Αλέξανδρος Μαλλιάς, πρώην πρέσβης της Ελλάδας στην Ουάσιγκτον, τα Τίρανα και τα Σκόπια, μιλάει για τις αλλαγές που φέρνει η πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ, καθώς και για τις δύσκολες σχέσεις της Ελλάδας με την Αλβανία, ειδικά κατά τη διάρκεια της πρωθυπουργίας του Έντι Ράμα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

σχόλια

1 σχόλια
Καταπληκτική διαφήμιση, ειδικά στο σημείο με το χαρτί υγείας και ότι έχει την ικανότητα ο γιος γέλασα πάρα πολύ!Μακάρι να γίνει κάτι και με την υπογεννητικότητα στην Ελλάδα. Δεν λέω ανάλογο, αλλά τα βασικά που απολαμβάνουν οι Δανοί από το κράτος αρκούν για αρχή. Να ξέρεις ότι αν κάνεις παιδί θα έχει φαγητό, στέγη, περίθαλψη. Αλλά τι λέω τώρα...ψιλά γράμματα...