Μήπως αντί για meeting να έστελναν ένα e-mail; Πώς μπορεί να αποφευχθεί μία μη απαραίτητη συνάντηση

Μήπως αντί για meeting να έστελναν ένα e-mail; Πώς μπορεί να αποφευχθεί μία μη απαραίτητη συνάντηση Facebook Twitter
Φωτ.: UNSPLASH
0

Πολλοί είναι οι εργαζόμενοι στις ημέρες μας, οι οποίοι φαίνεται να δυσανασχετούν με τα meetings, καθώς τις περισσότερες φορές είναι αναγκασμένοι να αφήσουν στη μέση κάποιες άλλες υποχρεώσεις που έχουν, προκειμένου να παραστούν στη συνάντηση.

Μάλιστα, όπως υποστηρίζουν, αρκετές είναι οι περιπτώσεις που οι συναντήσεις με άλλα στελέχη της εταιρείας δεν έχουν κάποιο νόημα, καθώς δεν λαμβάνεται κάποια απόφαση σχετική με τα καθήκοντά τους στο χώρο εργασίας τους.

Τα meetings, σύμφωνα με την Donna McGeorge, συγγραφέα του «The 25 Minute Meeting: Half the Time, Double the Impact», έχουν γίνει ένας αυτόματος τρόπος λειτουργίας για τις εταιρείες. Όπως εξηγεί, οι επιχειρήσεις αντιδρούν αντανακλαστικά όταν προκύψει ένα πρόβλημα, ακόμα κι αυτό δεν χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα σοβαρό. Η πρώτη κίνηση που κάνουν είναι να συγκαλέσουν ένα meeting. Σε πολλές περιπτώσεις, όμως, οι εργαζόμενοι δεν είναι προετοιμασμένοι για μία τέτοια συνάντηση, στην οποία θα παραστούν αρκετοί συνάδελφοί τους.

Το πρόβλημα μίας εταιρείας θα μπορούσε να κοινοποιηθεί και με άλλους τρόπους προς τους εργαζόμενους, χωρίς τη συγκάλεση ενός meeting. Σύμφωνα με τη συγγραφέα, η αποστολή ενός κοινού ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) στους υπαλλήλους, ενδεχομένως να αποτελούσε έναν εύκολο τρόπο για να γίνει γνωστό το θέμα, το οποίο θα έμπαινε στο «τραπέζι» της συνάντησης.

Στην περίπτωση, ωστόσο, που κρίνεται απαραίτητη η σύγκληση ενός meeting, τότε αυτή θα πρέπει να γίνει κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, ώστε να κρατήσει το ενδιαφέρον των εργαζομένων. Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να γίνεται μία πραγματική ανταλλαγή απόψεων και ιδεών και να μην μονοπωλεί τη συζήτηση μόνο ένα άτομο.

Πόσο πρέπει να κρατάει ένα meeting

Όπως αναφέρει η Donna McGeorge, ο ιδανικό χρόνος για ένα meeting είναι τα 25 λεπτά. Η θεωρία αυτή βασίζεται στο γεγονός πως κατά μέσον όρο μπορούμε να διατηρήσουμε τη συγκέντρωσή μας σε υψηλά επίπεδα για 25 λεπτά.

Παράλληλα, ο μέγιστος αριθμός εργαζομένων που η συγγραφέας χαρακτηρίζει ιδανικό, είναι τα επτά άτομα. Στην περίπτωση που είναι περισσότεροι, τότε υπάρχει ο κίνδυνος να χαθεί το ενδιαφέρον πολλών, καθώς η συνάντηση θα κρατήσει περισσότερο χρόνο, ενώ μπορεί να μην ακουστούν όλες οι απόψεις.

Με πληροφορίες από Fast Company

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανία: Θύελλα αντιδράσεων από Νάγκελσμαν και Κίμιχ για το ρατσιστικό γκάλοπ του κρατικού ARD

Αθλητισμός / Γερμανία: Θύελλα αντιδράσεων από Νάγκελσμαν και Κίμιχ για το ρατσιστικό γκάλοπ του κρατικού ARD

Το γκάλοπ σε 1.304 τυχαία επιλεγμένους συμμετέχοντες ρωτούσε αν θα προτιμούσαν να δουν περισσότερους ποδοσφαιριστές με λευκό δέρμα να παίζουν για τη Γερμανία
NEWSROOM
Γάζα: Η πρόταση Μπάιντεν «δεν είναι καλή» αλλά το Ισραήλ την αποδέχεται ως πλαίσιο διαπραγμάτευσης

Διεθνή / Γάζα: Η πρόταση Μπάιντεν «δεν είναι καλή» αλλά το Ισραήλ την αποδέχεται ως πλαίσιο διαπραγμάτευσης

Ο Οφίρ Φαλκ, ο κορυφαίος σύμβουλος του Νετανιάχου σε θέματα εξωτερικής πολιτικής, δήλωσε ότι η πρόταση του Αμερικανού προέδρου είναι «μία συμφωνία την οποία εγκρίναμε
NEWSROOM
Αμερικανός φίμωσε λύκο, τον πήγε σε μπαρ και μετά τον σκότωσε - Αντιδράσεις σε όλο τον κόσμο

Διεθνή / Αμερικανός φίμωσε λύκο, τον πήγε σε μπαρ και μετά τον σκότωσε - Αντιδράσεις σε όλο τον κόσμο

Το περιστατικό με τον λύκο έφερε απειλές θανάτου προς συνονόματους, στοχοποίηση της δημοσιογράφου που κάλυψε την υπόθεση, διαπόμπευση της κοινότητας και προσπάθειες για αλλαγή των νόμων
NEWSROOM