Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί

Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter
9

 [Eπιμέλεια: Γιώργος Γέρου]

 

Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Λίγοι γνωρίζουν ότι ο Μπραντ Πιτ μπορεί να κρατήσει φωτογραφική μηχανή. Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από το τεύχος Νοεμβρίου 2008 του περιοδικού W. Ο τότε καλλιτεχνικός διευθυντής του περιοδικού, Dennis Freedman ήθελε μια φρέσκια και διαφορετική προοπτική μιας από τις πλέον φωτογραφημένες γυναίκες στον κόσμο. Και η απάντηση ήρθε μέσα από το σπίτι της ίδιας. Ο σύζυγός της, Μπραντ Πιτ, αποδέχτηκε την πρόκληση.


Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Το Mια Eβδομάδα, όπως ονομάστηκε τελικά το πρότζεκτ, είναι ένα πορτφόλιο από προσωπικές, οικείες φωτογραφίες ή μάλλον -αυτή την αίσθηση δίνουν- της Αντζελίνα στο σπίτι του ζευγαριού στην Γαλλία. Ο Μπραντ είχε μόνο μια ειδική παράκληση: να φωτογραφίσει πάνω σε ένα φιλμ του οποίου η κυκλοφορία είχε διακοπεί, το Κodak Tech Pan. Ευτυχώς, η διευθύντρια φωτογραφίας του περιοδικού εντόπισε 40 ρολά στο eBay.

Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


O Freedman θυμάται το περιστατικό με τα φιλμ:
«Για ερασιτέχνη, ο Μπραντ σίγουρα ήξερε τί ήθελε. Ήταν αποφασισμένος να φωτογραφίσει σε ένα φίλμ που δεν είχε κατασκευαστεί εδώ και 4 χρόνια (τότε). Η διευθύντρια φωτογραφίας Nadia Vellan βρήκε 40 ρολά στο eBay, τα οποία ένας κούριερ παρέδωσε στον Μπραντ στη Γαλλία, όπου κρυβόταν το ζευγάρι. Μια βδομάδα μετά ο Μπραντ τηλεφώνησε: Του τέλειωσε το φιλμ! Η πηγή όμως είχε εξαντληθεί! Μετά από μεγάλη προσπάθεια βρέθηκε κάποιος στο Ισραήλ που είχε άλλα 30 κομμάτια. Η επόμενη πρόκληση λοιπόν ήταν να βρεθεί κάποιος, που θα μπορούσε να πάει από το Τελ Αβίβ στη Γαλλία με το φιλμ, την ίδια μέρα».

Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Οι εικόνες είναι αρκετά δραματικές και ατμοσφαιρικές. Το μαυρόασπρο φιλμ αλλά και (ίσως) η ομορφότερη, ενδιαφέρουσα και αινιγματική γυναίκα στον κόσμο συνθέτουν εικόνες που πραγματικά βγάζουν μια διαφορετική εικόνα της, αλλά και τη σχέση της με τον φωτογράφο.

Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter


Ο Μπραντ Πιτ φωτογραφίζει την Αντζελίνα Τζολί Facebook Twitter




[via]

Φωτογραφία
9

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM

σχόλια

5 σχόλια
Μετά από πολλά χρόνια διάλογος Αντζελίνας με τα παιδιά της:-Μάνα πού έχεις φωτογραφίες που ήμασταν μωρά και μας είχες αγκαλιά και μας θήλαζες??-Πιάσε το περιοδικό από τη βιβλιοθήκη..
Φανταστικές φωτογραφίες, αρτίως καλλιτεχνικές και άκρως επαγγελματικες! Καλο το μοντέλο αλλα άν δεν είχε βάλει το χεράκι του και ο φωτογράφος δεν ξερω ποιό θα ήταν το αποτέλεσμα... Ιδρωσε βεβαια λιγο για να το αποκτησει το αποτέλεσμα! Ο συγκεκριμένος φωτογράφος όπως λέει το αρθρο παραπάνω, τραβηξε 60 φιλμ (!!) για να πάρει 15 σούπερ φωτογραφίες! Δηλαδη τράβηξε 2.160 φωτογραφίες για να βγάλει 15, δηλαδη 1 στις 144 φωτογραφιες! Οσο για το φιλμ, είναι ένα φιλμ το οποίο κανονικά δεν πρεπει να βγάλει καθόλου κοκκο! Ολες οι φωτογραφικες μηχανες σου επιτρεπουν να υπερ- ή υπο- εκθεσεις το φιλμ για να βγαλεις το αναλογο αποτέλεσμα (βλεπε μικρό ή μεγάλο κόκκο). Επισης ειναι ένα φιλμ που χρειάζεται χειροποιήτη εμφάνιση και μια διαφορά στη θερμοκρασία των χημικών την ώρα της εμφάνισης μπορει να αλλαξει το ίδιο το φιλμ.Επιπροσθέτως, ισως και να είχε λήξε κι όλας το φιλμ όντας 4 ετών οποτε και αυτο να βοήθησε πολυ! Σόρρυ άν σας κούρασα αλλα η φωτογραφία είναι κάτι παραπάνω απο ενα κλικ, όπως θεωρουν οι περισσότεροι!