Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης"

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter
0

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

 

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter

H Κωνσταντίνα Πάλλη γεννήθηκε στην Ελευσίνα και σπούδασε στη Ρώσικη Ακαδημία Θεατρικής Τέχνης στη Μόσχα.

Εργάστηκε για κάποια χρόνια σαν ηθοποιός στην Αθήνα και τα τελευταία δεκατρία χρόνια ζει μόνιμα στην Κρήτη όπου εργάζεται ως vocal trainer.

Για αρκετά χρόνια διατηρούσε τη δική της θεατρική ομάδα, την Sotto Voce, με την οποία πραγματοποίησε παραστάσεις σε Ελλάδα κι εξωτερικό. Είναι παντρεμένη με τον ρώσο οπερατέρ και μοντέρ, Νικολάι Ντορόζκιν.

Με αφορμή την πρεμιέρα της πρώτης της κινηματογραφικής μικρού μήκους ταινίας, "Ελάχιστη" η δημιουργός μιλάει στο Lifo.gr

Δείτε το trailer

 


 

 

"Eίναι η πρώτη μας ταινία. Και λέω "μας", γιατί χωρίς συλλογική δουλειά δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί.

 

Τα γυρίσματα ξεκίνησαν στις 10 Φεβρουαρίου του 2013.

Η πρεμιέρα πραγματοποιείται έναν χρόνο μετά.

 

Γυρίστηκε στο Ηράκλειο  της Κρήτης, όπου ζω τα τελευτά χρόνια, ενώ ένα και μοναδικό της γύρισμα πραγματοποιήθηκε με interactive τεχνική στο Λος Άντζελες.

Το φιλμ διαρκεί 30 λεπτά."

 

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter
Αθηνά Καζούρη

 

-Τι πραγματεύεται η "Ελάχιστη";

 

Η ταινία μιλά για το πως ένας άνθρωπος, και δη νέος, μπορεί εύκολα να περιθωριοποιηθεί στην εποχή μας. Η κεντρική ηρωίδα, πραγματικά ελάχιστη ανάμεσα στους πολλούς, αγωνίζεται να βρει μια θέση σ' έναν κόσμο που αλλάζει δραματικά.

 

Έχει περιθώριο μόνο μιας μέρας για να βρει δουλειά και στέγη.

Στην προσπάθεια της, θα βρεθεί αντιμέτωπη με όλη την παθογένεια της Ελληνικής κοινωνίας που βιώνει την κρίση σε όλα τα επίπεδα.

 

Η ταινία μιλά για τη μοναξιά όλων αυτών που δεν στάθηκαν τυχεροί.

 

Πολλοί απ' τους συντελεστές είναι και οι ίδιοι χρόνια άνεργοι και γνωρίζουν αυτήν την κατάσταση από μέσα. Η ταινία ήταν ένας τρόπος να αντισταθούν και να μιλήσουν για όλα αυτά που βιώνουν.

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter

-Δυσκολίες που αντιμετωπίσατε κατά την δημιουργία της;

Για τις δυσκολίες θα μπορούσα να μιλάω με τις ώρες, όμως είμαι τόσο χαρούμενη που καταφέραμε να τις ξεπεράσουμε που ξέρω πως σύντομα θα τις ξεχάσω.

 

Αν το θέατρο είναι ένα ακριβό "σπορ" ο κινηματογράφος είναι ασύγκριτα ακριβότερος τελικά.  

Δεν καταφέραμε να βρούμε χρηματοδότηση σε κανένα στάδιο, αν και δοκιμάσαμε τα πάντα.

Από γνωστούς και άγνωστους επιχειρηματίες, από φίλους, από συγγενείς, από crowdfunding.

Τελικά ήταν της μοίρας της "Ελάχιστης" να πραγματοποιηθεί με άφθονη προσωπική εργασία και λίγη τρέλα.

Μας βοήθησε πολύ ουσιαστικά η Μinoan Lines που μας διέθεσε εισιτήρια (κι ήταν και για μας μια έκπληξη).

Η συμβολή της ήταν καθοριστική καθώς η πρωταγωνίστρια Αθηνά Καζούρη, καθώς κι άλλοι συντελεστές, πηγαινοέρχονταν στο Ηράκλειο απ' την Αθήνα καθ' όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων.

 

Σημαντική εξίσου βοήθεια, λάβαμε απ' την Σχολή μου Modern Music School που μας διέθεσε χώρους για την πραγματοποίηση των προβών.

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter

-Ήταν τυχαία η επιλογή μιας επαρχιακής πόλης της Ελλάδας ως κεντρικό "σκηνικό" της ταινίας;

Όχι, ήταν αναγκαία μιας και που οι περισσότεροι συντελεστές μένουν στο Ηράκλειο. Στην ταινία, η πόλη δεν κατονομάζεται, ούτε και φαίνονται χαρακτηριστικά της, "τουριστικά" σημεία.

Θα μπορούσε να είναι μια οποιαδήποτε πόλη της Ελλάδας. Αυτό που μας ενδιέφερε ήταν να υπάρχει το urban στοιχείο.

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter

 

"Η ταινία ξεκίνησε απ' την δική μου ανάγκη να μιλήσω για όλα αυτά που με πνίγανε.

 

Πριν δυο χρόνια, είμασταν έτοιμοι με τον  άντρα μου να  φύγουμε μόνιμα απ' την Ελλάδα. Και τότε, δεν ξέρω γιατί και δεν ξέρω κι αν έπραξα καλά (θα δείξει!) αποφάσισα να αντιδράσω και να κάτσω να γράψω.

Μετά μιλώντας με φίλους, είδα πως νιώθαμε τα ίδια και σκέφτηκα να διοχετεύσουμε όλη αυτήν την πίκρα στη δημιουργία.

 

Ένιωθα πως αυτή η χώρα με διώχνει.

 

Η πρωταγωνίστρια της ταινίας, η Αθηνά Καζούρη που είναι κι ανιψιά μου (η οικογενειοκρατία σ' όλο της το μεγαλείο!) ετοιμάζεται να φύγει μετά την πρεμιέρα για το Άμστερνταμ προσδοκώντας μια καλύτερη ζωή.

 

Όλα αυτά τα μελοδραματικά."

 

Η Κωνσταντίνα Πάλλη μας μιλά λίγο πριν την πρεμιέρα της "Ελάχιστης" Facebook Twitter
Κωνσταντίνα Πάλλη

-Κυρία Πάλλη, γιατί η "Ελάχιστη" δεν είναι μία ακόμη "βαριά" ταινία για την κρίση;

Δεν έχω δει όλες τις ταινίες για την κρίση (στην πραγματικότητα έχω δει ελάχιστες) και δεν ξέρω πως να απαντήσω.

Το μόνο που ξέρω είναι πως είναι μια ταινία φτιαγμένη με κόπο, κέφι και εντιμότητα. Αυτό μου αρκεί προς το παρόν.

- Πότε θα την δούμε στην Αθήνα και στην υπόλοιπη Ελλάδα;

Ποια πορεία θα ακολουθηθεί από δω και πέρα;

Προς το παρόν δεν έχουμε προγραμματίσει τίποτα συγκεκριμένο, βρισκόμαστε όμως σε επικοινωνία με Αθηναϊκούς χώρους και προς την άνοιξη λέμε να ανηφορίζουμε προς Αθήνα.  Και θα την στείλουμε σε όσα περισσότερα φεστιβάλ μπορούμε.

                                                  ________________________________

**"Ελάχιστη"

 Πρεμιέρα την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου στις 13:00 στον κινηματογράφο TALOS ODEON στο Ηράκλειο Κρήτης

 

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Η Λάιζα Μινέλι σήμερα δηλώνει ευτυχισμένη. ή Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης.

Οθόνες / Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης

Gay icon, μια χαρισματικά αφοσιωμένη performer, αλλά και αντικείμενο χλεύης. Το ντοκιμαντέρ του Μπρους Ντέιβιντ Κλάιν «Liza: A Truly Terrific, Absolutely True Story» σίγουρα δεν αφηγείται την ιστορία ενός τυπικού nepo baby.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
τομ χάρντι

Οθόνες / 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε την άνοιξη

Από τη μεγάλη επιστροφή του «The Last of Us» σε εκείνη του «Αστερίξ» και από τη σεξουαλική αναζήτηση της Μισέλ Ουίλιαμς σε μια απολαυστική ματιά στον κόσμο του σύγχρονου μπαλέτου, αυτές είναι οι σειρές που θα μας κρατήσουν καθηλωμένους στη μικρή οθόνη το επόμενο διάστημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Μυθολογίες / «Οι εικόνες του Ζβιάγκιντσεφ είναι υπνωτιστικές»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Στην κινηματογραφική λίστα της τραγουδοποιού, η σιωπή λέει περισσότερα από τα λόγια, οι εικόνες αποκαλύπτουν κρυμμένα συναισθήματα, οι κόσμοι είναι γεμάτοι αβεβαιότητες και συγκρούσεις, και η μουσική έχει μια ιερή διάσταση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Οθόνες / 21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Από μια σπουδαία στιγμή του σκορσεζικού σινεμά ως την ψηφιακή επανάσταση της Ανιές Βαρντά κι από το συγκλονιστικό δίπτυχο του Τζόσουα Οπενχάιμερ ως τη μεγάλη φιλμική «σκανταλιά» του Banksy, αυτοί είναι 21 σταθμοί του σύγχρονου σινεμά τεκμηρίωσης που πρέπει να έχει δει κάθε σινεφίλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Οθόνες / «Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Με αφορμή τη δεύτερη απονομή των βραβείων Stratos, που τιμούν το ελληνικό animation, o πρόεδρος της ASIFA HELLAS Κωνσταντίνος Κακαρούντας μιλά για την άνθηση της σκηνής, τις προκλήσεις και για το πώς η Ελλάδα μπορεί να πετύχει μια παραγωγή οσκαρικού επιπέδου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ