Η Τσεχία αλλάζει επίσημη ονομασία λόγω branding

Η Τσεχία αλλάζει επίσημη ονομασία λόγω branding Facebook Twitter
3

Η Τσεχική Δημοκρατία (Czech Republic) και γίνεται επισήμως «Τσεχία» («Czechia»), με μοναδικό στόχο η εύκολη, μονή ονομασία να χρησιμοποιείται πιο εύκολα από εταιρείες και αθλητές πάνω σε εμπορικά προϊόντα, όπως τα μπλουζάκια και οι μπύρες.

Αφού λάβει την έγκριση του προέδρου, του υπουργικού συμβουλίου και των επικεφαλής των δύο σωμάτων της Βουλής, το υπουργείο Εξωτερικών θα υποβάλει την νέα ονομασία στα Ηνωμένα Έθνη και θα γίνει έτσι η επίσημη ονομασία της χώρας.

Η Τσεχική Δημοκρατία γεννήθηκε από την ειρηνική διάσπαση με τη Σλοβακία, το 1993 και από τότε έχει διατηρήσει το όνομα της.

Οι Τσέχοι πολίτες προβληματίζονταν εδώ και πολύ καιρό για το όνομα. Το μεγαλύτερο τμήμα της χώρας είναι η γνωστή Βοημία («Cechy» στα τσέχικα), όμως υπάρχουν κι άλλες ιστορικές περιοχές, όπως η Μοραβία και η Σιλεσία, με ονομασίες που δεν έπρεπε να αποκλειστούν.

Την ίδια στιγμή, η αγαπημένη ομάδα χόκεϊ επί πάγου της χώρας χρησιμοποιεί ήδη τη λέξη «Τσεχία» στις μπλούζες της, ενώ το ίδιο όνομα χρησιμοποιεί και η γνωστή εξαγόμενη μπύρα, «Pilsner Urquell»

Οι υποστηρικτές του ονόματος «Τσεχία» («Czechia») λένε ότι ο όρος στα αγγλικά εντοπίζεται πίσω στον 19ο αιώνα, ενώ οι Αρχές της χώρας δεν το είχαν αποκλείσει ως εναλλακτική από την εποχή της διάσπασης της Τσεχοσλοβακίας.

Βέβαια, σε ορισμένους το νέο όνομα δεν ηχεί ωραία: Η υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης έχει πει ότι τής θυμίζει πολύ το «Τσετσενία» («Chechnya»), προσθέτοντας μάλιστα πως η κυβέρνηση της χώρας έχει δαπανήσει περισσότερα από 40 εκατ. δολάρια σε τουριστικές καμπάνιες με το διπλό όνομα, και θα πρέπει να επιμείνει σε αυτό.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ