Ο Rankin πιστεύει πως μετά από αυτό το βίντεο θα σκέφτεσαι το σεξ συχνότερα

Ο Rankin πιστεύει πως μετά από αυτό το βίντεο θα σκέφτεσαι το σεξ συχνότερα Facebook Twitter
11

Coco de mer είναι το όνομα ενός κοκοφοίνικα που φύεται στις εξωτικές παραλίες των Σεϋχελλών. Ο καρπός του δέντρου είναι διπλός και θυμίζει έντονα το σχήμα των γυναικείων οπισθίων. Αυτός τουλάχιστον, είναι ο παραλληλισμός που κάνει ο βρετανικός Οίκος πολυτελών εσωρούχων και sex toys που φέρει το ίδιο όνομα.

Ο Coco de Mer o oποίος έχει συνεργασία με τα μεγαλύτερα ονόματα της μόδας, όπως η Stella Mccartney, μόλις έκανε την πρεμιέρα μιας νέας συνεργασίας για την προώθηση της καινούργιας του συλλογής. Το φιλμ 'Χ' είναι ένα σπιντάτο ερωτικό παραλήρημα που φέρει την υπογραφή του βρετανού Rankin και του σκηνοθέτη Walter Campbell.

Οι δυό τους συνεργάστηκαν με μια ομάδα νέων δημιουργών προκειμένου να φτιάξουν το περίπου 2,5 λεπτών φιλμ που θέτει στόχο να παρασύρει το μυαλό μας στο sex. H καμπάνια στηρίζεται σε κάποιες μελέτες που αναφέρουν πως σκεφτόμαστε το σεξ κάθε 6 δευτερόλεπτα. Ο Rankin υποστηρίζει πως με αυτό το βίντεο θα μας κάνει να το σκεφτόμαστε ακόμη πιο συχνά.

Το nsfw βίντεο του Rankin

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

10 σχόλια
Το είδα και στο τέλος παρατήρησα ότι κάτι του λείπει του βίντεο. Δεν είναι το σεξ σαν καταναλωτική μανία, η θέα των εσώρουχων σε ένα κατάστημα να προκαλεί σεξουαλικό αμόκ και άμεση ικανοποίηση της γενετήσιας ορμής πίσω από το παραβάν. Δεν είναι ότι δεν αποδείχθηκε ότι στα 150 δευτερόλεπτα του βίντεο ο μέσος άνθρωπος σκέπτεται σεξουαλικά 25 φορές, εκτός κι αν διάλεξαν τον μέσο άνθρωπο να είναι σε σεξουαλικό κώμα. Αυτό που λείπει στο βίντεο για να το κάνει πραγματικά ρεαλιστικό είναι ένα ηλιοβασίλεμα. Ένα ηλιοβασίλεμα με το ζευγαράκι πλάτη στον φακό και τα εσώρουχα της εταιρείας να βουτούν το ένα μετά το άλλο μέσα στην θάλασσα. Όπως αυτό το βίντεο αν γίνει διαφημιστικό σποτ θα βουλιάξει και θα πνίξει τις πωλήσεις αυτής της εταιρείας μαζί με τον υπεύθυνο παραγωγής.
Δε θέλω να του το χαλάσω του οίκου Coco de Mer και του Rankin, αλλά κανένα βίντεο κάποιου ψωνισμένου καλλιτέχνη που θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις ενός μεγαλομόδιστρου, στο οποίο εναλλάσσονται βυζιά φθισικών με ταχύτητα που προκαλεί επιληψία, δε θα μας κάνει να σκεφτόμαστε πιο συχνά το σεξ απ' ότι μια καλή τσόντα.