Ποιοι παρακολουθούν στενά τις φωτογραφίες που ανεβάζουμε στα κοινωνικά δίκτυα;

Ποιοι παρακολουθούν στενά τις φωτογραφίες που ανεβάζουμε στα κοινωνικά δίκτυα; Facebook Twitter
0
Ποιοι παρακολουθούν στενά τις φωτογραφίες που ανεβάζουμε στα κοινωνικά δίκτυα; Facebook Twitter

Οι φωτογραφίες και τα selfies που μόλις πόσταρες στο λογαριασμό σου στο instagram μπορεί να περιέχουν πολύ περισσότερα και αξιοποιήσημα στοιχεία για κάποιους, από ένα χαμόγελο την αποτύπωση μιας στιγμής ή ένα τοπίο.

Όπως αναφέρει εκτενές άρθρο της Wall Street Journal, στοιχεία όπως το τι φοράμε, αν είμαστε χαρούμενοι ή λυπημένοι, τι κρατάμε στα χέρια μας κλπ είναι μερικά από τα στοιχεία που μπορούν να φανούν πολύτιμα στους διαφημιστές και τους σύγχρονους marketers που τους βοηθούν να δημιουργούν ακόμα πιο στοχευμένες καμπάνιες, στηριζόμενες σε γούστα και trends.

Για το λόγο αυτό εμφανίστηκε μια νέα σοδειά εταιρειών μάρκετινγκ που έχουν ξεκινήσει να «χτενίζουν» και να αναλύουν φωτογραφίες που εμφανίζονται σε site όπως το Instagram, το Flickr, και άλλες σελίδες διαμοιρασμού φωτογραφιών προκειμένου να 'αλιεύσουν' τα παραπάνω, πολύτιμα γι' αυτούς data.

Μια από αυτές, η Ditto Labs Inc. χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο software που σαρώνει τις φωτό μας για να εντοπίσει λογότυπα και να χαρτογραφήσει το πλαίσιο μέσα στο οποίο εμφανίζονται (φοράει κάποιος North Face στη φωτό; Κρατάει Κόκα-Κόλα; κοκ)

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα mega-brands όπως η Kraft Food, πληρώνουν εταιρείες όπως η Ditto Labs να εντοπίσουν λογότυπα των προϊόντων τους στο Instagram και στο Tumblr, που συγκεντρώνουν νεότερες ηλικίες και στη συνέχεια αναλύουν μαζί με ποιές ανταγωνιστικές μάρκες τα καταναλώνουν, και πόσο δείχνουν να τα απολαμβάνουν. Κατόπιν η εταιρεία κατατάσσει τους εικονιζόμενους ανυποψίαστους χρήστες σε κατηγορίες όπως «γευσιγνώστης», «φίλαθλος» ανάλογα με το πώς και το πού, καταναλώνουν τα προϊόντα.

Άλλες εταιρείες πάλι, όπως η Piquora Inc., αναφέρει το TIME, μπορεί να αποθηκεύουν για αρκετούς μήνες τεράστιες ποσότητες προσωπικών φωτογραφιών, προκειμένου να αναλύσουν σε βάθος χρόνου την εξέλιξη των trends και του μαζικού γούστου.

Αυτού του τύπου η νέα σοδειά ψηφιακού marketing, και οι μέθοδοι έξόρυξης data που χρησιμοποιούν, έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι άπαξ και πατήσουμε το 'post' για να μοιραστούμε τις φωτό μας με φίλους και followers, η δημοσίευσή τους μας στερεί τον έλεγχο του ποιός και πως τις χρησιμοποιεί. «Πρόκειται για ένα τομέα όπου η εμπορική εκμετάλλευση και το επιθετικό μάρκετινγκ, ευδοκιμούν και ανθούν», παραδέχεται ο Joni Lupovitz, αντιπρόεδρος της εταιρείας υπεράσπισης της ιδιωτικής ζωής των παιδιών Common Sense Media. Και τονίζει: «Είναι δύσκολο να αντιληφθούμε ότι επειδή βρεθήκαμε σε ένα συγκεκριμένο τόπο και τραβήξαμε μια φωτογραφία αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την διαμόρφωση του online προφίλ μας."

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη: Πάνω από 800 εκατομμύρια ενήλικες έχουν διαγνωστεί - Το 59% δεν λαμβάνει θεραπεία

Τech & Science / Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη: Πάνω από 800 εκατομμύρια ενήλικες έχουν διαγνωστεί - Το 59% δεν λαμβάνει θεραπεία

Έκτακτη η ανάγκη για χρηματοδότηση φαρμάκων και ολοκληρωμένων προγραμμάτων για έγκαιρη ανίχνευση και αποτελεσματική θεραπεία σε χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος.
LIFO NEWSROOM
Γιατί επιστήμονες ζητούν να μειωθούν τα ίχνη που αφήνουν στον αέρα τα αεροπλάνα

Τech & Science / Γιατί επιστήμονες ζητούν να μειωθούν τα ίχνη που αφήνουν στον αέρα τα αεροσκάφη

Τα λεγόμενα «ίχνη συμπύκνωσης» που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα δεν μας κάνουν πλύση εγκεφάλου, αλλά κάποιοι επιστήμονες πιστεύουν ότι συνεισφέρουν σημαντικά στην υπερθέρμανση του πλανήτη
LIFO NEWSROOM
Οι σκύλοι μπορούν να αναγνωρίσουν έναν κακό άνθρωπο σύμφωνα με επιστήμονες

Τech & Science / Οι σκύλοι μπορούν να αναγνωρίσουν έναν κακό άνθρωπο, σύμφωνα με Ιάπωνες επιστήμονες

Τα αποτελέσματα της έρευνας, που περιελάμβανε 34 σκύλους, δείχνουν ότι οι σκύλοι διαθέτουν ανεπτυγμένη κοινωνική νοημοσύνη και μπορούν να καταλάβουν πότε ένα άτομο δεν είναι αξιόπιστο
LIFO NEWSROOM
Ο Ουρανός, ο παγωμένος πλανήτης - γίγας μπορεί να έχει παρεξηγηθεί επί σχεδόν 40 χρόνια

Τech & Science / Ο Ουρανός, ο παγωμένος πλανήτης - γίγας μπορεί να έχει παρεξηγηθεί επί σχεδόν 40 χρόνια

Ένα σπάνιο γεγονός ηλιακού ανέμου λάμβανε χώρα όταν το Voyager 2 της NASA πέρασε από εκεί το 1986, σύμφωνα με μια μελέτη, το οποίο επηρέασε αυτό που πιστεύαμε για τον αινιγματικό πλανήτη.
LIFO NEWSROOM
Μυστηριώδεις κρατήρες εξερράγησαν στον πάγο της Σιβηρίας

Τech & Science / Οι επιστήμονες έλυσαν τον γρίφο με τους μυστηριώδεις κρατήρες στο παγωμένο έδαφος της Σιβηρίας

Οι κρατήρες έχουν γοητεύσει αλλά και προβληματίσει τους επιστήμονες, οι οποίοι έχουν περάσει χρόνια προσπαθώντας να διαλευκάνουν την ύπαρξή τους - Τώρα έχουν εξήγηση
LIFO NEWSROOM