Τα προγνωστικά του Θ. Κουτσογιαννόπουλου για τα Όσκαρ

Τα προγνωστικά του Θ. Κουτσογιαννόπουλου για τα Όσκαρ Facebook Twitter
0

Στην 90ή απονομή των Όσκαρ οι περισσότερες κατηγορίες μοιάζουν κλειδωμένες με δυνατά φαβορί και μακρινά outsiders, εκτός από μία, και φαρμακερή...

Καθώς απομένουν μόλις λίγα εικοσιτετράωρα μέχρι την προβολή της 90ής τελετής απονομής των βραβείων Όσκαρ αποκλειστικά και σε απευθείας μετάδοση την Κυριακή 4 Μαρτίου στα κανάλια COSMOTE CINEMA, ρίχνουμε μια ματιά στα τελευταία προγνωστικά.

ΑΝΔΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Α' ΡΟΛΟΥ

Στη δεύτερη υποψηφιότητά του ο Γκάρι Όλντμαν δεν απειλείται, σε μια παράσταση βαθιάς μεταμόρφωσης που πάει set με το Όσκαρ Μακιγιάζ, όπως ακριβώς είχε συμβεί στην περίπτωση της Μέριλ Στριπ με τη Σιδηρά Κυρία. Στα προγνωστικά ακολουθεί ο 22χρονος Τιμοτέ Σαλαμέ, ο οποίος χρίστηκε «πρίγκιπας», αλλά δεν προβλέπεται να κληρονομήσει φέτος το βασίλειο και μαζί το ρεκόρ του νεότερου νικητή ever από τον Έντριαν Μπρόουντι στον Πιανίστα.

Αν γίνει σεισμός και κερδίσει το τρίτο φαβορί, ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις θα φτάσει το τέταρτο Όσκαρ Α' Ρόλου, ισοφαρίζοντας, σε μικρότερο χρονικό διάστημα, το απίστευτο επίτευγμα της Κάθριν Χέπμπορν, η οποία είχε κερδίσει το 1982 σε μια καραμπόλα ανάμεσα στην Νταϊάν Κίτον και τη Μέριλ Στριπ – η περίφημη συναισθηματική ψήφος, όταν απουσιάζει το θερμό ρεύμα προς έναν υποψήφιο.

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Α' ΡΟΛΟΥ

Όπως και στην περίπτωση του Γκάρι Όλντμαν, η Φράνσις Μακντόρμαντ προβάλλει ως μεγάλο φαβορί, αν και με ελαφρώς μικρότερα odds στα γραφεία στοιχημάτων (2/13 η πρωταγωνίστρια του Τρεις Πινακίδες έναντι 1/10 του Τσόρτσιλ της Πιο σκοτεινής ώρας).

Αμφότεροι ενισχύονται από την πρόσφατη βράβευσή τους στα βρετανικά BAFTA. Η νεαρή Σέρσα Ρόναν από το Lady Bird, όπως και ο σχεδόν νεόφυτος Σαλαμέ, ακολουθεί, με παράσημα τα βραβεία που πήρε από τις Ενώσεις Κριτικών νωρίτερα στη σεζόν.

Η Σάλι Χόκινς είναι τρίτη, παρά την έντονη παρουσία της Μορφής του Νερού στα Όσκαρ, ενώ η πολυνίκης Μέριλ Στριπ τοποθετείται στην ουρά και αναβάλλει τυχόν σχέδια για τετραπλασιασμό των Όσκαρ της.

Τα προγνωστικά του Θ. Κουτσογιαννόπουλου για τα Όσκαρ Facebook Twitter
Η νεαρή Σέρσα Ρόναν (αριστερά) υποψήφια για το βραβείο Α' Γυναικείου ρόλου στο Lady Bird.

ΑΝΔΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Β' ΡΟΛΟΥ

Λένε πως όποτε υπάρχουν δύο (ή και τρεις καμιά φορά, σε δεύτερους ρόλους) υποψήφιοι ηθοποιοί από την ίδια ταινία σε μια κατηγορία οι πιθανότητες μειώνονται, γιατί η ψήφος μοιράζεται. Δεν έχει πολλή αλήθεια αυτή η θεωρία και φέτος ο 49χρονος Σαμ Ρόκγουελ είναι το μεγάλο φαβορί στον ρόλο του ρατσιστή βοηθού σερίφη στο Έμπινγκ του Μιζούρι.

Αντίθετα, ο Γούντι Χάρελσον, το αφεντικό του στην ταινία, εξίσου υποστηρικτικός στην πλοκή, αλλά πιο «μικρός» σε διάρκεια μέσα στην ταινία, είναι ουραγός στα προγνωστικά.

Η μοναδική απειλή για τον Ρόκγουελ, ο οποίος διαγράφει στροφή 180 μοιρών στον χαρακτήρα του στην ταινία, είναι ο Γουίλεμ Νταφόου, μοναδικός υποψήφιος από το Florida Project (που, δυστυχώς, δεν κατάφερε κάτι ανάλογο με τα Μυθικά πλάσματα του Νότου), στην τρίτη του διεκδίκηση για Όσκαρ, με το bonus της σχετικής έκπληξης, αφού εδώ δεν παίζει τον κακό.

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Β' ΡΟΛΟΥ

Η Άλισον Τζάνι, μια απίθανη καρατερίστα, μάλλον θα κερδίσει στην πρώτη της υποψηφιότητα, παίζοντας την άκαρδη μάνα της Τόνια Χάρντινγκ. Η σκηνή όπου εξηγεί την καταγωγή της βίας που φτύνει στο σπλάχνο της αρκεί.

Με τις άλλες τρεις αξιολογότατες συνυποψήφιές της, κυρίως τη Λόρι Μέτκαλφ από το Lady Bird σε έναν συναφή ρόλο μητέρας χωρίς γλύκα, τη Λέσλι Μάνβιλ και την Οκτέιβια Σπένσερ να μην έχουν μετακινηθεί στα προγνωστικά, η Μέρι Τζ. Μπλάιτζ από το Mudbound κερδίζει πόντους, αλλά το Gold Derby και οι αναλύσεις των επαγγελματικών εντύπων δεν ανησυχούν για την επικράτηση της Τζάνι σε μία από τις ιστορικά ρευστότερες κατηγορίες.

Τα προγνωστικά του Θ. Κουτσογιαννόπουλου για τα Όσκαρ Facebook Twitter
Φράνσις Μακντόρμαντ και Σαμ Ρόκγουελ υποψήφιοι για Όσκαρ.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

Όπως όλα δείχνουν, ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο θα γίνει ο τρίτος Μεξικανός την τελευταία πενταετία που θα φύγει από το Dolby Theatre με Όσκαρ Σκηνοθεσίας για τη Μορφή του Νερού.

Έχοντας αποσπάσει τη Χρυσή Σφαίρα, το βραβείο της Ένωσης Σκηνοθετών και το BAFTA στην κατηγορία του, ο δημιουργός της Μορφής του Νερού έδειχνε να ακολουθείται, με μεγάλη διαφορά, από τον Τζόρνταν Πιλ μέχρι πρότινος, αλλά ο σκηνοθέτης του Τρέξε, μόλις ο πέμπτος Αφροαμερικανός που προτείνεται, υποχώρησε για να πάρει τη θέση του outsider ο Κρίστοφερ Νόλαν για τη Δουνκέρκη, μια μεγάλη ταινία η οποία θα διεκδικήσει πολλά τεχνικά βραβεία από το Blade Runner 2049.

TAINIA

Αυτή είναι η πιο αμφίρροπη κατηγορία στα φετινά Όσκαρ. Αμέσως μετά την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων και την απουσία του Μάρτιν Μακντόνα από την πεντάδα των σκηνοθετών, η Μορφή του Νερού πήρε προβάδισμα, το οποίο και κράτησε μέχρι τα BAFTA και την άνετη επικράτηση, πάντα με εξαίρεση την κατηγορία της Σκηνοθεσίας, που έχει καπαρώσει ο Ντελ Τόρο, της ταινίας Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ στο Μιζούρι.

Πριν από μερικές ημέρες οι κληρονόμοι του θεατρικού συγγραφέα Πολ Ζίντελ, γνωστότερου για την Επίδραση των ακτίνων Γάμμα στα διαστημικά χρυσάνθεμα που το 1972 μετέφερε στο σινεμά ο Πολ Νιούμαν, κατηγόρησαν τον Ντελ Τόρο πως έκλεψε την ιδέα του από το θεατρικό του 1969 Let me hear you whisper.

Οι μηνυτές μέτρησαν 61 χτυπητές ομοιότητες, ενώ οι παραγωγοί αρνούνται οποιονδήποτε δόλιο δανεισμό ή λογοκλοπή. (Αμέσως μετά την πρεμιέρα της Μορφής του Νερού στη Βενετία, υπονοήθηκε πως ο Ντελ Τόρο άρπαξε την ιδέα του από μια ολλανδική ταινία μικρού μήκους, το The space between us, αλλά δεν υπήρξε συνέχεια).

Οι συνέπειες θα ήταν μη αναστρέψιμες στα Όσκαρ, αν δεν υπήρχε θέμα και με τον χαρακτήρα του Σαμ Ρόκγουελ στις Πινακίδες, τον οποίο πολλοί Αφροαμερικανοί έχουν επωνύμως καταδικάσει, θεωρώντας πως, δραματουργικά, δεν τιμωρείται για σοβαρότατα ρατσιστικά αδικήματα και το μαύρο χιούμορ δεν λειτουργεί ως κερδισμένη ευκαιρία για αποκατάσταση της αλήθειας.

Σε πιθανό φάλτσο των δύο φαβορί καραδοκεί το Τρέξε – ο Τζόρνταν Πιλ κοντράρει στα ίσα τον Μάρτιν Μακντόνα στην κατηγορία του πρωτότυπου σεναρίου, ενώ στο αντίστοιχο διασκευασμένο ο γηραιός Τζέιμς Άιβορι δεν φαίνεται να χάνει με τίποτε για το Να με φωνάζει με το όνομά σου. Συνεπώς, ξανά αγωνία μέχρι το τέλος της απονομής.

Τα προγνωστικά του Θ. Κουτσογιαννόπουλου για τα Όσκαρ Facebook Twitter
Η Μορφή του Νερού.

Απόλαυσε τη μαγεία των Όσκαρ αποκλειστικά στην COSMOTE TV!

Ζήσε τη λαμπερή 90ή τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ και όλο το μεγαλείο του Χόλιγουντ σε απευθείας μετάδοση την Κυριακή 4 Μαρτίου στα κανάλια COSMOTE CINEMA.


Η μετάδοση θα ξεκινήσει με τις εντυπωσιακές αφίξεις στις 23:30, θα ακολουθήσει το pre-show (01:30) και στις 03:00 η 90ή Τελετή Απονομής των Βραβείων Όσκαρ με οικοδεσπότη τον Τζίμι Κίμελ, που θα μεταδοθεί με ελληνικό σχολιασμό απευθείας από το Λος Άντζελες από τον Γιώργο Σατσίδη και τη Χριστίνα Μπίθα στο COSMOTE CINEMA 2HD και με τον πρωτότυπο αγγλικό ήχο στο COSMOTE CINEMA 1HD.


Παράλληλα, απόλαυσε έως τις 4 Μαρτίου 3 οσκαρικά αριστουργήματα καθημερινά από τις 18:30 στο αποκλειστικό κανάλι COSMOTE CINEMA OSCARS HD.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Μορφή του Νερού (The Shape of Water)

Oscars Critics / Η Μορφή του Νερού (The Shape of Water)

Υποψήφια για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Α' Γυναικείου Ρόλου, Β' Ανδρικού Ρόλου, Β' Γυναικείου Ρόλου, Πρωτότυπου Σεναρίου, Φωτογραφίας, Μοντάζ, Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης, Κοστουμιών, Μουσικής, Ήχου, Μιξάζ
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Οθόνες / Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Ξεκίνησε ως εφηβικό είδωλο στα ’80s, πρωταγωνίστησε σε δύο εμβληματικές ταινίες του Κόπολα και έχτισε την καριέρα του επιλέγοντας ταινίες με γνώμονα τα ενδιαφέροντά του. Στα 60 του έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο αγαπημένες καλτ ταινίες διεθνώς, δηλώνει ζωγράφος και διατηρεί σημαντική συλλογή τέχνης. Έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να παραλάβει έναν τιμητικό Χρυσό Αλέξανδρο. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οθόνες / Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο για σεξουαλική κακοποίηση έβαλαν στον γύψο όχι μόνο την καριέρα του στο Χόλιγουντ αλλά και τη στενή φιλία του με τον επί εικοσαετίας κολλητό και συνεργάτη του.
THE LIFO TEAM